Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2015 21:38 - Да преброим пак "шарлитата"
Автор: freeoldmen Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 11219 Коментари: 41 Гласове:
34

Последна промяна: 14.11.2015 10:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

Имаше време, когато блог.бг беше
залят от възторжена почит към жертвите,
дадени от редакцията на някакво мижаво
вестниче, бездарно осмиващо всичко и всеки.

Но настъпиха яко мотиката с 
антимюсюлманските изцепки.

И тогава гръмко всички демократически
парвенюта, за които прозвището
"копелетата на Сорос" е сбъдната или
все още непостижима мечта,
забълваха героични коментари,
разбира се, след като стрелбата
беше отминала...

Всички бяха Шарли.

Сега нещо траят.

Защото любимият Шарли грубо
продължава да погазва дори обикновените
човешки чувства.

Хайде някой блогов Шарли да
ни опише кое е смешното на тази
"карикатура", къде е хитроумното
творчество, провокиращо към размисъл,
каква е позицията на автора?

image

Преведохте ли си?
Творците най-после дочакали секс- филм.



Ето и други нетленни демократични
произведения:

image

Заглавието е:
"Руската авиация засилва бомбардировките".



То ако беше само гаврата с руските жертви,
все щеше да се намери екземпляр от
блоговата демократична фауна да ръкопляска, но има и още:

image

Вероятно помните Айлян?
Така го почетоха творците.

На първата се вижда нарисуван мъртвия Айлян, а над него е изписано "Толкова близо до целта", а на брега има билборд на "Макдоналдс" с надпис: "Две детски менюта на цената на едно". 

Заглавието на втората карикатура е "Доказателството, че Европа е християнска", а на нея е изобразен Христос, който казва, че "Християните ходят по вода", а потъващо до него дете отговаря с: "Децата на мюсюлманите потъват".

Хайде, Шарлита, знам, че сте объркани
и още няма указания как да реагирате,
ама тъй, по човешки, някой съжалява 
ли,
 че се подведе по либералната пропаганда?
Поне за Шарли?...

............

За случилото се във Франция снощи:

Това е само началото на трагедията на Европа.
Помислете над тази снимка, която взех
от блога на 
asthfghl и вижте какви змии
е отгледала Франция в пазвата си...

image
.


Тагове:   шарли,   ебдо,


Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Димитър!
13.11.2015 21:57
Тези хора са неадекватни!
Случилото се преди , можеше да се припише на недооценка на обстановката и на непознаване на исляма
Но сега се вижда, че поука няма от станалото
Е, сигурно няма да има атентат отново, но вече малко хора ще застанат зад тях
Спокойна нощ!
цитирай
2. freeoldmen - 1. leonleonovpom2
13.11.2015 22:34
Притежават някаква олигофренска убеденост, че правят изкуство.
Ще видим, обещаха да ги съдят за гаврата с кюрдчето.
Руснаците оставиха бог да ги съди...и Рамзан Кадиров.:-)
цитирай
3. slavianstvo - Мисля, че днес в никое руско издание ...
14.11.2015 02:17
Мисля, че днес в никое руско издание няма да има подигравки с атентатите в Париж.
цитирай
4. zaw12929 - ИЗБИВАТ ГИ ТАМ И В ЕВРОПА: ЖЕРТВИТЕ В ...
14.11.2015 07:00
ИЗБИВАТ ГИ ТАМ И В ЕВРОПА: ЖЕРТВИТЕ В ПАРИЖ СА НАД 140
- НЯМА БЕЖАНЦИ- ХРИСТИЯНИ-
ТЕЗИ ГЛАВОРЕЗИ И УБИЙЦИ СЕ РЪКОВОДЯТ ОТ НЕ МЮСЮЛМАНИ- ВОЕННИ, КОИТО ИМАТ ЗАДАЧИ ТРИ В ЕДНО ВЪОРЪЖАВАНИ ОТ САЩ:
СЪСИПВАНЕ СИРИЯ
СЪСИПВАНЕ ЕВРОПА И РУСИЯ, ЗА ДА СЕ СЪХРАНЯТ ПРОПАДАЩИТЕ САЩ
СЪЗДАВАНЕ НА СИРИЙСКА ТЕРИТОРИЯ ВЕЛИК ИЗРАЕЛ
цитирай
5. freeoldmen - 3. germanwoman Абе Ефи,
14.11.2015 10:21
откъде да знам какво ще стане във Франция, като писах постинга.

Но ние с теб се разведохме блогово официално, що дириш тука?
цитирай
6. freeoldmen - 4. slavianstvo
14.11.2015 10:23
Руснаците веднага изявиха съпричастност и предложиха помощ.

Интересно е Шарли Ебдо с какви карикатури ще излезне по въпроса...
цитирай
7. freeoldmen - 5. zaw12929
14.11.2015 10:28
Трагедията във Франция показва какво я чака държава, играеща покорен придатък
на световната Империя.
И изповядваща идиотски мултикултуризъм.

Дано се стреснат, а не прекарат и тоя шамар унесени в либералната мъгла...
цитирай
8. blondinkas4uk09 - Фри,
14.11.2015 12:11
а защо те интересува колко са Шарли-тата; какво значение има това? Мен лично Шарли Ебдю ме отвращават , но какво общо има това, когато става въпрос за сериозни неща като реалната смърт на хора. Увековечи ме и ти в карикатура и аз ще ти отвърна със същото, няма и през акъла да ми мине да се самовзривя, докато те прегръщам, примерно. За съжаление, толерантността често е неадекватна, но по-голямата вина за това не носи толериРАЩИЯ, а толериРАНИЯ.
цитирай
9. freeoldmen - 8. blondinkas4uk09
14.11.2015 12:41
Интересува ме, защото когато калашниците на ислямистите почнат да
трещят и в България, все пак трябва да се опитаме да оставим за
поколенията знание кой е бил отговорен за това.

Понеже Шарлитата съвпадат с великите хуманисти, демократи, либерасти
и прочие соросоидна сволоч, поваляща българите в прахта, нека сега поне един
милозлив приветстващ "мигрантите" да обясни защо второ-трето поколение
французи вършат това срещу сънародниците си.
Или и във Франция бяха потискани?

Ти всъщност щеше да приютяваш бежанци в имотите си. Какво стана, да не размисли?
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Димитър!
14.11.2015 12:48
Изпреварихме събитията, но и те не закъсняха!
И аз писах в постинг, че това нелегално приемане на"бежанци" носи заплаха, не е само признак на милосърдие да ги приютиш!
Защото не знаеш какви хора идват! А видът на повечето,, от това ,което дават по телевизията ,не е да се разплачеш от мъка за тях
И ето го резултата
Да, ясно е е каква е крайната цел и крайната спирка на тези" бежанци"
Но можем ли нещо да променим?!
Да, има право Зав, в сянка е Израел и тези ,живеещи в САЩ
Но и тяхното си стои!
Казваше една, вече намерила се в отвъдното, че била силна на деня?!
Силни са и те , но само за деня!

Приятен ден!
цитирай
11. freeoldmen - 10. leonleonovpom2
14.11.2015 12:58
Новите попълнения на джихада, дошли тази година, още не са се включили в битката.
И това ще стане.
Но тогава жертвите ще са хиляди и милиони.

Всички нормални коментатори определиха терактите в Париж като очаквани...
цитирай
12. freeoldmen - Ангел Джамбазки:
14.11.2015 13:11
Бог да прости жертвите, съболезнования на близките им.

Чакам някой да каже или напише нещо за религията на мира.

Също така чакам някой да каже или напише нещо за толерантността и мултикултурализма.

За интеграцията също.

Да разкаже, как се интегрират младите мюсюлмани в Европа, по-точно във Франция. И как това не е "истинският" ислям. И как терорът няма религия. И прочее и прочее безсмислени глупотевини.

Искам също така да чуя нещо за "майките с деца". И бради. И "правата" им да идат, където си искат и да правят, каквото си искат. И пак за мулти-култи.

Че подобно нападение ще се случи, предупреждаваха всички, които разбират нещо от темата. Беше безпощадно, кристално ясно.

Имам поне сто изказвания за опасността от нападение на „Ислямска държава” на европейска територия. И какво последва от това. Нищо.

Насреща ни неизменно беше и продължава да бъде политически и идейно импотентното либералното лицемерие, което бълбукаше и продължава да бълбука за "мулти-култи", "толерантност", "интеграция" и да ни размахва знаменцето с дъгата.

Европа е във война. Европа е под обсада. Не от вчера. Отдавна. И отвън и отвътре.

Нападателите са и вътре. Зад портите. Нападната е от добре подготвени и фанатично предани на каузата си ислямски бойци. Завоеватели.

Днес в Париж не беше извършен атентат. Това беше обмислено, планирано, координирано, подготвено материално - технически и тактически военно нападение. Многоцелево. Успешно. Подобни нападения трудно могат да бъдат отразени. И ще е все по - трудно.

Днешната Европа ще загуби тази война. Заради лицемерието си, заради политическата си и идейна имотентност, заради мекушавостта си.

Заради логореята, клишетата, бюрократизма, нищо-правенето. Затова, че хиляди родени в Европа мюсюлмани се бият за „Ислямска държава”. Заради загубата на традициони ценности. Заради тъпотията, наречена "евроатлантически ценности".

Заради конформизма, безсилието и "политическата коректност" на политиците си, които не смеят да нарекат нещата с истинските им имена, за да не ги нарече някой "ксенофоби".

И докато си завират главите в задниците, правят се, че не виждат случващото се и успиват обществата си с банални клишета и декларации за "безкомпромисна" борба с тероризма, нашествието продължава. Безсмислени, жалки и не полезни лицемери. Политически мекопиши мекотели.

Повече от година западните лицемери се правиха, че не виждат как ислямските главорези от „Ислямска държава” мъчат, насилват, сечат, палят, давят, взривяват хиляди християни, язди, шиити. Днес „Ислямска държава” разстрелва, взривява, убива в Париж. Свиквайте. Това е само началото.

Тероризъм с декларация не се бори. Бори се с куршуми и бомби. Бори се със сухопътна военна операция. И тук пак трябва да повторим, какво трябва да правим ние, в България.

Ограда. Веднага. По цялата граница. Национална сигурност. Веднага. Незабавна екстрадиция на всички нелегални имигранти. Веднага. Разбиване на ислямските клетки в циганските гета и махали. Веднага.

Води се война. Война срещу нас. Геополитическа война. Ценностна и цивилизационна война. Всеки трябва да избере страна.

От коя страна на автомата да застане. Аз избирам да съм откъм приклада.
цитирай
13. bryunetsnakovalnia10 - Малко офтопик /ли?!/
14.11.2015 13:45
freeoldmen написа:
...когато калашниците на ислямистите почнат да трещят и в България...

Тогава не Ико или Бло ще са ДЛЪЖНИ да се изправят с/у това, а именно полицаи /военни, жандармерия/, по които сега говорят подигравателно, не отчитайки един /примерно/ прост факт:
Няма друга професия, която изрично да има забрана да упражнява допълнителен труд. Така, че заплатите при пенсиониране /както и някои други минимални соц. придобивки/ не се явяват "привилегия", а "компенсация".
2007-ма в България бяха наляти 6 млн. долара в представители на радикалния ислям. Бяха конфискувани тежкокалибрени оръжия и техника за високотехнологична борба за още близо 2 млн.
Но населението не разбра за това.
Въпросът е, че редовият полицай /от подразделение на ДАНС примерно/ беше в ситуация някой в онова село да гръмне него, а не стоящия си зад компютъра писарушко.
И той си заслужава тази мижава компенсация.


freeoldmen написа:
Ти всъщност щеше да приютяваш бежанци в имотите си. Какво стана, да не размисли?

Тук грешиш, Френд.
Аз примерно съм приютявал в "имотите си" бежанци.
Назовавам конкретно името му - Муктар /показвал съм ти мои снимки с въпросния пич/.
Защо всички бежанци слагаш под един знаменател?!
Това е все едно да е правилно заради някои българи-автоджамбази или проститутки - да ни изкарват цялата нация долнопробна.

Някак си трябва да гледаме обективно на нещата, не мислиш ли?!
цитирай
14. freeoldmen - 13. bryunetsnakovalnia10
14.11.2015 14:38
"2007-ма в България бяха наляти 6 млн. долара в представители на радикалния ислям. Бяха конфискувани тежкокалибрени оръжия и техника за високотехнологична борба за още близо 2 млн."

Нещо не разбирам. Хем наливаме пари, хем им взимаме оръжията...
И никой не знае.

Колкото до бежанците, значи, съгласяваме се да приемем милиони, извличаме
по някакъв чудодеен начин да речем, 50% годни за интеграция, а останалите?
Кажи обективно какво ще ги правим?

Ти познаваш Муктар и още десетина, дето са мирни и добри, щото са
малцинство и са навели главичката засега.
Ще поемеш ли отговорност за второ-третото им поколение, като тези, дето
вчера убиваха в Париж?
цитирай
15. blondinkas4uk09 - Фри,
14.11.2015 14:41
с риск да ти се издигна в очите :), ще кажа, че в момента въпросният дом (не ми харесва да го наричам "имот") се обитава от един прекрасен младеж от Москва, със съпругата му и 2-годишната им дъщеричка.
За протокола: Не бих влязла във взаимоотношения с нито един бежанец, за който имам и 0.5% съмнение, че всъщност Не е бежанец! - с това се опитвам да отговоря на въпроса ти, сигурна съм че ме разбираш.
Също искам да кажа, че абсолютно Не подкрепям това нашествие на бежанци в Европа... вероятно като повечето обикновени хора в Европа.
Естествено осъждам всички атентати, не само този в Париж, и честно казано, драфт на постинг за падналия руски самолет е в блога ми също, непубликуван само защото на тази новина й мина момента, докато аз сколасам да си публикувам постинга..., но кой знае, мога да го направя и със закъснение.
И накрая: мислиш ли, че това са атентати, осъществени от хора 2-ро и 3-то поколение французи... може, но съм по-склонна да мисля, че са дело на новодошли...
цитирай
16. bryunetsnakovalnia10 - ~ 14. freeoldmen
14.11.2015 14:57
Ами затова често казвам, че НЕТ-а може да е голям "интригант" по същност.
Парите бяха наливани отвън.
От... да не цитирам държавата сега, защото отново ще стане "интрига".
Искам да кажа, че понеже групировката е локализирана в тази държава и фактологически парите бяха дошли от там - това не превръща самата държава във враг на нашата.
Така стана ли ясно?!
В еди кое си село в България, бяха разкрити /по данни от Интерпол и при съвместна акция на израелски, италиански, руски и български спец-служби/ огромно количество боеприпаси, включително и ръчно преносими установки за сваляне на нисколетящ /излитащ или кацащ/ самолет.
Бяха разкрити /в брой, скрити в специално издълбави за целта книги - предимно мюсюлмански/ въпросното количество финансови ресурси.
Въобще - беше разкрито ударно ядро на радикалния ислям, с капацитета за извършване на преврат в малка държавица като нашата.

А по отношение на това с поколенията - абсолютно съм съгласен с Бло.
Никой израсъл в една държава /потомък на/ бежанец няма да седне да рита с/у държавата. Тъпо и безсмислено е.
А иначе исках да кажа, че не бива да гледаме на хората /побегнали по принуда и от страх/ с предубеждението, че всички са изроди.
Ако тук, в България, възникнат военни /или чисто икономически/ конфликти и част от населението се юрне да търси спасение /подчертавам/ в други държави - трябва ли да ни приемат като атентатори или нещо от сорта в тези държави?!
Това, че си мюсюлманин и по едно стечение на обстоятелствата бежанец - не те превръща мигновено в убиец или насилник.
Някак си човек е първо човек и после всичко останало.
Да не говорим, че никой от нас няма власт над това къде се ражда и каква е религията /политическия строй, убежденията/ там.
Въпросът е да е човек.
цитирай
17. bryunetsnakovalnia10 - Всъщност - да доокеанословствам, че да не добиеш погрешна представа.
14.11.2015 15:18
Аз съм АБСОЛЮТНО ПРОТИВ каквато и да е политика на прием на бежанци!
И с това не противореча на мнението си и убежденията си.
Просто е: Против съм, защото ние не можем да си оправим нас си, че да тръгнем да оправяме другите.
Един приет бежанец, на когото или да се подпомогне или самият той да го направи намирането на работа /например/ - лишава един българин от това.
А това няма как да го одобря.
Значи: за дошли от майна си райна може да се намери начин да се подсигурят евтини жилища /пък било то и под формата на многолюдни общежития/ и определени облекчения, а за наши люде, от села без поминък не, така ли?!
Някой ще каже "ама то парите ни ги дават отвън...".
Ами още по-зле.
Абсолютно не одобрявам приемането на такива пари и политическото ни надупване в такива случаи.
Не смятам за равноправен партньор /още по-малко приятел/ този, който ми дава пари, за да се "оттърве" от определено нещо, което не го иска при себе си.

Ето един пример как при едно реално, електронно правителство - подобни, жизненоважни въпроси за Обществото, могат да се подлагат на референдум и да се реагира според волята на Българина, а не според решенията на шепа меркантилни полиКлици.

Онзи ден един коментар на Апостолов ме провокира да направя клипче за Левски...
Тогава, в коментар под постинг на Рустам, се замислих как написаното от мен може да се приеме /както сега тук, при теб с това за милионите/ изобачено и някой да си помисли, че говоря празни приказки, тъй като цитирах клип от преди доста години.
"Направих клипче" и "публикувах клипче" не е едно и също.
Така е и с това сега "Оправдавам и подкрепям бежанците в опитите си да намерят спокойно място под слънцето" не означава "Оправдавам част от тях /които не са бежанци/ с действията с/у Човека въобще".
Клипчето ми завършва с една шаблонна фраза "България над всичко!"
/някой ден ще го пулбикувам, защото при все, че съм човек с толерантен и широк мироглед - съм националист до мозъка на костите си/
цитирай
18. kakvonovo - Мюсюлманите нямат нищо общо! Не се поддавайте на манипулация!
14.11.2015 15:24
Гущерите удариха отново!Този път е Франция! Франция отново. Когато избиха журналистите в ШЕ внимателно гледахме кадрите на разстрела на полицаите на улицата и ни направи впечатление пресечените стъпки, които използват убийците. Това са техники на само няколко спец служби - Израел, САЩ, Русия...
Започнала на 11 септември атаката срещу човеците продължава... кои ли е на ред? Вероятно вашите деца!

Апропо пръскат като за световно. Имаме карта на летищата от които излитат самолетите, те не са натовски както се твърдеше и никой не знае от къде получават заповеди. Доставките на химикаЛИ И ЗАРЕЖДАНЕТО Е друга интересна тема. Оставаме с чувството че е цяла наддържавна система за производство и разпръскване на отровите. Основни доставчици са чифутски заводи от Германия и Шевйцария, още Швеция, Полша...

И да се върнем - атентатите са жертвоприношения за тях и отвличане на вниманието на хората. Трябва да не се опълчваме на убийството на децата ни! Ако ви пука да мислим заедно.
цитирай
19. freeoldmen - 15. blondinkas4uk09
14.11.2015 15:38
Драго ми е да го чуя, дай боже повече такива "мигранти".
Ама не твърде много де.:-)

За извършителите ще се чуе, вече идентифицираха един с френски паспорт.
цитирай
20. freeoldmen - 16. bryunetsnakovalnia10
14.11.2015 15:50
"Никой израсъл в една държава /потомък на/ бежанец няма да седне да рита с/у държавата. Тъпо и безсмислено е."

Ти май верно не четеш новините.
Атентатът "Шарли Ебдо" бе извършен от еничари, родени и възпитани във Франция.
Атентатът "Бостънски маратон" бе извършен от местни натурализирани граждани.
Атентатът "Лондонско метро" също.
Да продължавам ли?
цитирай
21. freeoldmen - 18. kakvonovo
14.11.2015 15:55
Със сигурност се целят разнопосочни ефекти с тези атентати,
както, че зад извършителите стоят други сили.
Но да снемаме обвиненията срещу ислямистите ми се струва
малко преждевременно...
цитирай
22. kbalenciaga - В тази война, опасните не са джихадистите
14.11.2015 16:09

А опасни и вредни за всяко едно общество са такива Палячовци като въпросния Ангел Джамбазки!
Които не само настройват, но с ПРОСТАШКИТЕ СИ Манипулации, като по горната, НАСЪСКВАТ хората едни срещу други!

Е до кога това?!
цитирай
23. staler - еи тая ид да беше гръмнала един чифут ...
14.11.2015 16:10
еи тая ид да беше гръмнала един чифут барем за парлама бе.....какво става?европа беше планово минирана и сега мините ще гърмят според целите и нуждите на юдомасония.защо беше нужно да се изколят малко франсета?защото москва се самонастани с изненадваща акция в сирия и е на път да размаже грижливо създадения проект "ид".но не само това---довчерашни марионетки като ирак,египет,сауд.арабия и пр взеха да ходят на килимчето в кремъл през ден,а велик изсраел не може да прави и двоика бомбардировачи над дамаск например....целта на това клане е западния алианс да има повод да се върне в сирия и възстанови контрола.сирия ще бъде поделена на зони на влияние а ние ще дундуркаме брадати "бежанци" и ще смотриме по телевизоро същите обръснати и обрязани родни и чужди политпроститутки.
цитирай
24. bryunetsnakovalnia10 - 2in1
14.11.2015 16:14
~ 20. freeoldmen - Че не чета си прав. Но пък смея да твърдя, че имам глава на раменете си и поне малко мозък в нея, за да мисля и най-вече разсъждавам.
Това за изброените ти го казват в новините. Но задаваш ли си въпроса чии са новините?!
Защото аз ти дадох пример как по нашите новини не излезе /поне не в степента, която да дава правото да казваме, че има свобода на словото и печата/ нищо по това, което ти разказах.
/междувпрочем годината не е 2007-ма - по-късничко беше, но нарочно измених/
Както и да е - може и много да се подсмихнат на това, което следва да кажа, но...
Аз не обичам да споря. Повече обичам да слушам и да си правя изводи.

~ 18. kakvonovo - да правиш изводи за принадлежността на атентаторите по стъпките им е меко казано смехотворно.
Всеки работещ в тактически отряд по цял свят при акция стъпва по един и същи начин, та, ако щеш понеже има връзка и с интеркомната комуникация пом/у им.
И с това не потвърждавам тезата ти, защото така стъпват и 99% от наемниците по цял свят.
/говорим отново при операция в градски условия/

А за темата с "пръскането" - толкова сте ми смешни тези, които надавате вой...
цитирай
25. bryunetsnakovalnia10 - Ето това мнение адмирирам!
14.11.2015 16:19
kbalenciaga написа:
В тази война, опасните не са джихадистите
А опасни и вредни за всяко едно общество са такива Палячовци като въпросния Ангел Джамбазки!
Които не само настройват, но с ПРОСТАШКИТЕ СИ Манипулации, като по горната, НАСЪСКВАТ хората едни срещу други!

Е до кога това?!

С уточнението, че дори да зная кой е въпросният Ангел Джамбазки,съм достатъчно толерантен да не визирам конкретни личности.
Искам да кажа, че не зная и не ме интересува кой е въпросният - да не стане пак грешка.
Просто съм на мнение, че едно нещо, което не дава някаква полезност, а има дори и само вероятност да доведе до наслояване на напрежение, е по-добре да бъде самовъздържано.
Но... за това на всички ни, ни липсва капацитет.
/еле пък на мен - ха ха ха/
цитирай
26. freeoldmen - 22. kbalenciaga
14.11.2015 16:55
Ти верно ли си мислиш, че всички днешни проблеми ще се решат
с мирна дискусия и демократично гласуване?
Ако е така, си по-облъчен от тези, дето постоянно визираш.
Джамбазки поне заявява позиция.

Рано или късно ще се хванем за гушите, за радост на кукловодите.
Лошото е, че ако е твърде късно, българите ще са малцинство в страната си.
цитирай
27. freeoldmen - 23. staler
14.11.2015 16:59
За евреи как да е, ама не можаха ли поне един атентат да сътворят срещу
водеща политическа фигура.
Всъщност, в оргията от атентати след 9.11 на никой мръсник от управляващата каста не е паднал и косъм от главата.
цитирай
28. kbalenciaga - 26. freeoldmen
14.11.2015 18:18

"Ти верно ли си мислиш, че всички днешни проблеми ще се решат
с мирна дискусия и демократично гласуване?"
Ти верно ли си мислиш, че аз така мисля?!
Или просто така ти е изгодно, да вменяваш, да изопачаваш?
И в следствие на тези ти действия, че и да обвиняваш!

Ангел Джамбазки е умен, много добре образован, в същото време е гнусна долна подлога на Олигархията!
Тези като него са много вредни за всяко едно общество!

И спрете най-накрая с тези простащини да делите хората на българи, на турци, на руснаци, на американци и т.н.!
И при едните, и при другите, има както добри, така и лоши.

Това делене, което се диктува от Олигархията е НЕЕСТЕСТВЕНО!

Например един айти специалист българин, много повече прилича, има много повече общо, и повече еднакви желания и интереси с един айти специалист американец.
Отколкото с един българин, който е с ниско образование, работи ниско квалифицирана работа, за минимална заплата.
Това разбираш ли го?
цитирай
29. freeoldmen - 28. kbalenciaga
14.11.2015 18:42
Що тогава се сърдиш на интелигентната, високо платена и кадърна
Софийска средна класа, че защитава позициите на успелите олигарси?
Да не искаш да защитава интересите на мързеливите и некадърни бедняци от прованса?

:-)
цитирай
30. kbalenciaga - 29. freeoldmen, не изглежда добре, меко казано
14.11.2015 20:06

Да отклоняваш посоката в собствената ти тема...

Та по темата.

Как така никой не пита. Нито от българите, нито някой от другите държави.
Защо тези така наречени джихадисти нападат само обикновени граждани, а НИКОГА не нападат управляващите политици, военни висши офицери и други подобни?!

Това не ви си се струва МЕГА СТРАННО?
цитирай
31. freeoldmen - 30. kbalenciaga
14.11.2015 20:19
Да де, нали за това приказваме със staler. /ком.27/
цитирай
32. kbalenciaga - От това логично следва
14.11.2015 21:03
Че всъщност водачите на джихадистите са на страната на управляващите и техните слуги.
Тоест, от една страна са водачите на джихадистите, политици, крупни бизнесмени - Обама, Меркел, Путин, Боко Тиквата, шефовете на Монсанто, управляващите МВФ, шефовете на МИ - 5, ЦРУ, КГБ, и техните слуги.
А от другата страна са обикновените хора - американци, руснаци, германци, българи, сирийци...

А от това следва, че всички новинари, политолози, социолози... и в Америка, и в България, и в Русия, МАМЯТ тотално хората!

Така ли е?
цитирай
33. freeoldmen - 32. kbalenciaga
14.11.2015 21:15
Което си е право- право си е.

Не разбрах що намеша Монсанто- хората самоотвержено изхранват 7 млрд. гърла,
ако не са те- ти ли че ни раниш?
цитирай
34. freeoldmen - 32. kbalenciaga
14.11.2015 21:29
Това за Монсанто е тъп майтап.
Сори!
цитирай
35. mileidi46 - Приятелю,
14.11.2015 21:34
сега ще пусна един постинг,виж го.
Някой зададе ли си въпроса(от разтегащите локуми тук),как се влиза в концертна зала с калашници??
и на стадион?
Гледах едно видео,което изчезна от Ютуб,преработиха го веднага,но сега го открих копирано във Фейсбук ,в което видео,частно лице заснема в продължение на няколко минути хаоса пред концертната зала...Как висят хора по прозорците,както от кулите на 11 .9.,а едно ранено момиче италианка,е успяла да се спаси,била близо до сцената...и през кулисите с една група от 50 души,са висели на покрива 2 часа????Без да дойде полиция??!!
И нейното интервю изчезна..
От тук нататък..изводите са ясни..
За два часа ,,ислямистите" са имали време да стигнат до Белгия,Германия,Люксембург или да се приберат у дома...

цитирай
36. freeoldmen - 35. mileidi46
14.11.2015 22:23
Живеем във времена на гнусна пародия.
Би трябвало да сме заринати от клипове на терактите, та в Париж едва ли има
човек без мобифон от най-ново поколение, а засега е суша...
Казваш, дори ги трият.
Явно още стъкмяват версиите.
цитирай
37. mt46 - Шарлитата
14.11.2015 23:32
са пълни откачалки, извратеняци еврогейски...
цитирай
38. freeoldmen - 37. mt46
15.11.2015 00:18
Но ни ги представят като последен писък на демократическото верую,
въпреки че извратените им идеи са израз само на десетина процента,
възползвали се от разпада на България дегенерати.
цитирай
39. mt46 - И още нещо -
15.11.2015 14:24
навярно са отлично финансирани, за да обслужват нечии интереси...
цитирай
40. kvg55 - Ако "шарлитата" са п...
15.11.2015 19:12
Ако "шарлитата" са принципно последователни,
трябва да се подиграят и с жертвите от петък, 13-ти.
цитирай
41. freeoldmen - 40. kvg55
15.11.2015 19:39
Утре ще видим.
Да ги видим колко са толерантни парижани, ако пак е някоя гавра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2681122
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031