Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2014 18:09 - Извинетесебе!
Автор: freeoldmen Категория: Регионални   
Прочетен: 11778 Коментари: 63 Гласове:
40

Последна промяна: 02.05.2014 22:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image


Тонове помия се изляха тези дни върху нашите
сънародници от с. Розово.

Всички видни демократи се изредиха
да попържат розовчани в частност и българина
в цялост, да му обясняват каква е мерзост пред светлите очи на демокрацията.

С наслада храчеха в лицето на народа, пъргави
знаещи моментално фиксираха злодеянието в
Уикипедия, с треперещи от радост ръчички 
записаха "ксенофобията" в доносите си, за да заработят неправителствените си хонорари.

Но дойде друг ден, същите хора, неприети в Розово,
бяха посрещнати в съседно село като скъпи гости,
българи ги посрещнаха с баница и "добре дошли"...

Същите презирани бедни българи, без зъби и със скромни дрехи, обещаха да помогнат с каквото
могат на чуждите...
И ще помогнат, най- вече с човещина, която
грачещите срещу тях са заменили с пари.
 
И изведнъж настана тишина.
За геройски плюещите това беше
вече маловажно, интересно е само когато могат да се изтъкнат недостатъци, за да бъде смазано 
човешкото в българина, да го обявят за виновен...

Другите няма да ме чуят, но призовавам 
пишещите в блог.бг, които обиждаха и унижаваха
българският народ, да кажат поне едно
"извинете, прибързах..."











Тагове:   НПО,   антилопа гну,


Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. seasonofthewitch - И аз като поетите от блога ще кажа само:много силно си го написал.Аз нямам твоето дар-слово.:)
02.05.2014 18:21
"...И ще помогнат, най- вече с човещина, която
грачещите срещу тях са заменили с пари.

И изведнъж настана тишина.
За геройски плюещите това беше
вече маловажно, интересно е само когато могат да се изтъкнат недостатъци, за да бъде смазано
човешкото в българина, да го обявят за виновен..."


Нямат "сурат" да се извинят!:)
Бъди здрав!:)
цитирай
2. freeoldmen - 1. seasonofthewitch
02.05.2014 18:32
Когато се говори от сърце, то си личи.
Наложи се силно да сдържам емоциите...
цитирай
3. vishnichka - А това в уикито го видях, голяма щуротия,
02.05.2014 18:39
някакво криворазбрано раздаване на справедливост сигурно, но българското село не го заслужава.
Иначе, мнението си по въпроса написах при блондинкасчук09...
Поздрави!
цитирай
4. podvodni - Е сага, веднага. Наредили са се на ...
02.05.2014 18:49
Е сага, веднага. Наредили са се на опашка и се карат кой пръв да поднесе извиненията си.
цитирай
5. susona - наистина ли
02.05.2014 18:49
мислиш, че случаят розово
е частен случай?
цитирай
6. mt46 - Прочетох това преди малко...
02.05.2014 18:52
"ГАЛИНА СТОЯНОВА - КМЕТИЦА НА СЕЛО РОЗОВО ОБЛАСТ СТАРА ЗАГОРА:

,,НЯМА ДА СЕ ИЗВИНЯ на "сирийците" заради хората от село Розово! Не се срамувам, нито пък ми е неудобно, че "фашистите от Розово" изгониха някакви пришълци от селото си. Сега някакви си лицемери нададоха вой до небесата, че българите били негостоприемни, били ксенофоби, били "фашисти" и едва ли не били най-жестокосърдечните и противни хора на земята. И че трябвало сега българите да си посипем главите с пепел и да се извиняваме, да се срамуваме, да се чувстваме неудобно заради..."фашистите" от Розово... Я се погледнете всички вие, фарисеи безподобни, които съдите хората от това село - много ви е лесно при уреден живот в топлите кабинети и офиси да хвърляте жлъч и храчки против оскотелия български народ, който със сетни сили се бори за живота си - без пари, без перспектива, без здравеопазване на село, без провизии, без транспорт, без удобствата на големия град, без защитата на полицията от набезите на цигани и мародери...За какво ги съдите, тези бедни хорица от село? За какво - за това че са беззащитни и не могат да напишат и една дума в Интернет, да кажат нещо по вестници и телевизия за нещастния си и пропаднал живот? За какво им завиждате? Или го правите, за да се въздигнете в собствените си очи на "модерни" европейци? Я се вижте по-добре къде сте и къде са хората от селото, а и от всички български села и градове, които водят жалко съществуване заради продажните български политици. Кой на кого трябва да се извинява? Лицемери!''"
цитирай
7. freeoldmen - 3. vishnichka
02.05.2014 19:01
А мен точно това ме вбеси!
Некакъф ла-нар записал като 3-та точка в описанието на село с хилядолетна история "Ксенофобски прояви"!!!
Дупедавци да искаш по тая земя...
цитирай
8. aip55 - Хм, интересно
02.05.2014 19:01
и неправдоподобно! В случаят в Розово политиците ни доказаха за сетен път, че нямат нужната компетенция за приемане на емигранти. Аз мисля, че не блогърите от блога трябва да се извинят ( е не че имаше читави коментари де), а политиците трябва да се извинят на целият български народ за некомпетентността по въпроса за емигрантите.
За мене случаят в Розово е начин да се крадат помощите от Евр(П)опа, за да могат по лесно да се плячкосват помощите от страна на политиците! Кой го интересува за бедстващите българи......?
цитирай
9. freeoldmen - 4. podvodni
02.05.2014 19:03
Знам си, че няма да имат доблест.
Но поне мъъъничко срам...
цитирай
10. freeoldmen - 5. susona
02.05.2014 19:08
Не ми се ще да е частен случай.
Напротив, държа всеки един човек, всяко едно общество, малко или голямо, да защитава интересите си активно.
Един-два пъти ще сбъркат, но повечето решения ще са на полза роду...
цитирай
11. seasonofthewitch - Когато се говори от сърце, то си л...
02.05.2014 19:09
freeoldmen написа:
Когато се говори от сърце, то си личи.
Наложи се силно да сдържам емоциите...


Нито си ги сдържал,нито си ни пощадил докато си писал.Толкова е приятно че в блог бг има ХОРА.:)
цитирай
12. freeoldmen - 6. mt46
02.05.2014 19:12
Браво на жената!
Още онзи ден видях, че е разумна и честна пред хората, а сега показва и огнен характер.
Браво!!!
цитирай
13. podvodni - Знам си, че няма да имат доблест. Но ...
02.05.2014 19:13
freeoldmen написа:
Знам си, че няма да имат доблест.
Но поне мъъъничко срам...

Хе-хе-хе, мъничко срам = от умрял писмо!
цитирай
14. freeoldmen - 8. aip55
02.05.2014 19:30
Вярно е това което казваш, но има и друго.
Каквото и да говорят сегашните Рачкопръдлета, в България от векове имаме мирно съвместно житие с други малцинствени групи. Явно на някого пречи това, и се опитват да ни натресат една хубава война югославски тип.
Затова се целят в "митът за българското гостоприемство".
цитирай
15. freeoldmen - До всички знаещи!
02.05.2014 19:37
Има ли начин да видим кой е написал добавката за ксенофобията в Уикипедия и да го поосветим малко?
цитирай
16. freeoldmen - E как така?
02.05.2014 21:26
16. анонимен - не
20:21
freeoldmen написа:
Има ли начин да видим кой е написал добавката за ксенофобията в Уикипедия и да го поосветим малко?

Но може да се подаде сигнал за злоупотреба или да се редактира статията.
Гнусотия
Соросоидите нямат срам
...........

Значи всеки може да пише гнусотии в Уикипедия, а милиарди хора й вярват?
цитирай
17. seasonofthewitch - Трябва да има смъртно наказание за ...
02.05.2014 21:59
Трябва да има смъртно наказание за злоупотреба със думите.:))))))
цитирай
18. mileidi46 - Фрий,
02.05.2014 22:00
ти дали си мислил,че Уикипедията е извор на ,,светата" истина?!?
Там нищо не се проверява дали е достоверно..
Тово е същото като библията...някой казал..
цитирай
19. freeoldmen - 18. seasonofthewitch
02.05.2014 22:23
Стига де, много кръвожадно, да ге.:-)
Понякога е приятно да поблудстваме с тях, /думите/, но трябва и да ги съжалим и защитим, когато хора със студени сърца ги изнасилват.
цитирай
20. freeoldmen - 19. mileidi46
02.05.2014 22:28
Ти утепа сичко децко в мене!
Сега на кой да вярвам???

P.S. За правилното писане на "децко" не съм проверил в Уикито, а в далеч по компетентна инстанция- блогът на Блажни очи.
цитирай
21. flymore - Истината е, че..,
02.05.2014 22:32
България влезе неподготвена в световната схема на бежанците - емигранти. Личното ми мнение е, че сред тези хора има много страдалци, търсещи спокойно убежище за семействата си, децата и себе си. Има и други, за които българите сме свидетели на поведението им. Необходима е стратегия, относно бежанската вълна, а не виждам такава. Жал ми е за децата, нямащи вина...

Благодаря за материала, интересен и правдоподобен, от гледна точка на пишещия!
Хубава вечер!
цитирай
22. freeoldmen - 22. flymore
02.05.2014 23:01
Неподготвени от страна на туземците, иначе колониалната управа е била добре запозната, както с близките, така и с далечните прогнози, и направи това, което прави вече 25 години- създаде условия едни пари да отиват при едни хора, а бъдещето- майната му, ние вече сме от богатите...
цитирай
23. coacoa11 - Извинение? Забрави, те са се сам...
03.05.2014 00:15
Извинение? Забрави, те са се самозадавили в собствената си жлъч... но ще намерят сили да дават още акъл как да се удавим милосърдно.
Много ми хареса защитната реч на Карбовски в "Стандарт". Точно това, което аз мисля, но казано перфектно:
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2014-04-30&article=490520
Поздравления за постинга, много добре си го онагледил :)
цитирай
24. freeoldmen - 24. coacoa11
03.05.2014 01:34
Като благ мехлем върху наранената ми душа са словата ти!
Тези: "Поздравления за постинга, много добре си го онагледил" :)
Много държа на онагледяващият материал!:-)
Ей сега ще прочета Карбовски и ще зарадвам всички с откровенията си по въпроса...:-)
цитирай
25. freeoldmen - 25. freeoldmen - 24. coacoa11
03.05.2014 01:57
Прочетох, поддържам, разпространявам!

За доста хора Карбовски е мазен вагинист, но аз не споделям това мнение.
Да, преекспонира нещата откъм гнусните презрени слоеве на населението, но нима още има други?
Презрените типове, работещи кво да е, и изтупаните юпита, мупита и вся осталая непиющия сволоч с тридесет годишни заеми, зависещи от имагинерен индекс?
Разликата е само в умовете, с уговорката, че по-низшите при евентуален колапс ще бъдат по-приспособими...
цитирай
26. hopfen - Не старче, не мога да ги разбера хората
03.05.2014 02:38
в розово, тези от Розово. Разбирам тези бежанци да бяха поживяли месец-два и по някакъв начин с поведението си да бяха заслужили това отношение. Тази история ми напомня онази със забитите гвоздеи при провинение и обратното им изваждане при извършването на добро дело. Да няма ги гвоздеите но дупките остават. Гледаш на нещата позиционно. Разрастналия се по времето на прехода шовинизъм у нас даде почва на партии като ДПС и изцепки от подобен род...
цитирай
27. freeoldmen - 27. hopfen
03.05.2014 04:05
В момента имаме две решения по случая: Крън и Розово.
Едните, но не повече от 30 човека, присъстващи на протеста, ръководен от гротескен мутроид, подкрепен от тлъст огромен бодигард, обида за всеки нормален човек, наложиха своето виждане, че непознатите хора, представени от същите тези медии, раздухващи случая като терористи, нямат място между тях.
Другите, може би също толкова хора, решиха обратното.

Моето мнение е, че и двете страни взеха неправилно решение.

Защото такива решения в малки населени места трябва да се взимат на общо събрание на свободните хора, всеки със своят интерес...
Такива в България в момента няма.

Едните послушали готиният ланец.
Другите послушали сладкодумният кмет.

Никой не чува себе си...
цитирай
28. abadonka - В момента по света има обратна дискриминация.
03.05.2014 09:22
Изкарах няколко години в Италия, държава с много чужденци от всякаква народност. Кризата и там навлезе на пълна пара и много италианци останаха без работа и дори без дом. Само че за разлика от негрите и арабите, на тях не се полагат безплатни жилища, не ги уреждат на работа с предимство, не им дават парични помощи и т.н. Има много добре уредени бежанци и крайно мизерстващи италианци, които спят навън и добре, че църквата дава храна и дрехи, за известно време и подслон.
И у нас натам отиват нещата, само че и църквата не дава нищо на бедните. Горко на бедния българин без покрив, отникъде нищо, направо да умира. Нямам нищо против чужденците, но да се прави паралелно и за тях, и за българите. Само така няма да има омраза.
цитирай
29. djani - Свободко, не се коси...
03.05.2014 10:06
Всеки народ си има мършата. Но, в случая иде реч за най-гадната и безсъвестната, покрита със слуз от всенародните оплювки. Тези ще са първите които, когато се обърне палачинката ще посрещат с хляб и сол поредните освободители. Трябва да ги помним, за да си получат заслуженото...
цитирай
30. susona - ...
03.05.2014 10:46
в този блог първото
което ме впечатли
е красивото мото
от Братя Карамазови
ако не греша
ще ми бъде много
приятно и интересно
не че авторът е длъжен, разбира се
да прочета постинг
в който и розово и крън
се пречупват през
трябва да правим добро от злото
просто защото то няма от какво друго да се прави.
цитирай
31. estirbg - Гневна съм! И тук отново ще повторя коментара си
03.05.2014 11:23
Бях изумена и потресена,
когато Кристалина Георгиева не много отдавна бе заявила, че със заселването на бежанците в Бг., щяло да се разреши обезлюдяването на българските земи и да се преодолее демографския срив(?!?!)
С беднотията и некадърността на управлението прогониха близките ни от родната ни земя, за да я подарят на другоземци, умишлено прогонени от тяхната - това е планът на управляващия световен елит - подкопаване на мира и създаване на етнически конфликти и граждански войни, създаване на хаос!
Бежанците не са виновни - те са мъченици в създадения конфликт, но значи ли, че когато някой ни дойде на гости, трябва да остане завинаги?
Разбирам розовчани, може би и аз бих реагирала така на тяхно място. Права е и кметицата Галина Стоянова, моите адмирации за изявлението й! - Личното ми мнение е, че бежанците трябва да останат временно у нас, максимално кратко. Нека на сирийците да им осигорят дом и земя тези, които ги прокудиха.
В противен случай след някоя друга година по улиците ще се чува само циганска и сирийска реч - ние, българите нямаме традиции да раждаме по десет деца.
цитирай
32. getmans1 - Розово = Костинброд, с активното ...
03.05.2014 11:35
Розово = Костинброд, с активното участие на държавата т.е. на държавни институции в услуга на определена политическа сила.
цитирай
33. kbalenciaga - Простите, лъжливите, алчните говеда от Столичната средна класа
03.05.2014 11:36

да се извинят, след като им доказаха, че са се наакали тотално, това няма как да стане!
Вари го, печи го, стрижи го, дои го, тъпото говедо от Столичната Средна Класа си остава ТЪПО ГОВЕДО!
Това няма как да се промени.
цитирай
34. seasonofthewitch - Извинение? Забрави, те са се сам...
03.05.2014 11:44
coacoa11 написа:
Извинение? Забрави, те са се самозадавили в собствената си жлъч... но ще намерят сили да дават още акъл как да се удавим милосърдно.
Много ми хареса защитната реч на Карбовски в "Стандарт". Точно това, което аз мисля, но казано перфектно:
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2014-04-30&article=490520
Поздравления за постинга, много добре си го онагледил :)

Много благодаря за линка!:)
цитирай
35. freeoldmen - 29. abadonka
03.05.2014 12:16
Същите наблюдения могат да се направят в повечето европейски страни- неоправдано толериране на малцинствата.
Сякаш някой съзнателно настройва хората едни срещу други...
цитирай
36. freeoldmen - 30. djani
03.05.2014 12:19
Че то повечето си ги помним когато си бяха обърнати, колко му е още един път да се преметнат...
цитирай
37. freeoldmen - 31. susona
03.05.2014 12:25
Така си е, няма от какво друго, няма световен резервоар от добро, откъдето да взимаме с кофи, нужно е всекидневно да го създаваме в душите си от заобикалящият ни мрак...
И да си го пазим.
цитирай
38. freeoldmen - 32. estirbg
03.05.2014 12:41
Кристалина се изпусна тогава и леко повдигна завесата и ни показа какво ни готвят господарите за нашият регион.
Сега намамват хората да легализират сами тяхната власт.
Силно се надявам на изключително ниска избирателна активност, от това най ще ги заболи.
цитирай
39. freeoldmen - 33. getmans1
03.05.2014 12:44
Прекалено си улетел у политиката.
Отдръпни се малко, така може би ще видиш, че всички играят една игра...
цитирай
40. freeoldmen - 34. kbalenciaga
03.05.2014 12:48
И ти доста си фиксиран на една тема.
Отпусни се малко бе, човек!:-)
Капутите това целят- да се ядем един друг, а те да ни доят.
цитирай
41. kbalenciaga - freeoldmen, не съм фиксиран на една тема
03.05.2014 13:31

А ти тогава, защо не се отпуснеш, ами се ядеш с Розата и подобните му в блога?
След като са много, ама много по безвредни от тъпите говеда от Столичната Средна Класа.
Нали точно капутите от ССК настройват хората едни срещу други, дори и тук?
Нали точно те са и основните плювачи срещу хората от с. Розово?
Заради които си пуснал и тази тема.
цитирай
42. alchemist - freeoldmen, не ти знам политическите пристрастия,
03.05.2014 13:42
но цялата история със село Розово ми напомня ранният комунизъм(1945 - 1955г.) и ранната демокрация. Тогава всичко, несъответстващо със съответните догми се заклеймяваше, като - фашистко, комунистко, престъпно и др. квалификации удобни за съответният отрязък от време.
Мога да напиша и още, но нямам дар слово, а и не искам да влизам в излишни обяснения.
цитирай
43. freeoldmen - 42. kbalenciaga
03.05.2014 14:23
Правя каквото мога където мога.
Донякъде си прав, но все някога противопоставянето трябва са спре.
Прочети alchemist
http://alchemist.blog.bg/lichni-dnevnici/2014/05/03/koi-bylgari-sa-po-sramni.1261785

Ето аз съм изключително позитивно настроен към Роззко, откакто се омъжи и разкри истината за рептилите около нас, само че той още не го разбира...:-)
цитирай
44. freeoldmen - 43. alchemist
03.05.2014 14:46
Вкарват мисленето на хората в удобни рамки, за да могат по- лесно да манипулират стадото...
цитирай
45. seasonofthewitch - Гледай го пък този какво е написал!
03.05.2014 15:25
kbalenciaga написа:

А ти тогава, защо не се отпуснеш, ами се ядеш с Розата и подобните му в блога?
След като са много, ама много по безвредни от тъпите говеда от Столичната Средна Класа.
Нали точно капутите от ССК настройват хората едни срещу други, дори и тук?
Нали точно те са и основните плювачи срещу хората от с. Розово?
Заради които си пуснал и тази тема.

ти четеш ли се какво пишеш?:)Този пък мрази софиянци!Тесногледник.:)

цитирай
46. neznayko - Предполагаемо
03.05.2014 15:40
freeoldmen написа:
Има ли начин да видим кой е написал добавката за ксенофобията в Уикипедия и да го поосветим малко?

Burkera
Истинско име: Иван Иванов
Година на раждане: 1986
Пол: Мъж
Град: Дупница
Държава: БЪЛГАРИЯ
Образование: Полувисше
Професия: Култура и изкуство
цитирай
47. freeoldmen - 46. seasonofthewitch
03.05.2014 15:54
Спокойно, следя го!:-)))

http://freeoldmen.blog.bg/photos/151584/1094.jpg
цитирай
48. freeoldmen - 47. neznayko Благодаря!
03.05.2014 16:01
Жалко, че не е сигурно.
Ако е този, жалко за него, млад мъж, дано се осъзнае и си изтрие глупостите...
цитирай
49. estirbg - Вместо да се лутаме в търсенето на истината, по-добре да я потърсим в Библията
03.05.2014 16:03
Бог, Който е направил света и всичко що е в него, като е Господар на небето и на земята, не обитава в ръкотворени храмове,
25 нито Му са потребни служения от човешки ръце, като да би имал нужда от нещо, понеже сам Той дава на всички и живот и дишане и всичко;
26 направил е от една кръв всички човешки народи да живеят по цялото лице на земята, като им е определил предназначени времена и пределите на заселищата им;
27 за да търсят Бога, та дано биха Го поне напипали и намерили, ако и Той да не е далеч от всеки един от нас;
28 защото в Него живеем, движим се и съществуваме; както и някои от вашите поети са рекли: "Защото дори Негов род сме".
29 И тъй, като сме Божий род, не бива да мислим, че Божеството е подобно на злато или на сребро, или на камък изработен с човешко изкуство и измишление.
30 Бог, прочее, без да държи бележка за времената на невежеството, сега заповядва на всички човеци навсякъде да се покаят,
31 тъй като е назначил ден, когато ще съди вселената справедливо чрез Човека, Когото е определил; за което и е дал уверение на всички, като Го е възкресил от мъртвите." Деяния 17_24:30

Съвсем ясно е посочено, че "Определил е предели на заселищата им".
След гафа на човечеството с Вавилонската кула, това е ВОЛЯТА НА СЪЗДАТЕЛЯ! ВСЕКИ ДА БЪДЕ НА ЗЕМЯТА СИ!
Друг е въпросът и нечието злонамерено желание да не се спазва това Висше изискване.
Не подкрепям нито родните емигранти, нито пришълците, пришли завинаги.
Не напразно е казано:"Камъкът тежи на мястото си!"
цитирай
50. kbalenciaga - seasonofthewitch, ти май не четеш какво пиша
03.05.2014 16:08
Столичната средна класа не са софиянци, те са само една малка част от жителите на столицата.
Това разбираш ли го?
Тъпите говеда от Столичната Средна Класа са журналистите, пиарите, социолозите, политолозите, мениджъри и всички подобни, които основно живеят в София.
Та тези тъпи говеда са най близките слуги на Червените олигарси, без които олигарсите не могат да тъпчат и мачкат българския народ сами.
Тези тъпи говеда от ССК участват активно в дезинформацията на българите(и в интернет пространството), и в разрушаването на икономиката на България, и в сочене с пръст и постоянно плюене срещу българите.
За което е и тази тема.
Сега стана ли ти ясно кои са тези тъпи, алчни и лицемерни говеда от ССК?
цитирай
51. susona - не съм се и надявала
03.05.2014 17:39
че на тоя мегдан може да стане такъв купон
е на и Библията се чете на глас
крепостничеството
и закона за жителството по татово време
било според божиите повели
изобщо целата тежка артилерия
и сички резерви са на бойна нога
цитирай
52. estirbg - susona, нали някой трябва вместо вас да направи и това - да отвори Библията
03.05.2014 18:03
длъжна съм да цитирам Забравения, пък всеки има право на избор - дали ще се съобрази или ще отхвърли с присмех - то бунтовническият дух ни е наследство от Луцифера, що да не го демонстрираме публично и да не бъдем по-умни от Създателя Си...
цитирай
53. freeoldmen - 52. susona
03.05.2014 18:15
Закона за жителството по татово време и Библията.

Интересен паралел...:-)))

Паи се, сега ще връхлети Естир! :-)
........
Опа, преварила ме е!!!
цитирай
54. mamkamu - ?!
03.05.2014 18:27
Все си мисля, че хората трябва да реагират срещу лошото. То пали чивиите на обикновените хора и ги кара да се гневят. А доброто... би трябвало да е нормалното... Нещо, което правиш без да очакваш някой да те словослави и да те изтипосва по разни блогове и вестници :) Иначе няма смисъл.
цитирай
55. susona - фриолдмен, мани мани
03.05.2014 18:30
станА страшно
отивам да си опъвам шортите в ъгъла :D

естир, споко
чета с удивление
аргументите ти
даже съм зашеметена
колко издълбоко
владееш свещеното Слово
давай смело!
цитирай
56. seasonofthewitch - добре че подаде разяснение.
03.05.2014 18:39
kbalenciaga написа:
Столичната средна класа не са софиянци, те са само една малка част от жителите на столицата.
Това разбираш ли го?
Тъпите говеда от Столичната Средна Класа са журналистите, пиарите, социолозите, политолозите, мениджъри и всички подобни, които основно живеят в София.
Та тези тъпи говеда са най близките слуги на Червените олигарси, без които олигарсите не могат да тъпчат и мачкат българския народ сами.
Тези тъпи говеда от ССК участват активно в дезинформацията на българите(и в интернет пространството), и в разрушаването на икономиката на България, и в сочене с пръст и постоянно плюене срещу българите.
За което е и тази тема.
Сега стана ли ти ясно кои са тези тъпи, алчни и лицемерни говеда от ССК?

съгласна съм с това,което си обяснил,но не мисля,че гореописаните предатели "софийска средна класа" е точното определение.Това,което ми е чудно е те дали си вюрват като си плещят или дроволно и безплатно сриват духа и националната самоедидентификация на българите?:)
Поздрави.:)
цитирай
57. kbalenciaga - Точно Столична Средна Класа са
03.05.2014 19:04
Но разбира се в тази ССК има и различни прослойки.
Има и по-богати, има и по-бедни.
Има и по-образовани, има и по-малко образовани.
Има такива които лъжат и манипулират за пари.
Има и такива, които са по скоро заблудени и с промити мозъци заради лакомията им.
Обединяващото е, че са с промити мозъци алчни, лицемерни и лъжливи тъпаци.
Едни по-вече, друго по-малко.
Въпроса е, че са определящия фактор за всичко.
Без тях нищо не може да се случи.

А за мен още по дразнещия факт е, че голяма част от тези, които не са като тях си мълчат.
Ето това е голям проблем, особено тук в България.
цитирай
58. estirbg - sus, което значи "замълчи" - (без да искам научих този турски израз, от ТВ-то е!)
03.05.2014 19:13
не си нито първата, нито последната, която с присмеха си се опитва да ме уязви.
По-добре иди в ъгъла и се запознай със Словото - наистина ще бъдеш удивена, а ако повярваш в Него - дори спасена!
А за тези, които го раздават "смело" в насмешките (Фрии, и теб няма да пожаля като хазяин на блога ти!) нека ви припомня една несъобразена занемарена от вас забележка:

"Недейте се лъга; Бог не е за подиграване: понеже каквото посее човек, това ще и да пожъне" (Послание към галатяните 6:7).
цитирай
59. freeoldmen - 59. estir
03.05.2014 19:53
Какво да правя, аз и такива като мене сме предсказани още преди хилядолетия, че ще ни има.
Как беше:
"В последното време ще се появят хора присмехулници, които ще следват своите безбожни желания..."

Така че каква вина имам, предсказаното трябва да се сбъдне, все някой трябва да бъде присмехулника:-)
цитирай
60. estirbg - Вина имаш с грешния си избор
03.05.2014 20:29
Иди, поразходи се навън, виж Божията пролетна изящност и помисли дали не желаеш завинаги да бъдеш сред нея.
Аз ще изляза сега, за да изпреваря утрешната дежурна кална прогноза на Емо Чолаков.
Ето, съобразяваме се с 24- часовата незначителна прогноза, а защо сме слепи за жизненоопределящата ни, тази, за вечната ни участ?
Кое е по-важно - да вярваме на човешките съмнителни прогнози или тези заявени от Държателя на световете?
Спокойна вечер, Фрии,
и преосмисли избора си, все още има надежда за теб и за всички останали, та дори и за мен, защото и аз не съм по-праведна от вас...
цитирай
61. freeoldmen - 55. mamkamu - ?!
03.05.2014 20:46
Сигурно е така, но вече 25 години ни показват само колко сме зли, опитват се да ни докажат, че справедливо носим кръста си на изчезващ народ...стига толкова, писна ми вече.
цитирай
62. getmans1 - А, защо изчезваме?
03.05.2014 22:49
freeoldmen написа:
Сигурно е така, но вече 25 години ни показват само колко сме зли, опитват се да ни докажат, че справедливо носим кръста си на изчезващ народ...стига толкова, писна ми вече.


Защо е гордост че децата ни са в САЩ, Англия, Франция или Германия дори Испания Гърция и Кипър все още са повод за гордост, независимо какво работят там, важното да е ТАМ.
Никак, ама никак не е важно че 5-6 години си плащал бакалаваство и магистратура, там може да слага гипсокартон, да вдига скеле но като си дойде през лятото да е лъскав щото си иде „от там, от Англия“ или от ТАМ от където ни изчезва нацията, С ВАША ПОМОЩ !!!
цитирай
63. shtaparov - Землището и селото са си техни и хората...
07.05.2014 17:26
Землището и селото са си техни и хората имат право на свободен избор- щом не дават- не дават,какво има повече да ги дърляме? Некоректно и недемократично е да им се отнема правото на лично мнение,предпочитание и избор,като бъдат притискани да приемат решението на някой друг,което е угодно на него но не е угодно на тях! Но така е да те управляват прости хора- тях за компромати и интригантстване ги бива,но ако зависеше от мен,бих ги назначил за управници не на народа,а на стадо кози или крави! Прости и некадърни аматьори могат да ни се правят на управници,само ако изчезнат от лицето на света страни като Турция,Русия,Америка,Англия,Германия,Франция и Китай,но не и днес- да сядат още днес в заседателната зала и до дни да са учредили Школа за Обучение на Висши Политици (ШОВП) и никой,който не е преминал през нея да не се допуска повече до властта!!! България не е поле за експерименти- експериментите си ги правете в Аризона,Сибир или Негев,а тук е България- нужни са ни само професионални и добре обучени в патриотизъм политици,които да знаят интересите на страната и да се грижат за навременното разобличаване на чуждестранната агентура,която подрива устоите на обществото и се меси в интересите ни всеки ден!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2675415
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031