Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2023 23:43 - нещо странно
Автор: klklkl Категория: Други   
Прочетен: 1387 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
имам проблеми със сърцето и нз чудех се дали има нещо общо с един надпис който някфи хора - нз кфи - бяха поставили на балкона ми - живеех на първия етаж - и надписа беше "mozak" - и заради това нз енергии (близки, хора, общество и тн) че аз не съм сърдечен човек което е обратното!!!! срещуположното!!!! на действителността, на мен, на себе си и тн т.е. то аз съм само това - сърдечен човек - е обичам да мисля и тн дори преди да ми започнат тия проблеми бая мислех. защо не съм го махнал с боя е странно - чак сега се сетих е едното - което нз аз поне предполагам - и други хора - ставал съм свидетел - имат като нз затъмнение ли да го нарека или белоотнение да го нарека - ху ху - измислих нова дума, осветление ахах и не могат да се сетят много неща - другото е че може би пък съм си го мислел като възможност но нз обида ли какво те да си го махнат които са го сложили други хора ли които са го видели не знам. исках да споделя да е ясно.


Тагове:   общество,   живот,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Външните не могат да ти въздействат , ако не ги допуснеш до себе си !
27.01.2023 10:28
Не си мисли за всичко това !
Излез на въздух , дишай дълбоко !
Изхвърли всики съмнения от себе си !
Обърни главата си към Слънцето , затвори очи !
Повтори 3 пъти своето желание !
И вселената ще изтрие всички съмнения и всичко зло !
Ще станеш прероден човек и никой не би могъл да те уязви !
Повярвай , че вселената е с теб и каквото си пожелаеш , това ще стане !
Да Бъде Светлина !
И Биде Светлина !
Нека Силата Бъде с теб!
Панацея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: klklkl
Категория: Други
Прочетен: 237587
Постинги: 631
Коментари: 52
Гласове: 160
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930