Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2014 14:46 - Тъжен помен за един блог
Автор: freeoldmen Категория: Други   
Прочетен: 16740 Коментари: 70 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

 На 18.03. се навършва една година, откогато любимият ни Блог.бг даде за последен път признаци за живот.
Официален блог на Blog. bg - Блог за събитията в портала Blog. bg.

Оттогава се случиха много неща, 
смени се дори собствеността му,
но хората, отговорни за функционирането
сякаш изчезнаха.
 
През тази година съм прочел поне 30 поста
с въпроси на потребителите към админи и
модератори, но те запазваха презрително мълчание.

Вероятно и сега ще стане така,
но все пак ще задам основните въпроси,
вълнуващи хората.

1.Забавянето на коментарите е от порядъка на 10-15 минути. На други места не е така. Какво налага забавянето и може ли да се промени това?

2.Самокоментирането, самогласуването и помпането на постинги от потребители с десетки профили се толерира от блога.
Докога това ще е така и мислите ли,
че помага за развитието на блога?

3.Публикуването на копи-пейст в огромни
количества полезно ли е за обикновения потребител и не губите ли читатели от това явление?
Поощряването на множество публикации
дневно от един потребител в началото на
развитието на един сайт може да е било добра идея,
но след като вече имате десетки хиляди 
регистрации може би вече не е функционална?
 
Можем да започнем дискусия
по тези три въпроса, има и още.

Според мен, връзката с потребитепите 
е много важна.
Досега цяла година бяхме пренебрегвани.
Общото впечатление е, че блога е
зарязан и скоро ще бъде съвсем превзет
от ботове, спамаджии и луди.
 
Предложението ми е,
стопаните на блога да излязат с
изявление, каква ще бъде политиката му
за нататък, ще бъдат ли спазвани правилата,
имат ли нужда от промяна,
има ли изобщо хора, грижещи
се за блога професионално.
 
Силно се надявам, че въпросът за бъдещето 
на Блог.бг не вълнува само читателите
и пишещите тук.
 
Приятели и неприятели, 
ако темата ви интересува и решите да вземете
отношение, моля, избягвайте лични нападки.
Това ще позволи поста по-дълго време
да стои в класациите,
може би някой ще го прочете
и отговори...
 

 

 







Тагове:   блог бг,   ще го бъде ли,


Гласувай:
53



1. tera - Понеже съм на линия в момента, след малко излизам, та да се включа :)
15.03.2014 14:55
не знам как си я фиксирал точно тази дата. Доста преди теб съм тук и мисля, че упадъкът на блога е от по-дълго време.
Това не е толкова важно.
Въпросът е, че маса хора си отидоха.
Спред мен, казвала съм го още от самото начало, класациите по първа са направо идиотски и това кара хората да откачат
Да копират постоянно постове, да се дърлят едни с други, да се клепат едни други, да пишат провокативни постове и т.н. - причината е единственото им желание да це видят на Първа.
Ако я нямаше тази пуста първа, щяха да са ни спестени голяма част от идиотизмите.
Но това е политиката на блога - да се боричкат хората, да се плюят, да има екшън и разцъкване на бутоните.
Омагьосан кръг!
цитирай
2. freeoldmen - tera, датата идва от последната активност на блог.бг.
15.03.2014 15:12
Ако тези хора се интересуваха какво става тук, щяха да правят нещо и да информират потребителите за това.
Мисля, че блогът е една особена категория, и не трябва да забравяме, че не сме само потребители, но в същото време и правим блога, всеки колкото може.
Затова игнорирането ни от собствениците ми се струва малко неуместно.
цитирай
3. zlatkostanoev - freeoldmen
15.03.2014 15:25
Много е обширна темата, имам какво да кажа, но поради липса на свободно време – ще го направя после. А и за да спазя призива ти за ненападане, което е трудно изпълнимо. За сайта ли? – да почива в мир!
цитирай
4. freeoldmen - zlatkostanoev, надявам се да не е така.
15.03.2014 15:37
Положението е критично, но дано да бъде разбрано от собствениците и взети оздравителни мерки.
Блогът има огромен потенциал. Нужно е да бъде освободен...
цитирай
5. анонимен - Напълно съм съгласен с теб точка по ...
15.03.2014 16:39
Напълно съм съгласен с теб точка по точка!!!
цитирай
6. freeoldmen - kushel, надявах се старите опитни блогъри като теб
15.03.2014 17:21
да вземат отношение.
Без насочена политика, проучване на желанията на хората и визия за бъдещето нито едно човешко начинание не може да успее.
Справка: РБ.
цитирай
7. freeoldmen - tera, и още нещо...
15.03.2014 18:01
Стремежа на хората да се състезават и намират признание е основен човешки импулс, водещ ни напред.
Класациите са добро поощрение, когато са честни.
В момента не е така.
Нека не забравяме, че стремежът към справедливост е още по-човешки...
цитирай
8. milady - знам, че не искаш, да ме видиш и чуеш, старче /не съм тук за да ме обичаш ..
15.03.2014 18:19
Но... Достойно ли е да ме триеш, Та дори и обиждаш !!
Пледираш за равноправие, добронамереност и
прозрачност !!?? Има още да се учиш !!
Виж гредата в Око то си, моля те !!
И най важното, не чакай.инвестора ,да ти помогнат !!
на това аз му казвам .....
Personal Evolution – Ken Eagle Feather
Успех от сърце ти пожелавам ! Ю.
цитирай
9. mt46 - Мисля, че
15.03.2014 18:22
модераторите следят /четат/ кой какво и как пише, коментира... Ако някой се дразни от друг /че бил с надути прочити, например/, възможно е те нарочно да го помпят, за да се създаде интрига...
Ако си чел коментарите в постингите на блог.бг, ще видиш, че различните блогъри дават различни /и противоречиви/ акъли, "рецепти", препоръки... Един иска майка си, друг - баща си... Така че не може да се угоди на всички...
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Аз мога с чиста съвест да се подпиша ...
15.03.2014 18:33
Аз мога с чиста съвест да се подпиша под този постинг. Съгласна съм с всички констатации, но не се учудвам. Държавата и обществото се разпаднаха, нацията е в шизофренно състояние, би било учудващо в блог-платформата всичко да е в ред. Имам и икономическо обяснение защо собственикът не се грижи за блогърите, но е сложно и не му е тук мястото. Само се питам защо собственикът не търси компетентни специалисти. Може би си мисли, че нещата са неспасяеми, а това въобще не е вярно.
Колкото до първа, Тера е права - тя генерира разратно поведение и при някои хора направо води до лудост. Аз винаги съм споделяла, че поради хигиенни съображения, там не стъпвам. Но ако някой е въвел регламент, трябва да се погрижи той да бъде спазван.

Поздрави за постинга!
цитирай
11. freeoldmen - milady, хубаво, днес няма да те трия.
15.03.2014 18:33
Доколкото говориш за обиди- ти беше тази, която с поведението си обиждаше всички нормални хора тука...
цитирай
12. zlatkostanoev - freeoldmen
15.03.2014 18:46
Този сайт е бил, е, и ще бъде едно чудесно място. Въпреки всичко и въпреки отделни екземпляри, които са толкова мимолетни, че след известно време едва ли някой ще ги помни. Нали виртуалния свят е проекция на реалния, та, каквато държавата, такива и сайтовете.
Тук (в blog.bg) многообразието от категории и липсата на предварителна модерация от страна на модераторите, е добър плюс. Вярно, че с това се злоупотребява, прекалената свобода води до свободия.
Силно се надявам, че от цялата тази работа ще има някакъв ефект, иначе, пътят на сгромолясване е отворен.
Някой беше написал – дъра бъра – някой, нещо пак мълви, дъра бъра – а кервана си върви....... Дано да не е бил прав. Успех и поздрави!
цитирай
13. kasnaprolet9999 - И аз вече се съмнявам, че има админи, ...
15.03.2014 18:50
И аз вече се съмнявам, че има админи, които да се грижат за блога и спазване на посочените от тях прва. Няколко пъти писах до тях тази година и полза никаква. Троловете си вилнеят на воля, втори компютър ми повредиха и вече загубих желание да пиша. На един известен блогър успяха да му влезнат в насройките на блога и да сменят паролата, така че да не може да пише. Наложи му се да си открие нов и да започне от начало. На блогърката с ник илиада изтриха куп постинги, на други направиха паралелни блогове с аватари, които незабележимо се различаваха и пишеха в тях идиотско постинги. Изобщо всеки си прави каквото му скимне и няма кой да го спре. За това хората продължават да напускат или драстично намаляват посещенията си изявите си. Виждам в статистиката си често посещения от блогъри, които с години не са писали. Понякога се връщат с надежда, че нещо се е променило, поглеждат и си казват, че е същата боза и изчезват пак за дълго. Много съм разочарована, това че съм напред в класациите не ме топли, не съм дошла заради тях, даже в началото не знаех, че има такива.
цитирай
14. freeoldmen - mt46, прав си, няма угода за всеки,
15.03.2014 18:53
но може да се обсъдят мненията, пасивността на хората стопанисващи мястото е обидна.
Още повече, че според последни статистики, истинските блогъри, посещаващи блога, стремително клонят към нула.
цитирай
15. freeoldmen - 4aiotgluhar4e, това, че не стъпваш в първа страница,
15.03.2014 18:59
показва примирение, което те лишава от възможността да опознаваш нови гледни точки и мнения.
Аз не съм съгласен всеки да се прибере в компанията на приятни нему хора и да зареже останалото. Не това е целта на блоговете...
Не те критикувам лично. Поздрави!
цитирай
16. freeoldmen - zlatkostanoev, да, сайта е бил чудесно място
15.03.2014 19:02
и пак може да бъде.
Малко е нужно, но няма желание за промяна...
цитирай
17. freeoldmen - kasnaprolet9999, правата всички сме ги подписали
15.03.2014 19:16
и съгласили с тях.
Но когато другата страна не спазва собствените си правила?
Интернет е най-бързо развиващото се явление в света. Правила отпреди пет години вече са динозавърски, освен ако не се отнасят до морални ценности.
Какво морално има да имаш 100 профила, да си гласуваш и коментираш с тях и да си по-популярен от глупаците, които търпеливо си развиват блога, създават приятелства, участват в дискусиите и са истински?
Какво морално има да си затвориш коментарите за твоят блог, а да наливаш акъл в чужди?
Какво морално има да праснеш 20-30 копи-пейста, да затлачиш блога, и така всеки ден?
Трябва блога да подреди приоритетите си. Ако приема такива явления за полезни, да го обяви и да си знаем. Всичко останало е подигравка.
цитирай
18. freeoldmen - Сладурчето, дето ми дава минуси чрез кухите си профили,
15.03.2014 19:55
ще бъде ли любезно да си изяви позицията в коментар?
Блогът ми е отворен, обещавам да не те трия...
цитирай
19. f873 - Има нещо с което всички след толкова ...
15.03.2014 20:03
Има нещо с което всички след толкова години са наясно, програмистите са велики в това , но ако не съобразяват собствения си продукт да разбираем за потребителите - губят. Друг е въпроса какви са целите на тези които ги финансират и как чрез една сфера пропагандират бъдещи пари в други.

Няма ли начин да коригираш баласта на аватара ;)
цитирай
20. deathmetalverses - ............А от няколко дни има (освен изброените) и друг проблем (технически?!)
15.03.2014 20:03
не знам, дали е само при мен: гласувам за нещо си, излиза съобщение: "Гласът ви не беше приет, защото вече сте гласували за този блог" - обаче не съм!

Предполагам, че модераторите са заминали или в чужбина (поради мизерното заплащане или съкращения на персонала, предприето от новите собственици - да не забравяме, че сме в "криза"!), или са си намерили работа другаде, където имат по-добри условия за кариерно развитие ................. Не знам, и аз нямам връзки с кухнята на блог.бг ......... Изброените от теб нередности не ми харесват също, но смятам да си гледам гьола .., че да не ме хакне някой хакер (или: технически по-грамотен в информационните системи и технологии от мен) - вече ми се случи м.г. - влизаха и излизаха от моя блог и ме скараха с блогери, които ценях много - но върви, ако си нямаш работа, да им обясняваш на хората, че НЕ СИ ТИ ПАКОСТНИКЪТ!!!! Как да докажа, че не съм аз?!

Всичко най-добро от мен! Здравко Б. Спасов
цитирай
21. kostadin - Съгласен съм с тебе
15.03.2014 20:11
В момента ми прави магарии ,което наистина го няма по другите сайтове.
Ако продължава така просто ще го игнорирам Става натрапчиво неудобен сайт
цитирай
22. freeoldmen - f873, така и предполагам, че дереджето на блога е продиктувано от
15.03.2014 20:24
висши финансови интереси, но все пак тая надеждата, че тези интереси включват и наличието на живи хора в сайта...
Проблемът с аватара ми се разреши по най-грозният начин. Докато умуваха какво да правят, следващата голяма буря разруши корпуса и пръсна останките из цялото пристанище...
Та и с блога може да стане така, времето не спира...
цитирай
23. lidis - Toзи блог отдавна е само за фашисти , админ и група невежи около него, които мародерстват над останалите няколко потребителя
15.03.2014 20:27
Заради това си затварят очите за нарушенията самонапомпват си прочита, пишат само те и се висят с пошлости на 1 стр за срам и резил на определението за блог. Мен с насилие не ми пускат постингите в категориите дори, с което хранят селското си его и избиват комплекси. Платени техни хора бесуват с постинги на килограм из блога.Категория Изкуство е станала филиял на централни софийски гробища, от където една тяхна близка бълва денонощно постиги панахиди за умрялата си дъщеря, нямащи нищо общо с изкуство..нито с религия...
Положението в блога е ПРОСТАШКО ФАШИСТКА ИЗЯВА НА УПРАВАТА МУ И НЕЙНИТЕ БЛИЗКИ НЕУКИ И НЕАДЕКВАТНИ ПРИЯТЕЛИ.
цитирай
24. freeoldmen - deathmetalverses, с интерес се наслаждавам на преводите, които правиш.
15.03.2014 20:29
Това са дребни технически неуредици, които, ако има добра воля от стопаните, ще бъдат избегнати лесно. Злонамерените прониквания, разбира се, също трябва да бъдат санкционирани...
цитирай
25. freeoldmen - kostadin, наистина неудобен.
15.03.2014 20:32
И все по-малко посещаван.
А може да бъде добър инструмент в обединяването и разбирателството на българите, от което имаме огромна нужда.
цитирай
26. freeoldmen - lidis, моля те,
15.03.2014 20:33
без лични нападки.
цитирай
27. blondinkas4uk09 - 18.03, значи, за последно е дал признаци на живот :),
15.03.2014 20:41
което ме навежда на мисълта, че аз този блог жив не съм го виждала. :) По-активно влизам от май или юни, а имам чувството, че е минала цяла вечност... Няма значение...
Това, което наистина ми липсва е възможността за комуникация с представител на блога. Някакъв чат с тях или поне, наистина, да отговарят на въпросите ти. А също и някаква обща статистика за блога: брой читатели в момента в блога, брой профили, средно дневен брой нерегистрирани посетители vs регистрирани, най-различни такива данни....
цитирай
28. lidislidis - За доказателство на думите ми
15.03.2014 20:47
В момента имам 46 прочита на постинг,но не попадам в категория. Там севисят ТЕХНИ ХОРА с по 25 прочита......
цитирай
29. lidislidis - Това са истини,не са лични нападки!
15.03.2014 20:49
freeoldmen написа:
без лични нападки.


Очевадни истини са.
цитирай
30. joysii - Единствената ми молба към ръков...
15.03.2014 21:04
Единствената ми молба към ръководството на сайта е да отговаря на поставените от нас въпроси.
Харесва ми да има Първа и разни класации. Даже бих искала те да са повече. Конкуренцията е сладка работа. Винаги съм била против ограниченията от каквото и да било естество, с изключение на злоупотребата с лични данни/което axlaxl /Гина/ ,Спароток и госпожа Пискова умират да правят тук/.
цитирай
31. freeoldmen - milady, сбърках!
15.03.2014 21:26
Ще те трия и днес. И винаги.
цитирай
32. hoho22hoho22 - пак се започна старата песен на нов глас
15.03.2014 21:30
На мен лично малко ми е скучно вече тук и смятам по-рядко да влизам. Колкото и далавери да разкрия, колкото и предложения да правя, няма да се промени нищо: глас в пустиня.
Малко разяснения за тези, които ги интересува:
Блогът като идея и формат е прекрасен, просто трябва да има ред и да се поддържа и най-вече всички потребители да имат еднакви права. Защото в момента администрацията има някои "любимци", а други са им "черни овци".
Друго нещо: първа стр. трябва да я има, за да може там да стоят наистина най-четените и най-интересните постинги, а не да ги търсим с лупа из блога, при наличието на такъв огромен спам, от който явно не искат да се отърват, за да се създава чувство за масовост. За да функционира обаче първа стр. като хората, трябва да се направи ограничение на публикациите и гласуванията по ай-пи адрес. Нещо, което предложих отдавна е да се направи едно простичко прозорче с потребителите, които в момента са он-лайн. Така много ясно ще се видят реалните потребители и ще отпаднат клонингите, защото никой малоумник не може да е едновременно на линия с всичките си клонинги.
А реалните потребители сме не повече от 150 човека. Един блок хора, не един блог :) Така е за съжаление.
цитирай
33. freeoldmen - blondinkas4uk09, имам предвид, че тогава за последно са отправили
15.03.2014 21:32
някакво послание към нас.
Предложенията са ти добри, но няма кой да чуе.
Има обявени места за връзка, но отговор или липсва, или е формален.
Поне един път на месец да пускат пост в блога си, където да има оторизиран да отговаря служител. Мисля, че не е прекомерно усилие...
цитирай
34. freeoldmen - joysii, съгласен съм в частта, че трябва да има класации, освен тази,
15.03.2014 21:37
за най-активни блогъри.
Моля те да премахнеш частта с имената, не желая този пост да се превръща в сражение.
По-нататък ще пусна и такъв пост, малко да се побиеме. Ама не сега...:-)
цитирай
35. freeoldmen - hoho22, точна оценка, добри предложения.
15.03.2014 21:47
Аз пък имам чувството, че новите стопани се чувстват нещо прецакани, щото се чу за едни милиони за сделката, а получиха сайт със завишени кухи прочити и рейтинг, та сега си го изкарват на нас.
Нали помните преди кои юнаци се подвизаваха тука с 10-20 хиляди "прочита"?
цитирай
36. joysii - за най-активни блогъри. Моля те да ...
15.03.2014 22:46
freeoldmen написа:
за най-активни блогъри.
Моля те да премахнеш частта с имената, не желая този пост да се превръща в сражение.
По-нататък ще пусна и такъв пост, малко да се побиеме. Ама не сега...:-)

===========
Ако изтрия споменатите имена, означава да си отрежа езика. Означава още,че съм една мижитурка, която ще си затваря очите пред това, което тези персони вършат именно в този сайт. Нали точно това коментираме - пребиваването си в сайта-проблеми, недостатъци? Означава още, че съм безсилна пред своеволията тук. Означава още,че не съм в състояние сама да се справя със ситуации, които възникват в блог.бг.
Сори.
Не желая да изглеждам такава. Няма да изтрия имената. Ако Вие желаете, изтрийте целия ми коментар. Ваше право е.
Поздрави.
цитирай
37. freeoldmen - joysii, разбирам те, уважавам твоята позиция.
15.03.2014 23:04
Може и да не съм съгласен, но достойното отстояване на собствено мнение е едно от нещата, които ценя в хората.
Поздрави!
цитирай
38. paciencia - Поздрави за идеята
15.03.2014 23:07
да се конкретизират проблемите в един постинг. Дано бъдат прочетени от когото трябва и най-после да се получи отговор. Странно ми е нещо, което ми се случва понякога. След като съм влязла в блога си логната, пиша коментар на някого, излизам анонимно. В тия случаи забелязвам, че като че съм в чужд блог-с възможност да си гласувам сама(не го правя), наличие на ЧУЖДИ ЛС и чернови (видими за мен!!!). Тогава на бегом излизам и се логвам наново, след което всичко се оправя. Така че, си мисля че това проникване в чужди блогове е неволно, но необяснимо и стряскащо. Подкрепям напълно всичко, най-вече необходимостта от обратна връзка с блог.бг. А блог. бг е едно хубаво място, където срещнах много интересни хора. Успех!
цитирай
39. freeoldmen - paciencia, при мен няма такива проблеми.
15.03.2014 23:30
Иначе и за мен блогът беше едно приятно и интересно откритие.
И много хора биха дошли да участват тук, стига средата да се нормализира.
Поздрави!
цитирай
40. lidislidis - Държа да ми дадеш отговор:
16.03.2014 00:09
freeoldmen написа:
без лични нападки.


1.Кого нападам?
2.Изнесла ли съм на някого от блогърите лични данни,снимки, гаврила ли съм се на някого тук с годините, външния вид,яла ли съм му инвалидната пенсия, писала ли съм цинични постинги и коментари,каквито се пишат за мен и се лансират многократно години на 1стр с покровителство на админ и модератори?
3. Самонапомпвам ли се с прочита?
4. Защо всички, които го правят тук са без забрани, а към мен подходът е друг?
Ето и сега постинга ми е с повече прочита от висещите се от 2 дена в кат. Изкуство? Трябва ли да водя война с простотията и двуличието , със самозабравилите се самоуправници на блога? С какви средства? Изнасяне публично в медиите, съд със собствениците, заради самоуправството на неграмотните им и нагли кадри?
цитирай
41. freeoldmen - Моля фейкът на г-жа Пискова да не коментира повече.
16.03.2014 00:34
Сравнявате несравними хора.
цитирай
42. freeoldmen - lidislidis, помолих да не превръщаме този пост в бойно поле.
16.03.2014 00:39
По-добре е да решаваме проблемите със спокойна дискусия.
Те и без това не отговарят, а вие правите всяка евентуална комуникация невъзможна поради невъздържаност.
Успокойте се.
Лека нощ.
цитирай
43. zlatkostanoev - Този сайт, някой ден, ще изчезне ...
16.03.2014 00:40
Този сайт, някой ден, ще изчезне изведнъж точно като малайзийския боинг. Че не се чете blog.bg – не се чете. То няма и от кого, няма и какво да четеш (както anggpiskova спомена) Но, скъпи братя и сестри, това не е само наш проблем, на шепата хора, които обитаваме този бивш оазис (вече блато) проблемът е световен, та, целия свят търси въпросния боинг, хиляди хипотези, а ако бяха влезнали в blog.bg щяха да знаят, че отвличането е дело на рептили.
Един такъв рептил, на 20.02.2014, събра над 60 000 прочита.
Мамка му, ний помен му правим, а той – жив е, жив е!
цитирай
44. freeoldmen - zlatkostanoev, малка промяна в политиката на блога
16.03.2014 08:56
и това човешко-рептилско недоразумение ще изпусне въздуха.
Пак четох стари постинги отпреди 3-4 години, да ти е кеф да четеш коментарите...
Странното е, че блогъри, които продължават да са активни и днес, звучат и говорят по друг начин.
А пък колко ги няма, и то интересни и стойностни хора...
цитирай
45. leonleonovpom2 - Поздрави, Димитър!
16.03.2014 09:07
Съгласен съм с написаното, дразнещо е наистина, на все пак си мисля, че става дума за човешка слабост-да си първи.
Ако не е съпроводено с удари под кръста ,склонен съм снизходително да го преглътна
Все пак има някаква регулация от администрацията-например тези, които прехвърлят гласувания от Фейсбук и " харесва ми" , така ,че веднага попадат на първа линия по прочит, не са на първа в други класации
Иначе и при мен са се случвали необясними неща, но не са мое дело
Не съм приятел с администраторите, да ме класират по този принцип, както и да ми се сменя паролата без мое знание-не е дело на администрацията, на доброжелател е
В края на краищата задоволяваме някаква потребност, ако някои имат друга потребност-спортна например, техен проблем, но да уважават останалите, да не е за тяхна сметка.
За по-ясно, ако пиша нещо,то е мое или цитирам кого ползвам, лошо ще е , ако наготово ползвам нещо чуждо , представено за мое!
А желанието за рекорди си е човешко, но нека да не се набива така, дразнещо е
цитирай
46. freeoldmen - leonleonovpom, Здравей!
16.03.2014 09:30
Когато е засегнато чувството за справедливост и нищо не може да се направи, обикновено хората се отдръпват и отказват да участват в опорочената игра.
Неприятният случай с предишният ти блог показва нивото, на което работят нашите домакини, както и уважението им към тези, които все още пишат тук.
цитирай
47. wonder - Блог. бг е чудесна платформа с го...
16.03.2014 10:58
Блог.бг е чудесна платформа с големи възможности. Той е свободен портал, в който ако всеки прилагаше собствена етична автоцензура и уважаваше пространството на другите, нямаше да се дирят админите като правораздаващ орган, както нямаше и да процъфтяват Пуническите войни за кокоши яйца.

Съгласна съм, че копи-пейст блоговете трябва да бъдат минимизирани, но това няма как да се случи.
Изпростяването на аудиторията не е по вина на блоговата администрация.
От 7-годишното си присъствие в блога мога да кажа, че почти никой от старите блогъри не е напуснал напълно и всеки от тях би се върнал, но в този момент никой не е мотивиран към активитет в подобна неприветлива и аморална среда.
И тук нещата, както навсякъде, никога не са имали по-различен смисъл от този, който им придаваме, мерейки света от собствената си камбанария и със собствения си аршин.
цитирай
48. freeoldmen - wonder, великолепен анализ.
16.03.2014 11:16
Но все пак не е лошо да има някой да следи за правилата и да ги променя, когато се променя ситуацията.
А чисто техническите проблеми? Коментар-отговор половин час.
Оставам си на мнението, че администрирането на блога не прави необходимото сайта да се развива. Добрата идея не е достатъчна, трябва непрекъсната работа...
цитирай
49. eveal - За каква морална среда говориш точно ти?
16.03.2014 11:38
wonder написа:
Блог.бг е чудесна платформа с големи възможности. Той е свободен портал, в който ако всеки прилагаше собствена етична автоцензура и уважаваше пространството на другите, нямаше да се дирят админите като правораздаващ орган, както нямаше и да процъфтяват Пуническите войни за кокоши яйца.

Съгласна съм, че копи-пейст блоговете трябва да бъдат минимизирани, но това няма как да се случи.
Изпростяването на аудиторията не е по вина на блоговата администрация.
От 7-годишното си присъствие в блога мога да кажа, че почти никой от старите блогъри не е напуснал напълно и всеки от тях би се върнал, но в този момент никой не е мотивиран към активитет в подобна неприветлива и аморална среда.
И тук нещата, както навсякъде, никога не са имали по-различен смисъл от този, който им придаваме, мерейки света от собствената си камбанария и със собствения си аршин.


Всеки твой постинг е с неприлично надписани прочита и гласове, а самокоментарите ти от ника ти 777 ги знаем наизуст!:))) За интригите ти и личните ти съобщения, да не говорим!
цитирай
50. rozzatta - 49. eveal - За каква морална среда ...
16.03.2014 12:06
49. eveal - За каква морална среда говориш точно ти?

Хахахаха! Лидис не можа да се въздържи да не нарита уондър.
Виж сега, драги. Колкото и да са дълбоки язвите на сайта, главното са потребителите. Как може да наречеш нормален един мъж като Розата, който публикува всеки ден, опиянява се от това, че е на първа, за него няма реален живот, а просто се е зомбирал. Такива има много - напълно обсебени. Ето, аз си направих профил като на тоя пич и ще се бъзикам с него, тъй като съм убеден, че е неадекватен. Такива вманиачени има много - Сашо Донев беше такъв, Тинка е такава, хора, които намират смисъл в живота да са на първа.Истинскят живот е извън нета.
Та мисълта ми е, че не админите са виновни за това дередже - какво лошо има, че мога да си направя сто профила? Ако имаш реална самопреценка, ако не си се побъркал и не висиш все тук, няма да сестига до това.
Истината е, че няколко месеца не бях изобщо в сайта, защото и аз бях почнал да се зомбирам като Роззко. Но намерих сили и се спасих, сега влизам само в събота и неделя. Първо сами се осъзнайте и тогава търсете вината в сайта. ОК?
цитирай
51. freeoldmen - rozzatta, този ти фейк ми харесва...
16.03.2014 12:26
Не съм съгласен само с едно- действително, правилата позволяват да имаш много профили, лошото започва, когато посредством тях се самокоментираш, гласуваш, т.н.
Това трябва да се пресече. Отговорността е на сайта.
цитирай
52. rozzatta - Аолютно си прав. Технически е въ...
16.03.2014 13:24
Абсолютно си прав.Технически е въъзможно да гласуваш сам на себе си. Ти не помниш титаните на блога Спароток и Тутанкамон, които си гласуваха по над 50 плюса от собствените никове,сега Роззко е техен достоен наследник. Но пак ти повтарям - всичко е въпрос на здрав разум. След като един човек е готов да жертва часове и на всеки 15 минути да си пуска глас от собствен ник, както Роззко сега, той си е просто луд.
Ето какво ще призова в серия постинги, като ми остане малко свободно време.
Дами и господа, другарки и другари - излезте на чист въздух. Не се вълнувайте изобщо дали сте на първа и дали имате гласове. Блогът ще се нормализира само ако изобщо няма плюсове и минуси, както и Любими блогове, защото това си е чиста порнография - гласувате си взаимно и стърчите на първа. Ако сайтът няма плюсове и класации, ще е нормален сайт, сега е цигански пазар на откачалки.
Но повтарям - главната вина е на побърканите, зомбирани типове, които смятат, че гласовете и първа значат нещо. Те са неизлечимо болни.
цитирай
53. pantaleev - Дааам
16.03.2014 13:43
Блогът наистина е вече много скучен. Бяф спрял да пиша точно когато стана тимаджийски и очаквах да се напълни с нови герои които да са поставени лица. Сигурно има и такива, но тенденцията от преди е глупостта на някои блогъри да е следствена, а не парично заплатена. Блог. бг е преживял няколко ери:
1. Всички срещу троловете
2. Тролове срещу тролове
3. Всички срещу админите
4. Тролове срещу админите
5. Всички срещу всички
6. Тролове срещу амбъри
7. Ботове срещу ботове
8. Читави срищу нечитави
И последно - политически войни които не са спирали въобще. Бъдещето е неясно и несигурно, а този сайт е бил на косъм от закриване като един друг firends.bg - Памет му нетная.
цитирай
54. lunar - Единствен първи и последен коментар към едно от раз(от)клоненията на Лудис - eveal.
16.03.2014 14:04
Г-жо Ария на клеветата, в този сайт сте точно две такива и досаждате нон стоп.
Знам, че трудно преглъщате собствената си нищожност и аморалност затова я бълвате като емоционална отрова към другите, но това обрисува единствено ниския ви праг на търпимост, лошото възпитание и завистливостта ви, граничеща с умопомрачителен гняв, ревност, писане на минуси, злословия, клевети и грозно отношение към всички публикуващи в категория Изкуство.
Сайта се опростачи точно от такива като, вас правдиво описани от 777 тук преди години:

http://777.blog.bg/video/2011/12/16/urodi-v-blog-bg.868051

PS Придържайте се към темата на постинга, както няколко пъти ви помоли домакина на този блог и не репликирайте трети лица, които не са отправили коментари към вас! Неетично е, а и никой не ви пита за мнение. Вашето го слушаме от 3 години като на изкрейзила манячка, бълваща пумии към всичко и всеки. Като развален грамофон сте. Уродливо досадна и на всяка манджа мерудия.
цитирай
55. lunar - Хахахаха! Лидис не можа да се ...
16.03.2014 14:06
rozzatta написа:


Хахахаха! Лидис не можа да се въздържи да не нарита уондър.
Виж сега, драги. Колкото и да са дълбоки язвите на сайта, главното са потребителите. ....


"Наритването" е само в нейната и вашата глава. ;)
цитирай
56. freeoldmen - Хубаво. То се видело, че няма да има отговор,
16.03.2014 14:25
затова откривам СВОБОДНИТЕ БОЕВЕ!
Знаете ли че:
Известният, уважаван, високо интелигентен и много четен блогър rozzata e:
maricоn, fagot, педик, tunte, schwuchtel, fag, poponar, viado, bicha, naporan rad, feget, fagoton, pede, hinttari, tapette, frocio, soper, pedale, ibne, buzerante, buzi, педы, peder???
http://freeoldmen.blog.bg/photos/151584/original/lKAoj.jpg

цитирай
57. rozzatta - 55. lunar
16.03.2014 14:31
Скъпа, не схващаш ли идеята ми, да я повторя -това колко гласа и колко четения има един потребител, в случая уондър, може да вълнува само елементарния и суетен индивид, тъй че недей да славословиш дамата, ако обичаш. Идеализирането на някои блогъри е също толкова тъпо, колкото и оценяването на един потребител с идиотските плюсове и минуси, тъй че ако един човек се възторгва от това, е просто глупав.Не скачай да браниш уондър или когото и да било, а пише по темата на постинга. Както аз изразих ясна позиция - че класациите най-популярни ,най-четени и други подобни, в които и уондър фигурира, са абсолютен идиотизъм. Капиши?
цитирай
58. lunar - Зваете ли, че лудис-лудис е фейк и ...
16.03.2014 14:36
Зваете ли, че лудис-лудис е фейк и тиранизира потребители на блог.бг вече 3-4 години неуморно, с постоянна злоба, тъпоъгълни повторения и копи-пейст коментари от всичките си раз(от)клонения, част от които прилагам тук:

eveal
shao22
ankavesnika
totkata1, 2 и 3
pin
pin1
nivela
selskamutra
pol4y
kretenka
shao22
stela55
и мн.мн.др.
цитирай
59. lunar - Скъпа, не схващаш ли идеята ми, да я ...
16.03.2014 14:59
rozzatta написа:
Скъпа, не схващаш ли идеята ми, да я повторя -това колко гласа и колко четения има един потребител, в случая уондър, може да вълнува само елементарния и суетен индивид.


Дубъл, разбрах ти тОнкийо намек от първа буква, но на лудис трябва да и се натвЪрдя, че е закърняло сивеещото и вещество и дасадата драпаща с нея вече ни писнА отдавна. То кой не обича Финландска водка, ама тя не изсъхва. Припознава всеки за всички и дрънка до безумие едно и също.
Защита не оказвам никому, просто показах отвращение към един от най-войнстващите простаци в блог.бг, капиши? ;)
цитирай
60. lunar - freeoldmen, подобни постинги са ...
16.03.2014 15:05
freeoldmen, подобни постинги са `глас в пустиня`. Ако админите искаха мнение, щях да поискам само едно копче Игнор. То ще реши всички междуособици в блога. Чао до другата година! ;)
цитирай
61. lidislidis - Какви са тези глупави истерични нападки?
16.03.2014 16:03
С лични обиди и интриги хули? Начесахте си крастата отново, за кой ли път, а автора на блога ви пласира???
цитирай
62. blackpredator - Подкрепям Лунар напълно
16.03.2014 16:28
Когато ВОГОННОСТТА "твори" и иска Първа, то само Игнор му е ваксината.
Капиши?
цитирай
63. freeoldmen - lidislidis, когато призовавах за въздържан тон, нямаше кой да чуе.
16.03.2014 16:32
Вярно ли е, че:
eveal
shao22
ankavesnika
totkata1, 2 и 3
pin
pin1
nivela
selskamutra
pol4y
kretenka
shao22
stela55

са ваши профили?
цитирай
64. freeoldmen - blackpredator, вогонността може да иска първа, но засега е трета:
16.03.2014 16:58
"Известно е, че поезията на вогоните е на трето място сред най-бездарните в цялата Вселена."
След Роззко даже...
цитирай
65. lidislidis - Moй блогове са само lidis i lidislidis. Това лесно може да се докаже винаги
16.03.2014 17:09
freeoldmen написа:
Вярно ли е, че:
eveal
shao22
ankavesnika
totkata1, 2 и 3
pin
pin1
nivela
selskamutra
pol4y
kretenka
shao22
stela55
са ваши профили?


А за грубите лични обиди в постингата ще искам изтриване на блога ти и блога на wonder c nik lunar i 777. Аз съм в блога с име, лична снимка и тази гавра от вас фейковете да бъда наричана феик и пияница и няма да подмина.
цитирай
66. freeoldmen - Айдеее, и аз останАх без блог...:-(((
16.03.2014 17:23
ОК, lidislidis, не може ли да се разберем като колеги.
Аз съм кротък битов алкохолик, единствената ми радост е блогуването.
Ако ми го отнемеш, съвсем ще затъна в дебрите на алкохола.
Бъди човек, не ме докладвай, плийз!!!
цитирай
67. kasnaprolet9999 - Вярно ли е, че: eveal shao22...
16.03.2014 19:27
lidislidis написа:
freeoldmen написа:
Вярно ли е, че:
eveal
shao22
ankavesnika
totkata1, 2 и 3
pin
pin1
nivela
selskamutra
pol4y
kretenka
shao22
stela55
са ваши профили?


А за грубите лични обиди в постингата ще искам изтриване на блога ти и блога на wonder c nik lunar i 777. Аз съм в блога с име, лична снимка и тази гавра от вас фейковете да бъда наричана феик и пияница и няма да подмина.


Твои са и още как, когато завалят минусите при мен цялата тази флотилия от никове е там. Не се прави на божа кравица.
цитирай
68. conte - към лудка и всички нейни посочени профили
16.03.2014 19:37
lidislidis написа:

eveal
shao22
ankavesnika
totkata1, 2 и 3
pin
pin1
nivela
selskamutra
pol4y
kretenka
shao22


Лудке, на мен също ми се повръща от теб. Беги сега ме припознай в некой от горните коментирали баре да се отъркам в готини хора.
Санким некой ти рекне истината в дзъркелите и веднага отваряш печатницата с лъжливите етикети.
цитирай
69. started - ПО МОЕ МНЕНИЕ НАД 90% ОТ ТАКА НАРЕ...
18.03.2014 01:11
ПО МОЕ МНЕНИЕ НАД 90% ОТ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ БЛОГЪРИ ТУК СА НИСКО ОБРАЗОВАНИ,ПОЛУ- ГРАМОТНИ КОМУНИСТИЧЕСКИ ИЗМЕКЯРИ, КОИТО ИЗПЪЛНЯВАТ ПОСТАВЕНИТЕ ИМ ЗАДАЧИ. ВЪПРОСНИТЕ ИБРИКЧИИ И ТРЕТОРАЗЯДНИ МИЛИЦИОНЕРИ СЕ ИЗЖИВЯВАТ КАТО ПОЛИТИЧЕСКИ АНАЛИЗАТОРИ И КОМЕНТАТОРИ,БЕЗ ДА ИМАТ НЕОБХОДИМИТЕ ЗНАНИЯ,ОПИТ, БЕЗПРИСТРАСТНОСТ И ОБЕКТИВНОСТ. В ЗАДОЧЕН СПОР С ПОДОБЕН ЧЕРВЕН ТРОЛ С ОБРАЗОВАНИЕ -РАБФАК ИЛИ ПУЦ И БЕТОННА ГЛАВА ПЪЛНА С ПЕТОЛЪЧКИ,СЪРПОВЕ И ЧУКОВЕ ,ПОКАЗВАЙКИ МУ ИСТИНСКИ ФАКТИ И ИСТОРИЯ,РЕЗУЛТАТА БЕ-НЕПУБЛИКУВАНЕ НА КОМЕНТАР И СЪОБЩЕНИЕ-"НЕ МИ ВЛИЗАЙ В БЛОГА"-КОЕТО ИЗДАВА СТРАХА И БЕЗСИЛИЕТО ИМ СРЕЩУ ИСТИНАТА. ЕДИНСТВЕНИЯ НАЧИН ДА СЕ ПРОТИВОДЕЙСТВА НА ТЕЗИ ОТРЕПКИ-ПРЕПИСВАЧИ Е ДА БЪДАТ БЕЗПОЩАДНО РАЗКРИВАНИ И ОБОРВАНИ С РАЗУМНИ И ИСТИНСКИ ДОКАЗАТЕЛСТВА И ФАКТИ.ЕДНА ОТ ЦЕЛИТЕ ИМ Е РАЗЕДИНЯВАНЕ И ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ НА МИСЛЕЩИТЕ ХОРА. НЕКА ВСЕКИ ДА ИЗРАЗЯВА СВОБОДНО МНЕНИЕТО СИ,НО ВСЕ ПАК ИСТИНАТА ДА Е НА ПЪРВО МЯСТО.
цитирай
70. freeoldmen - started Не ми крещи в блога бе,
18.03.2014 09:06
я се свържи с aboycev, той е специалист по омразата, ще си допаднете...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2679769
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031