Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2014 18:43 - Посветено на R.
Автор: freeoldmen Категория: Изкуство   
Прочетен: 1726 Коментари: 11 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

 Най- вероятно не сте се наслаждавали никога на изтънченият художествен вкус на момчетата,
прерипнали на другия бряг.


image

Бледи дупета Автор : po_chorapki

"да ги разполови като кайсии, 
да ги раздруса като кайсиеви дръвчета, превивал ароматните им вейки, 
додето портокалите му сочни думкали 
о бледите им задници."
Георги Рупчев, из "Смъртта на Тибалт"

Залез в портокаловата горичка
Момчето седи
в клоните на едно дърво
а голото му дупе
леко го сърби
е-и ме
е-и ме
шептят листата
маркучът е в мен
пускам струята
и я насочвам към него
е-и ме
е-и ме
Момчето седи
в клоните на едно дърво
а голото му тяло
е мокро
е-и ме
е-и ме
Момчето скача долу при мен
а голото му дупе
е нацупено
е-и ме
е-и ме



Да, имат си розово сайтче и споделят
своите трепети...


image

Искам те! За теб,всеки ден мечтая:Р Опит нямам аз,но зная! Активен искам,истински човек!
Ще понасям твоя,всеки Тек!





image


Вече с теб не ми е интересно Автор : soleil



Вече с теб не ми е интересно.
Като кажеш "Добър ден" ми става смешно.
Погледнеш ли ме в очите
стрес ми образуваш,
а обърна ли ти гръб
започваш да ме псуваш.
Вече с теб не ми е интересно
и като кажеш "Мило, как си?",
ми идва с тигана да те тресна.
Цветя и рози ми купуваш
като мислиш, че ще ме целуваш.
Е, да, ама не си познал.
За Бога, не бъди кавал!



image

Аполониева страст Автор : konstantinos



На нежното дихание,момче ще се засмей
и първо ще присигне като вятър.
Той тихо ще си легне във леглото си със мен
и без да казва много ще е кратък.

Обичаш ли да плуваш сред вълните,
когато на брега те чакам гол?
Отлитащи сред пазвите ни дните,
останал е в мечтите твоя ствол.

Красиви и големи, и прекрасни,
тела на любовта и есента.
И губещи се в реална мимолетност,
те чезнат като птици по света.........





И за финал едно от същият автор, но според 
мен е сътворено от известен наш съблогър...



image

Мъжки каприз Опарфюмирано е мъжкото му тяло,
опарфюмирано остава си в нощта.
И с погледи пресичахме се жадно,
дъхът му спря се в моята уста.

В джоба си държеше лубрикант,
в джоба си държеше и тефтерче.
Беше си на фрота жив талант
и после във стиха ми той се втренчи.




 


Тагове:   maricоn,   fagot,   rozzata,   педик,   tunte,   schwuchtel,   fag,   poponar,   viado,   bicha,   naporan rad,   feget,   fagoton,   pede,   hinttari,   tapette,   frocio,   soper,   pedale,   ibne,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. seasonofthewitch - Фрий, гейовете поети ли са? Го...
05.05.2014 19:35
Фрий,гейовете поети ли са?
Горкичкият!Как ли си се намъчил с този постинг?:(
цитирай
2. freeoldmen - 1. seasonofthewitch
05.05.2014 19:51
Ако знаеш на какви покъртителни неща попаднах, докато търсех подходящи илюстрации...
цитирай
3. aip55 - Стига бе!
05.05.2014 19:57
Стана вече политически въпрос. Спрете словестната война и се помирете!
цитирай
4. seasonofthewitch - Много те моля, не си го причинявай ...
05.05.2014 20:07
Много те моля,не си го причинявай друг път!:)))))
Ужас!
цитирай
5. freeoldmen - 3. aip55
05.05.2014 20:17
Майтапа се бе!
Да се разпуснем малко покрай празниците.
Малко нетрадиционна поезия е добър релакс.:-)))
цитирай
6. freeoldmen - 4. seasonofthewitch
05.05.2014 20:30
Ама поезията е разбиваща! Постоянно ме преследва образът на "нацупеното дупенце" от първото стихо...
цитирай
7. milady - ТИ си латентен Педал, ФОМ !! А скоро и активен/тъй както си 20 часа онлайн !
05.05.2014 20:30
то не нужно ,дори психолог
да си, за да го разбереш от 3 поста ..
цитирай
8. freeoldmen - 7. milady
05.05.2014 20:50
Добре дошла!
Като за начало няма да те трия.
Сигурна ли си, че Постол Перуката е член на УС на блога?
Мисля, че е съвпадение на имената...
цитирай
9. milady - охххх, ..фрии....мерси ,на колене !!
05.05.2014 21:05
Жалко ,че си Пидал ..ама то моя Късмет ;)
За АПростол ,даа, имаше негов пост,
Но, нЪл знаеш , в този блог..всичко и
Фата МОргана ...
;)))
цитирай
10. freeoldmen - 9. milady
05.05.2014 21:28
Предполагам, че члена на УС на Инвестор е тоя:
http://www4.fsc.bg/aa.html

Миладинке, пак не си разбрала нещо....
Кой ще даде на познатият ни капут такава хапка? Абсурд!
цитирай
11. milady - еее, ..прав си за капута ,ноо
05.05.2014 21:59
Имам друга класификация за т.н.едър бизнес в БГ “
Мерси за отговора .Хубава вечер !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2675412
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031