Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2014 19:16 - Денят на Благодарността в блог.бг
Автор: freeoldmen Категория: Забавление   
Прочетен: 7174 Коментари: 23 Гласове:
26

Последна промяна: 08.04.2015 00:53


  image


    Не става дума за перверзният обичай на известна демократична страна да благодари на нещастните туземци, че са били така добри да помогнат на бедстващи иноземци, които за благодарност са ги изритали в историята.

Ще благодаря на хората, списващи ценни творения в блог.бг, дали ми много в израстването ми като 
 разумно и етично човешко същество.

И така, без класации, само с огромно признание на
Хората, направили много за мен, а и за всички
невинни потребители на сайта, започвам:

Благодаря ти, г-н 
dobronameren
 
image


че винаги намираш време да отговориш на моите
профански питания, разясни ми екзистенциални
въпроси, като как е правилно да се каже "аз сирене не ям" или "аз не ям сирене", жалко, че забравих правилният отговор, но винаги мога пак да те попитам, нали? Никога няма да забравя твоята препоръка върху некои предимства на ползуването на бахур с мустаци, която блестящо се увенча с успех в лицето на Кончита Брадат Вурст, станал/а
символ на Обединена Европа!!! 


Благодаря ти, 
 germantiger

image



че ми демонстрира до какво може да доведе човек
прекаленото четене на книги, и фантазиите върху тях!
Да, там сме силни, заедно с героя побеждаваме злите сили, това е много енергизиращо и дава нов поглед върху света, особено ако книгата е историческа...
Е да, ама накрая оставаме с възбуждащите картинки 
на невръстни момичета в компютъра и неосъществими закани на ЛС...

Сега вече не чета чак толкова, пуснал съм си касетката на Лепа Брена, пием си мАстиката и казано честно всичко ми е наред...



Благодаря Ви, лельо 
 angpiskova

image


че ни показа как трябва да се защитава професионално собственото мнение, като се обявяват всички противоположни данни за платени и лъжи, и тогава остава само чистата правителствена Истина!



Благодаря ти, 
 rozzata 
  
image


За всичко, което правиш!!!






 



 


Тагове:   maricоn,   fagot,   rozzata,   педик,   tunte,   schwuchtel,   fag,   poponar,   viado,   bicha,   naporan rad,   feget,   fagoton,   pede,   hinttari,   tapette,   frocio,   soper,   pedale,   ibne,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alchemist - dobronameren, събира
23.05.2014 19:33
материал за анонимен донос, който ще представи на Главният прокурор. Много е загрижен за сигурността в Република България.
цитирай
2. freeoldmen - 1. alchemist
23.05.2014 19:39
Съвсем добронамерено, нали!
Добър човек е той, много ми помага, само дето двамата с Книжния тигър не ми дават да гласувам за ГЕРБ в неделя...
цитирай
3. анонимен - И аз умирам от благодарности. :)
23.05.2014 20:11
И аз умирам от благодарности. :)
цитирай
4. freeoldmen - 3. kushel
23.05.2014 20:41
Не бива само да се дърляме...
Човек се учи от всички...
цитирай
5. benitta - :)
23.05.2014 21:08
Много те харесвам задочно, понеже не те познавам, просто ми допада стила ти на писане. Кефи ме и революционера в теб :)
Но все се питам, защо отделяш доста от времето си за негативни хора/емоции? Ще кажеш - те не ме товарят, поставям ги на място. И все пак...
Поздрави от мен и мноооого аплодисменти!
цитирай
6. hasanreza - Eх, милият Розко!
23.05.2014 21:14
Такъв шегобиец е, и романтик...
Пък като му дойде музата и пусне някой пост с лакърдии, всички се попикаваме от смях...Как само ги измисля!!!
цитирай
7. freeoldmen - 5. benitta
23.05.2014 21:32
Eдва ли има човек, който пък да не чете теб с удоволствие.
А който не те е добавил в Любими- да побърза, защото от спамери и обикновени идиоти добрите човешки постинги са изтласквани в дъното...
Поздрави!
цитирай
8. freeoldmen - 6. hasanreza
23.05.2014 21:41
Хасане, нали знаеш, че в началото и аз се заяждах със съпруга ти, преди да разбера духовната обосновка на сексуалните му експерименти. Та тогава той сътвори няколко толкова пиперливи поста за мен, че още ми държи влага...
И за това му благодаря, отвори ми очите за Истината!...
И други са се опарвали, гледам сега някакъв Бале страда от острото перо на Роззко...
цитирай
9. balebalev - Страданието е неописуемо.
24.05.2014 07:32
цитирай
10. freeoldmen - 9. balebalev
24.05.2014 09:49
Напълно те разбирам и съчувствам!
Като си спомня аз какъв срам брах пред всички, затапен отвсякъде от брилянтният хумор и духовитост на Роззко!!!
цитирай
11. freeoldmen - Ама моля ви, стига ми давали минуси!!!
24.05.2014 11:14
Може някои от хората, на които благодаря сърдечно, да не ги харесвате, но аз си ги почитам и уважавам!
цитирай
12. freeoldmen - Еее, не, пак ме е резнал само както той може!
24.05.2014 11:56
http://rozzata.blog.bg/drugi/2014/05/24/stava-vypros-za-dvama-starci-i-tehnite-bratia.1267749

Розичко, не разбра ли, че съм на твоя страна?
Къде ме пращаш при Тера, дето само за колтура пише,понякога изобщо не я разбирам, като почне да ползва разни префърцунени купешки думички...
Дай да се поддържаме ние, обикновените хора, дето няма нужда да четем книжки, за да сме си умни и да сме бъдещето на Хората във петото измерение!!!
цитирай
13. paciencia - Дълбоко разстроена съм -
24.05.2014 12:26
На моята особа - никаква благодарност:(
И аз като Бени да кажа, интересен е стилът ти, различен, провокиращ, оригинален, влизам с интерес, но не съм съгласна с някои квалификации, на Angpiskova например. Въпрос на гледна точка. Поздрави!
цитирай
14. freeoldmen - 13. paciencia
24.05.2014 13:17
Оценката ми за единственият професионалист тук, г-жа леля Angpiskova е изцяло позитивна, тя с пълни шепи раздава таланта си на простите юзъри...
За теб няма благодарност, защото тези хватки, дето ги представяш за писане на букви с ударение, изобщо не работят в блог.бг...:-)
цитирай
15. tera - Направо се смях със сълзи :)))))
24.05.2014 13:48
Пък аз ти благодаря, че си ме светнал за нов пост, където съм почетена от розанчо, за една бройка да помисля, че ще ми се размине, заради последния ми пост. Но той е строг, справедлив и не забравя! Не е злопаметен, просто раздава възмездие! :)
Толкова е елементарен милият, че е тръгнал на старци да ни обижда - това според него е Делтата на обидите. Ама от неграмотен, изкукуригал на тема извънземности педал, какво друго да очакваш?!?

А и не е честно спрямо тебе - ти му благодариш, той те обижда. Сигурно, защото си му бучнал малко цветенце изотзадзе, може би нещо по-мощно - баобаб, примерно, би го поуспокоил. :)))

цитирай
16. freeoldmen - 15. tera
24.05.2014 14:12
Такъв им е проблемът на необразованите тъпи педали, нямат си понятие какво са постигнали хората със собствени сили, не са развили разум или сетива да го усетят, и сега чакат добрите извънземни да ги отърват от немотията, битова и духовна...
цитирай
17. freeoldmen - Гледам, необразованите тъпи педали имат власт в блог.бг
24.05.2014 15:07
и ми свалиха поста от първа...
Върнете си ми медалчетата, педалчета!!!!
цитирай
18. tera - Ами педалите вече са като Европейска институция, легализирана от Евровизията, какво се чудиш ?! :)
24.05.2014 18:38
По-важното, обаче е, че си направил розата сам да си говори, не се спира горкинкият сам си пуска коментарчета, копирайки тези тук, та рекох услуга да му направя, защото нали му е трудно да се изразява самичък.

Май и бавно стопля, защото иначе можеше да последва светлия пример на байчо му Тутан, който във всеки пост се самокоментира поне от 5-6 ника и се заформя голяма дискусия. Даже не мога да си представя какъв таратор му е в главата, за да постигне машавицата от всички говорилни, дето му дърдорят в куфелницата.

Но явно розанчо има още на какво да учи от полипрофилните корифеи по темата. Абе май циклофрения е по-точната диагноза, но все пак не сме лечебно заведение, пък и само сме чувАли, може и нещо още по-сложно да е...

А ти за едни медалчета се тръшкаш, хората страдат, не те ли е срам?! :)))


цитирай
19. freeoldmen - 18. tera
24.05.2014 19:09
Най-страшният кошмар ми се сбъдна, когато видях Тути със симпатия да коментира в пост на Розата...
Викам си "Е те сега си е-а макята, събраа се!!
Тези ако се сдушат, блогът ще е техен, както и всички блогърки с готин аватар..."
За радост още не са осъзнали ползите от побратимяването, което е странно, адаши би трябвало повече да се разбират...
цитирай
20. lubovakoniamash - ха..ха....
19.06.2014 14:53
много се смях на "благодарностите ти" ...freeoldmen поздравявм те имаш изнтънчено чуство за хумор. Ще те слагам в "Любими" Поздрав Дора
цитирай
21. freeoldmen - 20. lubovakoniamash
21.06.2014 16:21
Благодаря, Дора, само да те предупредя, че съм войнстващ атеист, да не се разочароваш...:-)
Поздрави!
цитирай
22. lubovakoniamash - моля.....
23.06.2014 10:17
не се притеснявай Димитър по повод на атеизма........ то си е твоя работа какъв ще си и в какво ще вярваш ......но да знаеш че невярващи хора/в Бог имам в предвид/няма Бог не е създал такъв човек по -скоро има съмняващи се ..хубав и слънчев ден Поздрав!
цитирай
23. merlin68 - Това беше готино:))) Да благодарим ...
25.07.2014 18:45
Това беше готино:))) Да благодарим на добрите хора:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2675395
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031