Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2020 15:26 - Фосфоресценция
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 2116 Коментари: 16 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


           АйТи Баба и 40-те кратунковци

           image



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1355 - Ей сегичка Джуфла ще дойде да се п...
23.01.2020 16:21
Ей сегичка Джуфла ще дойде да се прави на умна. :))))))
цитирай
2. blackpredator - проблемът не е Джуфла
23.01.2020 16:34
valdor1355 написа:
Ей сегичка Джуфла ще дойде да се прави на умна. :))))))

тя само се прави на умна
проблемът е параинтелектуалеца Гочо Тъпото да ти се изкуцука в блога..
цитирай
3. kvg55 - blackpredator,
23.01.2020 17:15
Приказките трябва да се осъвременяват за да ги разбират децата и партнерите.
цитирай
4. starforlife - ~ 2. blackpredator
23.01.2020 17:26
Коклото и да се правиш на духовит, ЧерноПръцко (може и ПростоПръцко да те наричаме, също ти отива), фактите са, че:
~ Първо: "Параинтелектуалецът Гочо Тъпото" има завършени две висши образования + едно със статута на такова и оценките му в дипломите от тях са доста над 5, тоест повече от много добри. Насреща при теб не е ясно колко ти е образователния багаж, но определено поне тук не ти личи да цъфтиш с нещо различно от средно и среден успех. Особено по български език - виж по руски може и да си по-добър, безроднико.
~ Второ: Споменатият по-горе успех при "параинтелектуалеца Гочо Тъпото" се валидира като правдив и заслужен от трудовата биография на същия и това за какви работодатели е работил през годините и в момента и с какви си е партнирал. Насреща при теб не е ясно какви са професионалните ти изяви, но определено е релевантно (и ноторно - и ноторно), че когато човек ги прикрива и не ги дори споменава, то не цъфти с нещо, което да говори положително за умствения му багаж.
~ Трето: Постигнатото от споменатия по-горе "параинтелектуалец Гочо Тъпото" и в битово-социалния му живот отново говори за интелектуалния му потенциал, а твоят социум се изчерпва явно с блога и това да плондираш разни Плондерки, но това определено освен жалък в очите на околните не те прави ни най-малко нещо друго. Е... Различно е в очите на лицемери като параградския ми например, който не държи на понятия като Чест, Достойнство, Правдивост, а ги поставя по-ниско от такива като партийна и идеологическа пристрастност, но точно затова и определението ми спрямо него "лицемер" е повече от релевантно (и ноторно - и ноторно).
Виж жалкото подобие на личност Валдор дори няма да описвам. Тя е толкова жалка, че освен параличност с измишльотините си в Интернет, не може да бъде дори на 20% Личност в Реала.

Та те така: Каквото имах да кажа по постинга, го казах още одеве при Радо (getmans1) в 41-ви коментар и то дори без да съм погледнал що за идиотия съдържа постинга ти, ЧерноПръцко - достатъчно беше заглавието.
Каквото имах да кажа пък на коментиралите до този момент тук, също го направих повече от релевантно (и ноторно - и ноторно).
Сега ви оставям да бълвате (особено идиотката Валдор) колкото си искате глупости и тролски шитни и да си въобразявате (без дори самите вие да си вярвате), че след като не ви опонирам - явно сте ме уязвили, унизили, контрирали и прочие.
Истината е, че Реална Личност като мен, няма как да бъде засегната с каквото и да е от виртуални мижитурки като вас.
цитирай
5. zax - Кефи ме.
23.01.2020 19:42
Тоа е лъ'скар.
Супер-дупер-дръпер.
цитирай
6. blackpredator - Вакеро,
23.01.2020 20:40
kvg55 написа:
Приказките трябва да се осъвременяват за да ги разбират децата и партнерите.

и нечии басни
цитирай
7. blackpredator - ооооо,
23.01.2020 20:42
гузен негонен от Фриско бяга
дребен лъжльо, аз никъде не съм споменавал starforlife
но щом си се разпознал..
дотук, единствения ти аргумент за честност е снимката в кенефа
цитирай
8. blackpredator - Заксе,
23.01.2020 20:43
кефи!
цитирай
9. valdor1355 - Блеки, извинявай, че мъничко ще ...
23.01.2020 21:58
Блеки, извинявай, че мъничко ще спамя, но искам да попитам пак нещо Гоги. Гоги, аз така и не разбрах- отричаш ли да ти е Къса Чурката? И ако твърдиш, че не е къса, нали все пак Юлия винаги казва Истината. Кой от вас двамата лъже?
цитирай
10. starforlife - ~ 7. blackpredator
23.01.2020 22:11
blackpredator написа:
гузен негонен от Фриско бяга
дребен лъжльо, аз никъде не съм споменавал starforlife
но щом си се разпознал..
дотук, единствения ти аргумент за честност е снимката в кенефа

Виж сега, пръдльо...
Аз също не съм споменавал starforlife, нали така?
Споменавах "параинтелектуалеца Гочо Тъпото" и репликирах коментарът ти спрямо въпросния, нали така?
И обърни внимание (на това в кое лице, време и прочие), че не говорех за себе си, а за същия този "параинтелектуалеца Гочо Тъпото".
Нещо подобно на Астрид Лингрен (без "д" както го пишеше ти, лузъре с претенции) от "Надежда" (който квартал на София дори не знаеш къде е, а и въобще София едва ли си посещавал след промените).
Но сега ще отида да задам въпрос на Радо (getmdns1), бъди сигурен, че той ще ми отговори и след това ще те оставя още точно максимум 2 месеца да се опитваш да говориш нещо за Фриско и каквото и да е за мен като реална личност.
Схващаш ли, мекопишковец?
Схващаш ли, че ти си толкова жалка твар, че отново ще станеш смешен като при ТВОЯТА "Тетевен", този път с МОЯТА такава?
цитирай
11. starforlife - ~ 9. valdor1355
23.01.2020 22:12
Точно така, ТролесоВалдор, къса ми "е" чурката.
Но колкото и да е къса, пак е два пъти по-дълга от на твоя крал и все ще стигне да напълни и задави и твоята лицемерна, а и неговата несъществуваща уста.
Искаш ли да пробваме? Първо с неговата, м?

ПС: И естествено както всеки трол, какъвто си, ти приемаш за истина само това, което ти изнася. Защото тя, Юлия, и други неща е казвала, а и поясни наскоро, че това, с което си мислиш, че ме уязвяваш, не е вярно.
Всъщност, има и други блогърки, които достатъчно добре са опознали чурката ми и им е била по мярка. Техни думи, не мои. Отново Юлия ги спомена наскоро.
цитирай
12. blackpredator - за мен е удоволствие да те чета Валдор!
23.01.2020 22:14
valdor1355 написа:
Блеки, извинявай, че мъничко ще спамя, но искам да попитам пак нещо Гоги. Гоги, аз така и не разбрах- отричаш ли да ти е Къса Чурката? И ако твърдиш, че не е къса, нали все пак Юлия винаги казва Истината. Кой от вас двамата лъже?

за късата чурка не знам, но за ума...
цитирай
13. valdor1355 - Не знам какво си се захванал за моя ...
23.01.2020 22:53
Не знам какво си се захванал за моя Крал. Ти на никоя не си Крал и гледам сърби те, та те боли. :))))) Все пак е естествено комплексираните мъже като теб, да опитват да си ги мерят с Расовите Мъже. Но смяташ ли, че би ти обърнал някакво внимание, ако изобщо те помни, дори и само за да напсува блоговия смешник? Ако го направи, ужасно бих му се обидила. :-о :)))))))) Оф, Глупако, не само Чурката, но и паметта ти е къса. Не знам колко постинги съм изписала, че Блог бг не е сайт за запознанства. И за разлика от теб и Юлия, аз никога не съм се предлагала като безпризорна, самотна уличница за срещи с блогъри. Само вие двамата досаждате на хората от 7г с вашите запознанства.
Но да се върнем на въпроса за мъжката ти чест. Ако Юлия е опровергала твърденията си, които пишеше за заглавия на публикации означава, че ти е виждала чурката. Как така се стигна до тази задълбочена интимност между теб и възрастната жена? Питам не за друго, а понеже правя изследвания върху геронтофилията сред IT специалистите.
цитирай
14. valdor1355 - Блеки, извинявай, че мъничко ще ...
24.01.2020 10:59
blackpredator написа:
valdor1355 написа:
Блеки, извинявай, че мъничко ще спамя, но искам да попитам пак нещо Гоги. Гоги, аз така и не разбрах- отричаш ли да ти е Къса Чурката? И ако твърдиш, че не е къса, нали все пак Юлия винаги казва Истината. Кой от вас двамата лъже?

за късата чурка не знам, но за ума...

Ами льольо си е Гоги. :)
П.п: Гоги&ФейкГруп смятали, че Чурката му била ок. :-о Но те не са реални Личности, значи не се брои. :Р
цитирай
15. blackpredator - еми,
24.01.2020 11:57
valdor1355 написа:
Ами льольо си е Гоги. :)
П.п: Гоги&ФейкГруп смятали, че Чурката му била ок. :-о Но те не са реални Личности, значи не се брои. :Р

формално аз не съм отъждествявал в постинга
"параинтелектуалеца Гочо Тъпото" и starforlife
той ноторно си го знаел..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6914979
Постинги: 1450
Коментари: 18259
Гласове: 25303
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031