Постинг
10.10.2018 17:47 -
Некои ретро мисли за поредната жертва
Автор: freeoldmen
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7339 Коментари: 30 Гласове:
Последна промяна: 02.07.2019 22:03
Прочетен: 7339 Коментари: 30 Гласове:
16
Последна промяна: 02.07.2019 22:03
Да си представим, че гнусната изродщина с насилената и убита жена в Русе се беше случил преди 30 години.
Поради факта, че съм живял по това време, и имам преки наблюдения, ще ви кажа какво следваше:
1. Час след откриването на местопрестъплението, всички квартални отговорници /ченгета/ щяха да са на улиците и да прецеждат информация от целия наличен криминалитет, както и от случайни граждани.
2. След още час, в близката маала всички регистрирани и други подозрителни щяха да бъдат притиснати с цялата немилостива сила на тоталитарната държава.
3. След още час, време да се запишат показанията и да се позабрише кръвта, младия мангал щеше да има незабравима среща с милиционерите.
4. Ако случайно оживее, чакаше го бързо правосъдие, увенчано със смъртна присъда.
Това е от мен.
Останалото е от Демокрацията.
Пропагандата си лае, ракетата лети
Борбата е безмилостно жестока... или?
Тойота Хайлукс – мечтата на ислямиста
Борбата е безмилостно жестока... или?
Тойота Хайлукс – мечтата на ислямиста
Ха-ха-ха!
Как добре си описал процедурата. Липсва ни смъртното наказание.
цитирайКак добре си описал процедурата. Липсва ни смъртното наказание.
е гнило в тази история, по-точно мафиотско. Липсва инфото, как се добраха до адреса на анонимният извършител, след, като не знаеха кой е той? Това според мене е уликата на цялата фалшиво скроена лъжа от тези, които са поръчали убийството на журналистката.
цитирай Няма нищо смешно.
Само гадости.
цитирайСамо гадости.
Никой не вярва на днешните управляващи, това е проблема.
цитирайfreeoldmen написа:
Никой не вярва на днешните управляващи, това е проблема.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ИЗНЕНАДАН СЪМ, ЧЕ ПО ВРЕМЕ НА БРИФИНГА НА БОРИСОВ, МАРИНОВ И ЦАЦАРОВ, ИЗОБЩО НЕ СТАНА ВЪПРОС ЗА ВЪЗМОЖНА ВЕРСИЯ - "ПОРЪЧКОВО УБИЙСТВО"...ЩЕ ИЗЧАКАМЕ... ПО-СИЛНО БЕШЕ ЗАСТЪПЕНА ТЕМАТА ЗА "НАРУШЕНИЯ ИМИДЖ" НА БЪЛГАРИЯ ОТ ГЛАСНО ИЗРАЗЕНИЯТ ГНЯВ НА ГРАЖДАНИТЕ, ВЪВ ВРЪЗКА С БРУТАЛНОТО УБИЙСТВО НА ВИКТОРИЯ, КОЕТО СПОРЕД МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НЕ НИ ПРЕДСТАВЯЛО ДОБРЕ ЗАД ГРАНИЦА !
ТЕЗИ НЕГОВИ ДУМИ НЯМА ДА ГИ КОМЕНТИРАМ, НО САМО ЩЕ ПРИПОМНЯ, ЧЕ ИМИДЖА НА БЪЛГАРИЯ ЗА ЖАЛОСТ ОТДАВНА Е В КРИТИЧНИЯ МИНИМУМ ПРЕД СВЕТА, ПОРАДИ ТОВА ЧЕ ДЪРЖАВАТА НИ ПОЧТИ ВЪВ ВСИЧКИ СФЕРИ Е В СВЕТОВНИТЕ И ЕВРОПЕЙСКИ ЧЕРНИ СТАТИСТИКИ ! ИЗВЪН КАЗАНОТО НА БРИФИНГА АЗ ПИТАМ: КОГА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ ЩЕ БЪДАТ ЗАЩИТЕНИ НАЙ-НАКРАЯ ОТ "МНОГОБРОЙНАТА РОДНА ПОЛИЦИЯ" И НЯМА ДА ИЗМИРАТ ОТ НАСИЛИЕ ПО ПЪТИЩАТА И В ДОМОВЕТЕ СИ ? ГОСПОДА, НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА УТРЕПАНИ, В СТРАНАТА НИ ЦАРИ НЕВЕРОЯТЕН ХАОС И ОБСТАНОВКАТА Е СИЛНО КРИМИНАЛИЗИРАНА, ПОРАДИ КОЕТО НЯМА ДЕН, БЕЗ ДА СЕ ИЗВЪРШИ УБИЙСТВО !
Моля те, не пиши с главни букви в блога ми.
Дори да е съвършената истина, представена по този истеричен начин, олеква.
П.П. Използването изцяло на главни букви в текст в Интернет, означава крещене.
цитирайДори да е съвършената истина, представена по този истеричен начин, олеква.
П.П. Използването изцяло на главни букви в текст в Интернет, означава крещене.
Не мога да си представя, защото за такова престъпление не съм и чувал. Тоест не е ставало в нашия край.
цитирай Не е така, всички знаем за Жоро павето, но това беше изолиран случай, трудно решим дори за тогавашната система. Идиот напада непознати жени, самотник, невидим за никого...И все пак го хванаха.
цитирайfreeoldmen написа:
Моля те, не пиши с главни букви в блога ми.
Дори да е съвършената истина, представена по този истеричен начин, олеква.
П.П. Използването изцяло на главни букви в текст в Интернет, означава крещене.
Дори да е съвършената истина, представена по този истеричен начин, олеква.
П.П. Използването изцяло на главни букви в текст в Интернет, означава крещене.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.
Ok! Извинявай...
Търсейки информация за Жоро павето, попаднах на това https://bg/wiki/%D0%96%D0%BE%D1%80%D0%BE_%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE
Убийства за съжаление ще има винаги и при всеки обществен строй. Човек не е дорасъл в развитието си, за да не съществува това деяние.
цитирайУбийства за съжаление ще има винаги и при всеки обществен строй. Човек не е дорасъл в развитието си, за да не съществува това деяние.
Не знам защо, но не мога да дам адреса за Жоро павето в укипедията. Напишете в google името и ще Ви го намери.
цитирай То човекът беше един, за толкова години. Имаше и други, но се залавяха за кратко време.
Акцентът в постинга ми е това, че навремето се работеше както трябва с престъпниците. Сега всичко е камуфлаж, ако не бяха писнали от странство, разследването още щеше да е под кривата круша. А ще видим дали и кога ще бъде осъден престъпника...Ако е той де, щото много хора не вярват.
цитирайАкцентът в постинга ми е това, че навремето се работеше както трябва с престъпниците. Сега всичко е камуфлаж, ако не бяха писнали от странство, разследването още щеше да е под кривата круша. А ще видим дали и кога ще бъде осъден престъпника...Ако е той де, щото много хора не вярват.
freeoldmen написа:
То човекът беше един, за толкова години.....
На 21 декември 1970-та до механа "Тракия" в Пловдив е открит убит Господин Славчев
На 30 октомври 1971-ва на улица "Градинарска" откриват трупа на Доник Торосян
На 2 декември 1974-та дете на 18 месеца е открито в Стамболийски.
На 10 февруари 1978-ма във външна тоалетна на асеновградско училище е открит удушен 12-годишният Христо Даскалов.
На 14 август 1978-ма на ъгъла между улиците "Славянска" и "Варшава" в Пловдив е открита удушена Атанаска Семерджиева.
На 12 февруари 1982-ра година в новия комплекс "Тракия" е открит смъртоносно прободен в сърцето Милко Милев.
На 29 декември 1982-ра година е убита Райна Дидова в Калофер. Убийството е извършено в присъствието на внучето й!!
На 26 август 1983-та е близо до Ботаническата градина в Пловдив е открит трупът на Костадин Колев. Убиецът е правил опити да го изгори.
На 6 август 1984-та на разклона към Цалапица е открит убит турският гражданин Ибрахил Айдоган.
На 8 март 1988-ма в комплекс "Тракия" е убит таксиметровият шофьор Миран Мишев.
На 12 декември 1991-ва в хотел "Санкт Петербург" откриват трупа на убития югославски гражданин Хопи Ферит.
На 17 декември 1991-ва в село Дълго поле е убита Ана Стайкова
На 15 юни 1992-ра в село Гълъбово е убит Атанас Цветанов.
Само един казвате?
Хайде пак да прочетете данните само за района на Пловдив. :)
извършват около 100 убийства годишно. За справка: в САЩ ВСЕКИ ДЕН се извършват 8 убийства.
цитирай И убийците се разхождаха на свобода, нали?
Хубава статистика. Ама откъде е, нали имало затъмнение тогава?
Значи, за 20 години има 10 убийства, ако е вярна. Не виждам статистика за разкриваемостта и причини за убийствата. Спираш със статистиката 90-те, защо ли?
Давай, можеш още!
цитирайХубава статистика. Ама откъде е, нали имало затъмнение тогава?
Значи, за 20 години има 10 убийства, ако е вярна. Не виждам статистика за разкриваемостта и причини за убийствата. Спираш със статистиката 90-те, защо ли?
Давай, можеш още!
Постолоф, ти си толкова дискредитиран ясновидец, че и истината да казваш, пак звучи фалшиво.
цитирайfreeoldmen написа:
По 1: никъде не казвам, че са се разхождали. И убийците се разхождаха на свобода, нали?
Хубава статистика. Ама откъде е, нали имало затъмнение тогава?
Значи, за 20 години има 10 убийства, ако е вярна. Не виждам статистика за разкриваемостта и причини за убийствата. Спираш със статистиката 90-те, защо ли?
Давай, можеш още!
Хубава статистика. Ама откъде е, нали имало затъмнение тогава?
Значи, за 20 години има 10 убийства, ако е вярна. Не виждам статистика за разкриваемостта и причини за убийствата. Спираш със статистиката 90-те, защо ли?
Давай, можеш още!
По 2: от разсекретени сводки за вътрешна употреба?
По 3: пише си, това е само за района на юпловдив и то неразкрити.
А идеята ми е, че убийства ще си има винаги и при всеки строй. Защото да кажем тези от страст няма как да са предизвикани от социални предпоставки. А това реално са най-честите случаи. :)
18.
freeoldmen -
Постингът ми не е за ръста на престъпността, а за работата на милицията.
11.10.2018 09:19
11.10.2018 09:19
Но понеже ме дърпат за езика, малко статистика:
1.Документ, предоставен ни избирателно, явно много криминална година Рег. № У 1080, 23.12.1978 г. Там се твърди, че в България имало 12 убийства, 6 опита за убийство, 5 изнасилвания, 3 грабежа, 10 взломни кражби на обществено имущество, 245 кражби на лично имущество за годината.
2.Данни от НСИ за 2015 в България:
- убийства 129
- изнасилвания 119
- кражби 38 315 !
Това от мен.
Останалото е от Демокрацията.
цитирай1.Документ, предоставен ни избирателно, явно много криминална година Рег. № У 1080, 23.12.1978 г. Там се твърди, че в България имало 12 убийства, 6 опита за убийство, 5 изнасилвания, 3 грабежа, 10 взломни кражби на обществено имущество, 245 кражби на лично имущество за годината.
2.Данни от НСИ за 2015 в България:
- убийства 129
- изнасилвания 119
- кражби 38 315 !
Това от мен.
Останалото е от Демокрацията.
са при население почти 9 милиона, а за 2015 г. при почти 7 милиона.
Без да вадим некой и друг милион, живеещ трайно в чужбина.
цитирайБез да вадим некой и друг милион, живеещ трайно в чужбина.
freeoldmen написа:
А моята реплика се вижда, че е за изказването, че бил само Жоро павето. Така ли е?Постингът ми не е за ръста на престъпността, а за работата на милицията.
Иначе за статистиката от 18ти коментар смятам процесите за нормални. :)
София винаги е била в пъти по-многобройна. Ами Варна? Ами бившите райони с преобладаващо циганско 'малцинство'?
Сравнявате несравними неща. :)
цитирайСравнявате несравними неща. :)
Ами ето, нали по-горе сравних национална статистика?
Личен дискурс: Софиянец съм. Поне последните 10 години от соца ги помня много добре. Въпреки "затъмнението", всичко се знаеше. И нямаше какво толкова да се знае...
цитирайЛичен дискурс: Софиянец съм. Поне последните 10 години от соца ги помня много добре. Въпреки "затъмнението", всичко се знаеше. И нямаше какво толкова да се знае...
"Иначе за статистиката от 18ти коментар смятам процесите за нормални."
Е, щом е така, честито да ти е.
Но пак казвам, постинга е за работата на милицията. Питай приятеля си, дето сам се надена на статистиката, защо отрича живота и работата на баща си, милиционера? Дали баща му щеше да бездейства и да си бърка в носа, докато убийствата, изнасилванията и кражбите растат в района му прогресивно?
цитирайЕ, щом е така, честито да ти е.
Но пак казвам, постинга е за работата на милицията. Питай приятеля си, дето сам се надена на статистиката, защо отрича живота и работата на баща си, милиционера? Дали баща му щеше да бездейства и да си бърка в носа, докато убийствата, изнасилванията и кражбите растат в района му прогресивно?
Татяна Титянова, говорителка в единствената тогава "Българска телевизия". Нея кой я уби? Стана ли ясно? Можеш ли да помогнеш, freeoldmen, "като софиянец, който последните 10 години от соца, помни много добре" (ком.№22)? Събитието е от 1988 година.
цитирай Бай Добронамерен, помня.
Не знам кой я уби. Предполагам, че е Путин.
Той толкова журналисти изби, че защо този случай да е различен?!?
цитирайНе знам кой я уби. Предполагам, че е Путин.
Той толкова журналисти изби, че защо този случай да е различен?!?
cortana написа:
спрямо което"Иначе за статистиката от 18ти коментар смятам процесите за нормални."
freeoldmen като реплика написа:
Естествено, че е нормално. Друг е въпросът, че ти, Фрии, явно не осъзнаваш защо.Е, щом е така, честито да ти е.
Нали правиш разлика м/у изказ "нормално е" и "харесва ми"?
freeoldmen продължавайки коментара написа:
Това никой, никъде не виждам да отрича.Но пак казвам, постинга е за работата на милицията.
Но бъди сигурен, че в днешно време работата на "милицията" ПРИНЦИПНО е по-ефективна от тази някога.
И моля те не спори с мен, защото си далеч от материята, така ли е? А тя не е такава, която с наблюдения и обща култура се изгражда като релевантно (и ноторно - и ноторно) мнение.
freeoldmen продължавайки коментара написа:
Ами грешиш и за двете неща.Питай приятеля си, дето сам се надена на статистикатата, защо отрича живота и работата на баща си, милиционера? Дали баща му щеше да бездейства и да си бърка в носа, докато убийствата, изнасилванията и кражбите растат в района му прогресивно?
Първо, за това, че съм се наденал.
Къде съм се наденал? Нещо си в заблуждение, пич.
Второ, за това за баща ми.
РУ ще рече "Районно управление". Няма как баща ми да е виновен за тези, които са убили... озона (ха ха ха). Така ли е?
После: Кое расте? Къде расте?
И най-вече релевантното (и ноторно - и ноторно) ЗАЩО расте? (с темпове, които НЕ са по-различни от тези през времето на самия социализъм)
Факт!
Който обаче явно не знаеш, не отчиташ или просто си затваряш очите.
(Отсей съществените неща от репликите ми към коментиралите при мен и знай, че моят постинг НЕ е контра на твоя, с който В ОСНОВИ СЪМ СЪГЛАСЕН. Просто с него исках да кажа, че нещата и при соца си бяха "СЪЩИТЕ", но се прикриваха.)
"Просто исках да кажа, че нещата и при соца си бяха "същите", но се прикриваха."
Същите, значи. Със същият темп.
Дай ги всичките документи от 78 до 88-ма, да го видим тоя темп.
Пък аз ще ти дам статистиката за 2010-2015-та. Да видят всички как говориш отново болни твои мисли, без грам да знаеш как стоят нещата.
"ЗАЩО расте с темпове, които НЕ са по-различни от тези през времето на самия социализъм."
Тази поредна безсмислица ще си я запазя, да не изчезне.
цитирайСъщите, значи. Със същият темп.
Дай ги всичките документи от 78 до 88-ма, да го видим тоя темп.
Пък аз ще ти дам статистиката за 2010-2015-та. Да видят всички как говориш отново болни твои мисли, без грам да знаеш как стоят нещата.
"ЗАЩО расте с темпове, които НЕ са по-различни от тези през времето на самия социализъм."
Тази поредна безсмислица ще си я запазя, да не изчезне.
freeoldmen написа:
Ами само думи. Кажи какво имаш предвид, за да те оборя.Че се надена, надена се!
Спрямо мои думи "Просто исках да кажа, че нещата и при соца си бяха "същите", но се прикриваха.", freeoldmen написа:
Точно така. Със същият темп.Същите, значи. Със същият темп.
freeoldmen написа:
Ами аз съм дал конкретика бре, Фрии. Цитирал съм и номер на документ. Документ, съдържащ всички атрибути: завеждащ номер, гриф, подписи, печати, имена на съставители в едно с длъжности, имена на тези, до които е сведено като знание, също в едно с длъжности.Дай ги всичките документи от 78 до 88-ма, да го видим тоя темп. Пък аз ще ти дам статистиката за 2010-2015-та.
Дай сега ти такова инфо за конкретна година и ще продължим така, защото за мен не е проблем.
Да познаваш например Костадин Батинков, м?
Макар и променяйки "тежеста" на моите думи "ЗАЩО расте с темпове, които НЕ са по-различни от тези през времето на самия социализъм.", freeoldmen написа:
Безсмислица за теб, но не и за фактологията. Тази поредна безсмислица ще си я запазя, да не изчезне.
А че няма да изчезне - това е повече от сигурно.
Освен това: Как точно я запазваш да не изчезне бре, пич?
Та нали е смешно това, което мислиш, че правиш и правиш (за запазването говоря).
ПС:
Не на последно място, freeoldmen написа:
Така ли?Да видят всички как говориш отново болни твои мисли, без грам да знаеш как стоят нещата.
Нещо подобно като твоето, че ме съдела БЛО-гърка за неправомерно хакване на нейни лични данни?
Смешник си ми ти, пич, смешник!
Думите ти са само празен звук, ти идея си нямаш как се води спор.
Нямаш никакви данни, Костадин Батинков ти е само в мечтите, не, че ми дреме или знам кой е тоя.
Как от един документ с данни само от една година ще изведем тенденция или темп?
Това само ти го можеш.
цитирайНямаш никакви данни, Костадин Батинков ти е само в мечтите, не, че ми дреме или знам кой е тоя.
Как от един документ с данни само от една година ще изведем тенденция или темп?
Това само ти го можеш.
freeoldmen написа:
Извинете, че това съм го пропуснала при последния си коментар, а може и после да се е появило като информация, но да попитам Вие с какво точно четете? :))))Но понеже ме дърпат за езика, малко статистика:
1.Документ, предоставен ни избирателно, явно много криминална година Рег. № У 1080, 23.12.1978 г. Там се твърди, че в България имало 12 убийства, 6 опита за убийство, 5 изнасилвания, 3 грабежа, 10 взломни кражби на обществено имущество, 245 кражби на лично имущество за годината.
2.Данни от НСИ за 2015 в България:
- убийства 129
- изнасилвания 119
- кражби 38 315 !
Това от мен.
Останалото е от Демокрацията.
1.Документ, предоставен ни избирателно, явно много криминална година Рег. № У 1080, 23.12.1978 г. Там се твърди, че в България имало 12 убийства, 6 опита за убийство, 5 изнасилвания, 3 грабежа, 10 взломни кражби на обществено имущество, 245 кражби на лично имущество за годината.
2.Данни от НСИ за 2015 в България:
- убийства 129
- изнасилвания 119
- кражби 38 315 !
Това от мен.
Останалото е от Демокрацията.
Питам, защото в постинга на Жоро ясно е казано, че цитираните там цифри не касаят цяла една година, а само месец октомври, а Вие преиначавате и то драстично информацията, опитвайки се да я представите пред публиката, че е за цялата година и поставяте насрещна база за сравнение която обаче е:
Ваши данни за убийста за годината - 129. Данни, сведени от Жоро САМО за месец октомври - 12. Ами още 11 месеца къде ги оставяте при сравнението? :)
Същото е и с другите данни.
Ваши данни за годината като изнасилвания - 119. Данни, сведени от Жоро САМО за месец октомври - 5. И т.н.
freeoldmen написа:
И според Вас спор се води с голи думи, но именно от Ваша страна? Думите ти са само празен звук, ти идея си нямаш как се води спор.
Нямаш никакви данни, Костадин Батинков ти е само в мечтите, не, че ми дреме или знам кой е тоя.
Как от един документ с данни само от една година ще изведем тенденция или темп?
Това само ти го можеш.
Нямаш никакви данни, Костадин Батинков ти е само в мечтите, не, че ми дреме или знам кой е тоя.
Как от един документ с данни само от една година ще изведем тенденция или темп?
Това само ти го можеш.
Защото Жоро, за когото твърдите, че не знае и не води спора 'релевантно (и ноторно - и ноторно)' е цитирал номер на документ и от къде е. А Вие? Какво като източник цитирате Вие в случая? :)))
После продължавайте да си твърдите, че Вие знаете как се води и водите спора 'релевантно (и ноторно - и ноторно)'. :))) Но нали знаете, че четящите не са глупави както май Ви се иска? :):):)
Това пък е от мен. Останалото е от изсмукването на пръстите. :):):))))
Търсене
За този блог
Гласове: 12290
Блогрол
1. Истината за конопа
2. Жестоката истина
3. хомоданни
4. още хомоданни
5. хуманното общество
6. Идеята
7. UNDER BLACK FLAGS WE MARCH
8. Простовато и скучно.
9. не ме познаваш
10. Защо ни трябват мъже
11. Това не го знаете
12. Технология на унищожението
13. демокрацията не се нуждае от капитализъм
14. капитализма и социализма
15. задължително гласуване
16. Защо някои се определят като различни?
17. Исус срещу Ева
2. Жестоката истина
3. хомоданни
4. още хомоданни
5. хуманното общество
6. Идеята
7. UNDER BLACK FLAGS WE MARCH
8. Простовато и скучно.
9. не ме познаваш
10. Защо ни трябват мъже
11. Това не го знаете
12. Технология на унищожението
13. демокрацията не се нуждае от капитализъм
14. капитализма и социализма
15. задължително гласуване
16. Защо някои се определят като различни?
17. Исус срещу Ева