Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
28.12.2022 09:38 - 39 неща, които научих за 39 години /3-та част/
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 8224 Коментари: 13 Гласове:
46

Последна промяна: 28.12.2022 15:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

31. Узнах, че приятелите са братята и сестрите, които сама съм си избрала.

32. Сърцето е храм, а не място за идолопоклонничество.

33. Научих, че съм с Емоциото напред, а не с Рациото и това ми даде радостта от емоционалната интелигентност, вярата в себе си и чувствата ми, както и градежът на Любовта отвътре като фундамент на личността ми.

34. Всяка болест на тялото е болест на Духа.
Паразитите в словото убиват душата. Разбрах, че трябва да гоним всяка лоша мисъл от себе си и да изричаме само добри думи. А ако помислим или кажем нещо лошо веднага да поискаме прошка от вселената и от този, който сме помислили/обговорили. Научих, че трябва да сме безгрешни в словото си, защото думите са живи същества, както Земята и Морето, Вятъра и Слънцето.

35. Истината е Слово, което може да размества, т.е. да преобразява, Реалността, защото на Изначалното Слово е дадена Висша Власт.
Истината иска хора-храмове.

36. Научих се да сбъдвам мечтите си. И да защитавам скъпите на сърцето си. Научих, че Молитвата е най-пряката връзка с Бог

37. Узнах, че Времето не лекува – лекува само Любовта.
Имаш любов ако Бог ти е проговорил. А ти си чул.
Всели Бог в Себе си и ще имаш Любов вечна.
/ Както е казал Христос на Юда: Люби Отца ми и не го разбирай!
Отец ми превъзхожда всичко. Той превъзхожда и себе си.
Чистият дух не е човечество, а е част от Отца ми./

38. Научих, че Любовта ме живее. Тя е Път към Себе си. Човек не губи това, което люби, защото то е част от него.

39.Научих, че никое небе не е последно.




Гласувай:
46



1. rosiela - Напълно вярно. Чула съм Божии послания.
28.12.2022 09:46
Имаш любовОтец ми превъзхожда всичко. Той превъзхожда и себе си.

Чистият дух не е човечество, а е част от Отца ми./ ако Бог ти е проговорил. А ти си чул.
цитирай
2. wonder - Чудесно е!!!Много любов и вдъхн...
28.12.2022 12:52
kasnaprolet9999 написа:
Чудесно е!!!Много любов и вдъхновение ти желая!!!


Благодаря!
Светлина и радост в душата ти да има!
И призванието ти - даровете на пПриродата - билките, да ни носят мъдрост и познание!
цитирай
3. wonder - Напълно вярно. Чула съм Божии по...
28.12.2022 12:53
rosiela написа:
Напълно вярно. Чула съм Божии послания.
Имаш любовОтец ми превъзхожда всичко. Той превъзхожда и себе си.

Чистият дух не е човечество, а е част от Отца ми./ ако Бог ти е проговорил. А ти си чул.


Космически истини!
Радост е, за който ги е припознал и вградил в Себе си.
цитирай
4. wonder - И нека простим на себе си първо, к...
28.12.2022 15:53
luky написа:
И нека простим на себе си първо , както и на тези , които не знаят какво вършат !
Дори в тъмнината има светлина. И най - вече там . От нея боли и често плачем ...
Бъди благословена , Дела ! Прегръщам всичките ти небеса ! Днес си качила ново небе ! Сигурно е !

Благодаря, щастлив лъв! :)))
Всичко, което измечтаем в сърцето си, се сбъдва.
цитирай
5. planinitenabulgaria - И трите последни постинги са страхотни, съдържат част от ценностна сисема.
28.12.2022 19:12
Човек не може да научи всичко. В момента в страната ни, пък и по света, тече процес, съзнателно провеждан от лошите хора - на противопоставяне на институции, на хората едни срещу други, който вече достигна до противопоставяне на хора срещу самите себе си. Случващото се по света в момента се явява пробен камък за духовността ни, и тя част от ченностнатат ни система, цитирам два пробни камъка - "Тридневната СВО" и сега, казуса "Грозев".
С пожелание за една по-разумна Нова 2023 Година!
цитирай
6. wonder - И трите последни постинги са стр...
28.12.2022 20:12
planinitenabulgaria написа:
И трите последни постинги са страхотни, съдържат част от ценностна сисема.
Човек не може да научи всичко.
С пожелание за една по-разумна Нова 2023 Година!

Благодаря!
Дай Боже да имаме една мирна, одухотворена и благодатна Нова година!
цитирай
7. elizabethborislavova - много мъдри неща си научила
30.12.2022 00:03
Уникално дълбоки мисли. Ще се радвам да прочета още. Поздрави
цитирай
8. wonder - Ти си свободата и Мъдростта, които ...
30.12.2022 08:07
amrak написа:
Ти си свободата и Мъдростта, които са се намерили.
Мъдреакиня :)
Мъдреакиня
....дре
......дракиня
...........ки
.............ин
мъдре <--
...............ня <--
.. и от другата страна всичко е вярно!

Свободата ме съставлява!
Благодаря, светещо същество! :)))
цитирай
9. wonder - много мъдри неща си научила Ун...
30.12.2022 08:10
elizabethborislavova написа:
много мъдри неща си научила
Уникално дълбоки мисли. Ще се радвам да прочета още. Поздрави

Сърдечно благодаря!
Ще мъдреем и през другите години.
Благодатна 2023 г.!
цитирай
10. troia - Честита Нова 2023 година!
01.01.2023 13:08
Желая ти много любов и творческо вдъхновение!
Бъди щастлива.
цитирай
11. barin - Много неща си научила, Дела. Човек ...
02.01.2023 09:30
Много неща си научила, Дела. Човек се учи, докато е жив. Аз имам намерение да уча през следващите години нещо, малко по-различно от общите ми интереси.
Поздрави!
цитирай
12. wonder - Честита Нова 2023 година! Желая ...
03.01.2023 15:05
troia написа:
Честита Нова 2023 година!
Желая ти много любов и творческо вдъхновение!
Бъди щастлива.


За много години!
Да е радост, любов, здраве, благополучие и хармония!
Да ти е светло на душата!
цитирай
13. wonder - Много неща си научила, Дела. Човек ...
03.01.2023 15:06
barin написа:
Много неща си научила, Дела. Човек се учи, докато е жив. Аз имам намерение да уча през следващите години нещо, малко по-различно от общите ми интереси.
Поздрави!


Всички обичаме различното!
Но е важно да научим обичаното!
Хубава и шарена година да имаш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15163035
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194008
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031