Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2017 16:19 - Исус Христос и исляма
Автор: freeoldmen Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 8092 Коментари: 42 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image


Ще започна с важното.

За ислямистите Иса, син на Мария, е 
могъщ месия, пратен от /познахте!/
Аллах/да се свети името му!/.

В тази си битийност, Исус върши очакваните
чудеса, като не забравя да възхвали Бога.

Нали пак познахте кой точно е Бога?
/да се свети името му!/.

Само Възкресението се оборва от
мюсюлманите, като изобретяват хитра
постановка, при която Иса е подменен
от анонимен нещастник на кръста.

След това на спокойствие отдава живота си
за прослава на името Му.
/Пак същото./Да се свети името му!/

Дотук нищо интересно.
Пророци и месии е имало, има и ще има.


Вълнуваща е съдбата на Иса в последните дни,
ролята му в Апокалипсиса.

Както знаем, трите световни монотеистични
религии очакват Второто пришествие, 
при което съдбата на света ще се реши
в последно гигантско сражение, където
истински вярващите ще се сразят с Антихриста.

Според Корана, Антихриста, или
Ал-Даджал, ще се появи във времето
на Махди, велик обединител на ислямския свят, и ще бъде негово отрицание.
Негова евентуална победа навеки ще 
хвърли човечеството в мрака.

Тук величаво се проявява Пророкът Иса.

Ще слезне с ангели в джамията на
Омеядите в Дамаск, ще се обърне към заблудените хора на писанието, т.е. 
християни и евреи, ще им обясни как досега са ги лъгали, и ще ги обърне в 
правата вяра.

После обединените войски на Махди ще
срещнат Антихриста в открит бой при
Армагедон, и Иса лично ще убие 
Ал-Даджал.

И ще се възцари безкраен Златен век
под милостивия взор на Аллах.
/да се свети името му!/.

Амин!
Или там каквото се казва
според правоверните.

.






Тагове:   Иса,   махди,   ал-даджал,


Гласувай:
16



1. redabyss - Ние тук вече сме отворили очи от п...
13.04.2017 16:55
Ние тук вече сме отворили очи от почуда и притеснение за бъдещето си и се питаме:А защо на Иса се налага да чака Ал-Даджал 2000 години,за да му скъса джапанките и не го е детронирал още в Гетсиманската градина?! :-о :)))))))))
цитирай
2. blagovestie - Нищо подобно!
13.04.2017 17:09
Коранът и съответно религията ислям учи, че Исус е един от Учителите, а не Месия. Отричат смъртта Му на Кръста и това, че е Син на Бог Отец, отричат Изкуплението и Спасението. Отричат всичко, освен наличието на такава историческа фигура. Всъщност мюсюлманите очакват своя Черен Махди/техния Месия, на когото Исус щял да бъде подчинен и дори щял да накаже всички Свои последователи за това, че не са вярвали в аллах, а са вярвали в Него. Пълен буламач и тотална лъжа!
А Вие как плещите каквото ви попадне в развлекателни сайтове и научно-популярни бюлетини, без да се запознаете по-обстойно преди да абсолютизирате с иронична добавка "да се свети името му" - просто не е истина. От подобна неграмотност, възприемана от някои за истина, са се случвали и се случват заблуди, отклонения и просто глуповати лъжи, които ако не бяха тъжни, щяха да са смешни.
цитирай
3. blagovestie - Изкривяванията, описани в този постинг са уж малки, но водят до пълна подмяна на информацията, както може да видите, свободен човеко
13.04.2017 17:18
http://www.preglednaislyama/category/%D0%BC%D1%8E%D1%81%D1%8E%D0%BB%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%B8%D1%81%D1%83%D1%81/

Изследвано и написано от хора, посветили живота си или поне десетилетия от него на подробно изучаване на Библията и Коранът, с отлично познаване на арабски език, езика на оригиналния Коран, и с богословска подготовка...
цитирай
4. freeoldmen - 1. redabyss
13.04.2017 17:21
Ами най-популярното обяснение е сакралното "Неведоми са пътищата Господни."

А най-екзотичното, според мен, лансирано от креационистите, че за Бог времето тече
малко по-инак, в смисъл, че един ден господен е примерно 100 000 години на Земята.

Така се очертава следната мила картинка:
Таман Бог е срещнал Сина, завърнал се от освежаващото земно изпитание с
разпъването и прочие страсти, пият си следобедния чай и внезапно Той се плесва по челото:

- Абе, Сине, ти нали обеща на твоите хора, че ще се върнеш, докато още са живи?
Че то минАха петнайсе минути?!

Синчето, сконфузено:

- Опс, там са минали 2 000 години, май човеците не живеят по толкова.
Не се кОси, че оправиме некак нещата, нали Сме Бог...
цитирай
5. redabyss - Благовестие, ние обичаме да си се ...
13.04.2017 17:28
Благовестие,ние обичаме да си се шегуваме с библейските персонажи. ;))
цитирай
6. freeoldmen - 2. blagovestie
13.04.2017 17:30
"Коранът и съответно религията ислям учи, че Исус е един от Учителите, а не Месия. Отричат смъртта Му на Кръста и това, че е Син на Бог Отец, отричат Изкуплението и Спасението. Отричат всичко, освен наличието на такава историческа фигура. Всъщност мюсюлманите очакват своя Черен Махди/техния Месия, на когото Исус щял да бъде подчинен и дори щял да накаже всички Свои последователи за това, че не са вярвали в аллах, а са вярвали в Него. Пълен буламач и тотална лъжа!"

Сестро во Христа, къде видя разминаване на твоята оценка за възприятието на
Исляма за Исус Христос и моя постинг?

Единствено неправилно съм употребил "месия", но сбъркал съм, Великденските Пости
изтощиха доста тялото и мозъка ми, ще се бичувам утре публично пред черковата,
и ще моля Бог да ми прости.

цитирай
7. redabyss - Току що погледнах набързо постинги ...
13.04.2017 17:35
Току що погледнах набързо постинги с подобно съдържание под твоя.Трябва да си много гладен,жаден,бос и гол,онеправдан,съотнесен с днешна дата към бездомник-клошар,за да имаш такива видения и сънища и да ги записваш.Трябва да си много подъл,колкото византиец или мръсен евреин,за да обединиш в Света Книга всичките тези брътвежи на психически уморени хора.Замислям се,че и сега има достатъчно набожни и луди хора по улиците,които твърдят,че свръх сили им говорят,но чудно защо Библията не се разширява със свидетлствата им.
цитирай
8. redabyss - Опс!Ако аз и ти гладуваме и мизер...
13.04.2017 17:38
Опс!Ако аз и ти гладуваме и мизеруваме като кучета,гаранция ще ни отпере токът в главите,ще ни хапят всички щъркели и ще халюционираме и динозаври.
цитирай
9. freeoldmen - 3. blagovestie
13.04.2017 17:39
Бихте ли качили сайта на preglednaislyama горе в заглавието на коментара, иначе
няма отваряне.
цитирай
10. freeoldmen - 7. redabyss
13.04.2017 17:45
Сигурен съм, че сестра во Христа blagovestie може да ни осветли по въпроса,
нема начин поне Светия дух да не и е изпослал некой нов завет.
цитирай
11. blagovestie - http://www.preglednaislyama.com
13.04.2017 17:49
redabyss - едно е човек да се шегува, (макар че точно с тази тема лично за мен е непонятно, но пък светът е шарен и пълен с различни хора, което е разнообразие), но невярната информация има няколко имена - клевета, лъжа, заблуда - а това е съвсем различно от майтапчийството. А ти не забравяй, че ако нямаше Библия, луциферианството хептен нямаше да го има :)

freeoldmen - Великденски пости в Библията няма, така че не знам защо се мъчите с тях, още повече, ако не Ви се удават и не носят духовно извисяване ;)
Колкото до темата Ви - и други грешки има, не само за месианството :)

Заповядайте:
http://www.preglednaislyama
Вдясно има колона с конкретни теми
цитирай
12. blagovestie - :))
13.04.2017 17:51
freeoldmen написа:
Сигурен съм, че сестра во Христа blagovestie може да ни осветли по въпроса,
нема начин поне Светия дух да не и е изпослал некой нов завет.


В това сте сигурен, колкото във всичко накамарено в постинга Ви, нормално ;)
цитирай
13. redabyss - Мила Благовестие, светли празн...
13.04.2017 18:01
Мила Благовестие,светли празници. :)
цитирай
14. otherwise - :))
13.04.2017 18:09
Благодаря ти, Вълшебнице!
Дни, пълни с поводи за усмивки и наслада по твоят начин, ти пожелавам :)

blagovestie /не ми се делогва/
цитирай
15. freeoldmen - blagovestie
13.04.2017 18:14
Виждаш ми се свестна и нормална, въпреки религиозните ти залитания.
Имаш и чувство за хумор, което те отличава от мнозинството Христови адепти,
дето свято вярват, че една усмивка ще ги фърли право в Геената огнена
за вечност.

В тоя ред на мисли, що се заяждаш?
Аз и ти твърдим едно и също, ислямът, като религия, създадена поне 600 години
след християнството, с пълни шепи е черпил енергия от него, като е изкривил
нещата в своя полза.
Което си е редно.

Лично мен ме интересува вещанието за Апокалипсиса.
Миналото не може да съдим, бедни и изкривени са ни източниците.
Но мисълта за бъдеща решителна битка ме очарова по тъмен начин,
нищо, че съм атеист.

Кажи нещо интересно, според твоята доктрина, за Края.

Ако желаеш, моля!:-)
цитирай
16. blagovestie - Димитър, развесели ме с опита за анализ :))
13.04.2017 18:59
Не се заяждам. Видях несъответственост и си казвам мнението.
От подредбата на мисълта ти в постинга на мен въобще не ми хрумна, че може да твърдиш, че ислямът краде на воля от християнството - а това е всеизвестен факт на тази измислена от един кръвожаден педофил религия.

Не заимстват и деформират само от Новия Завет, а от целите Писания. Тъй като арабите тръгват от Исмаил, синът на Аврам и слугинята на Сара - Агар, по днк те действително имат общ прародител с Израилтяните, и от тогава е тази вражда, която ще бъде до последно.

Темата за Армагедон е огромна.
Ако ти е интересно - прегледай отгоре-отгоре поне сайта Преглед на ислямът, и много неща ще ти се изяснят. Разбира се, тълкуванията са много, но аз лично съм склонна да свързвам директно ислямът с появата на Антихрист. Дори случващите се процеси в световен мащаб в момента от определен ъгъл изглеждат като встъпване в следващото действие. Да не говорим за активираното с особена сила преследване на християнството именно от поклонниците на аллах.

Някой път, когато имам повече време, евентуално може да обсъждаме още :)

Накратко за Апокалипсиса: след много насилие, ужаси, заблуди, омраза, убийства, жестокост, нечестие, мерзости от човек към човек, Господ ще се върне, за да установи Царството Си и на земята, която сътвори и където ще властва след обновяването й и унищожаването на Злото. Подробностите са много и многопластови. Едно е сигурно: Исус е Победителя. Битката е спечелена вече. Няма подварианти.
/Сега redabyss ще ми се разсърди за това твърдение :)) /

Ти си странен атеист, но то и атеизмът е един вид религия, даже изисква много повече усилия да отречеш Бог, предвид всичко заобикалящо ни като творение и ако човек вникне в човешките съдби и си извлече изводи за причинно-следствените връзки между отделни събития и цялостната история. Но ти си знаеш, де...
цитирай
17. freeoldmen - 16. blagovestie
13.04.2017 19:57
ДНК?
Това не е библейско!

"Накратко за Апокалипсиса: след много насилие, ужаси, заблуди, омраза, убийства, жестокост, нечестие, мерзости от човек към човек, Господ ще се върне, за да установи Царството Си и на земята, която сътвори и където ще властва след обновяването й и унищожаването на Злото. Подробностите са много и многопластови. Едно е сигурно: Исус е Победителя. Битката е спечелена вече. Няма подварианти."

Това не е интересно.
Чел съм го многократно, и никой досега не ми е отговорил на въпроса:
За какво е нужно всичко това на Твореца?
Действително ли многострадалния Йов е еталона за това, какво да бъде творението Му?

Ако е така, аз не участвам.
Тъпак, на когото взимат всичко мило и го обричат на мизерия и болки, да възхвалява
този, който му го е причинил...
Щото чака награда в Царството Небесно.

БлагодАрим, не щем.

Май на Армагедон ще сме в различни армии.
Сатана поне е честен.
цитирай
18. blagovestie - Разбирам размишленията ти, те са нормални така да се каже,
13.04.2017 20:39
материалистични, логични, и в този смисъл - ограничени. Без да искам да те обиждам, а като факт. Първосигнални също. Харесва ми - става, не ми харесва - не ща.

Ако не са ти обяснили защо е необходимо това, не е защото вярващите не го разбират, а е дълго срещу такова отхвърляне, срещу което ще застанат :)) Защото всичко започва от Битие...

Чел си Йов наполовина, или с люспи на очите. Отбелязвам просто. Или това си видял, което те плаши.

А Сатана не е честен и не е в състояние да бъде. Ето така подвежда хората. И те не могат да усетят и живеят любовта на Бога.

Всъщност отговорът на твоят въпрос защо е необходимо всичко това /не ти е вярна и постановката: това не е необходимо на ТВОРЕЦА, а на човека и човечеството. Гледаш дървото и не виждаш гората/, та отговорът се съдържа в самото ти заключение, че със Сатана поне знаеш какво получаваш и в неговата армия ще бъдеш оценен и възнаграден по достойнство и всичко е ясно, а да вярваш и избереш Господ, е равносилно на това да си тъпак.

Всичко е въпрос на вяра. А Бог не я раздава на много нормалните спрямо този свят с неговите критерии и логика, честно казано :) Ето, виж мен... :)) Затова пък е позволено на всеки да полудее /в контекста на разговорът/.

ПП: ДНК си е библейско. Еволюцията с всичките й измислици и напасваници не е библейска ;)
цитирай
19. podvodni - Големо браво за приятната диску...
13.04.2017 23:12
Големо браво за приятната дискусия. В интерес на истината подобни дискусии са голяма рядкост в блога.
Тук би трябвало да кажа "съжалявам, че ще ви разочаровам" но ще излъжа. Истината е, че не съжалявам, но наистина ще ви разочаровам - напрзно ще ви е чакането Армагедон да се случи. Защото той вече се е случил. Даже мога да ви кажа годината и точното място - 325-та година в гр Изник (Никея). Та горе - долу Антихриста води с 1-0 срещу Христа.
А да узнаете за какво иде реч в християнството и какво наистина е учил Христос, то просто прочетете гностичните евангелия !
Естествено, ако ги намерите .
цитирай
20. freeoldmen - 18. blagovestie
13.04.2017 23:26
Ех, мила ми сестро во Христа blagovestie!

Да не би да си попрекалила с комката?
Нема лошо, и аз днеска пия от предиобяд, поради факта, че работодателят ми
реши, че неква нелепа религиозна забрана пречи да свърша работата си.
Без значение, че точно бачкането на таквиз като мен движи света напред,
а не молитвите на поповете, въпреки отдадеността им.

Но както и да е, да се върнем на животрептящтия наш спор кой къде ще се
позиционира в Последната битка.

Моето мнение бе ясно, но отразено само в последното късо изречение на
дълъг коментар.
Две трети от твоя контракоментар бяха визирани върху него. Болезнено.

Което говори, че въпреки религиозната ти мундщровка, некои въпроси
пробиват бронята ти.

Искаш ли още?

Аз съм любител на статистиката.

Искаш ли данни колко хора са загинали в мъки само от момента, в който
Агнеца бе разпнат? За да ни спаси?
Колко от тях се дължаха на религиозна омраза?
Която и в момента ни задушава?

Всъщност това е дребна част от безумието, което ни убива.

Да се отдалечим от историята и религиозните изстъпления, знаеш ли днес колко хора
умряха, защото не са имали достъп до медицина?
А колко умряха от глад?
А колко от тях са по волята на високо морални християнски държави, които
са решили, че 2% от печалбите на техни хора, са по-важни от живота на тези
нещастници?

Пожелавам ти твоята вяра да се превърне в истина, и когато срещнеш Бог в Рая, питай го,
Струваше ли си?

Дано да ти отговори удоволетворително. И да плеснете с ръце и да се прегърнете.
цитирай
21. tera - Лично аз вярвам, че има сила сътворила цялото това мироздание,
13.04.2017 23:36
може да я наречем Вселена, Бог и т.н.

Но оттук насетне неговите "проводници" на земята и уповаването им на "светите текстове", за да манипулират с тях хората и да ги държат в подчинение, няма нищо общо с вярата.
Най-големите престъпления за извършвани именно в "името на вярата". Горени са хора, убивани, изтезавани и пр. Същото продължава и днес...

цитирай
22. bogolubie - Според корана, Иисус е словото, което аллах е ДАЛ на Мариям.
13.04.2017 23:48
Пише, че тези, които приемат Месията, Синът на Мариям за свой Господ, са неверници!
цитирай
23. bogolubie - freeoldmen защо се подиграваш на Благовестие ?!
13.04.2017 23:55
Да не би само, заради християнската вяра да са убивани хора?! Или просто са си правили зверски зрелища?! И ти как мислиш, че светът ще мине без религии. Дори диваците търсят духовете на мъртвите и на Бог - всеки, както си знае и разбира духовния свят и неговата сила. Ти ли ще спреш религиите?!
цитирай
24. born - Прощавам ти , чадо !
14.04.2017 00:00
freeoldmen написа:
"Коранът и съответно религията ислям учи, че Исус е един от Учителите, а не Месия. Отричат смъртта Му на Кръста и това, че е Син на Бог Отец, отричат Изкуплението и Спасението. Отричат всичко, освен наличието на такава историческа фигура. Всъщност мюсюлманите очакват своя Черен Махди/техния Месия, на когото Исус щял да бъде подчинен и дори щял да накаже всички Свои последователи за това, че не са вярвали в аллах, а са вярвали в Него. Пълен буламач и тотална лъжа!"

Сестро во Христа, къде видя разминаване на твоята оценка за възприятието на
Исляма за Исус Христос и моя постинг?

Единствено неправилно съм употребил "месия", но сбъркал съм, Великденските Пости
изтощиха доста тялото и мозъка ми, ще се бичувам утре публично пред черковата,
и ще моля Бог да ми прости.


И твое ще да е царството небесно ! Амин./ Еймен/
цитирай
25. blagovestie - freeoldmen,
14.04.2017 00:00
от коментарът ти виждам ефекта на предиобедното неработене, съчетано с противоречива логика (нали няма Бог - ти защо търсиш Той да ти оправя проблемите на алчност, липса на милосърдие и незаинтересоваността сред хората?! От непознаването Му и от свръх егоизъм е всичкото зло в основата си, драги ми свободни човеко) и желание да демонстрираш статистическите си познания :)

Лека нощ, Димитър! Брат в Господа засега не си ми. Но си ми сънародник, което никак не е малко, че и човек. Бог да те благослови и да уталожи бунта ти, за да прогледнеш! До последния ни дъх не е късно да се промени къде сме позиционирани ;)
цитирай
26. freeoldmen - 19. podvodni
14.04.2017 00:08
Промяната на датата какво променя?
Твоята вяра само декларира, че не е това, дето е, ами неведоми сили
променят историята человеческа.
Дето няма разлика с нелепите вярвания на религиозните, само че са преоблечени
в неква псевдонаучност.

И ще чакаме за кой ли път Нибиру да пресече еклиптиката, та да разберем за що иде реч.
цитирай
27. freeoldmen - 21. tera
14.04.2017 00:15
Бегаш по тъча.

Нито аз ще възприема уклончивата ти теория, нито Боговите томахавки.

Между другото, по-добре аз да не те възприема, с моето лабаво отношение към
другомислещите, отколкото те...
цитирай
28. freeoldmen - 23. bogolubie
14.04.2017 00:23
Задавам въпроси от единствената възможна позиция, аз съм Негово творение. Нали така?
Не ти ли е хрумвало, че Неговото желание е точно това- творенията да имат моралната сила да Му задават въпроси, а не само досадни славословения?
цитирай
29. freeoldmen - 24. born
14.04.2017 02:26
Просто да ти е! :-)
цитирай
30. didanov - Здравей олдмен
14.04.2017 08:44
Извън аналогиите и Армагедон не си ли се замислям дали арабите не са били прави, че Иса не е умрял на кръста (тоест не е възкръснал в този вид)? Подводни даде и насоки за Никейски събор и подмяна на светите писания, а и знаем как евреите обичат да фалшифицират историята. Възкресението на Иса и кръстът са именно основополагащите на днешното християнство и ако те не са се случили то това би обърнало всичките религиозни представи днес.
цитирай
31. vesever - Интересен спор сте заформили. М...
14.04.2017 09:13
Интересен спор сте заформили.
Моето мнение е, че всички религии и духовни учения на Земята опитват да "приватизират" Господа и съответно са изкривени и манипулиращи.
Смятам, че Бог е над всички човешки учения, религии, деноминации.
Това, че хората си измислят религии, за да се подхранва разделението, омразата, братоубийството, за мен е безумие.
Дали Сатана стои в основата на тази манипулация или безумството човешко, не знам кое от двете е.
Защото Бог ни е подарил прекрасен Дом - Земята, а какво се случва с нея - човеците я унищожават с лека ръка и унищожават и собствените си души чрез омразата и войните, било на верска, политическа или каквато и да е друга основа - вместо да живеят като братя.
Хубави празници на всички, живи и здрави!
цитирай
32. redabyss - Ние, от тук подкрепяме Олд. :)...
14.04.2017 09:36
Ние,от тук подкрепяме Олд. :)
Смятаме,че Човекът е Бог и е поклоните на който и да е друг Бог са тъпи. :)))))) Смятаме,че човек трабва да обърне поглед към своите възможности,които са му вродени,към своята воля и устойчивост,които са неизчерпаеми и да не се гъзи на свети книги и идиоти от прастари времена.Пък като умрем ще видим. :))))
цитирай
33. raders - Характерните идиотщини на &quo...
14.04.2017 14:11
Характерните идиотщини на "правоверните"
цитирай
34. freeoldmen - Благодаря на всички за коментарите!
14.04.2017 14:20
Направихме хубав постинг!
цитирай
35. merlin68 - Разбира се, че исляма взаимства ...
14.04.2017 15:42
Разбира се, че исляма взаимства много неща от християнството, също както християнството взаимства от юдаизма и други други по-стари религии като митрианството например. Лично моето мнение по въпроса е, че всяка религия сама по себе си е философия стремяща се да даде отговор на въпросите съпътстващи развитието на човешкото общество. Първоначално религиите са хиляди тъй като и човешките общества са хиляди и изолирани едно от друго. Развитието на религиите, окрупняването им и противоборството между тях са по същество история на глобализацията. Тази история започва когато първият някой е установил, че религията е изключетелно подходящо средство за манипулация на огромен брой хора. От тогава са минали хиляди години, но желаещите да използват вярата във висшето за собствена изгода не намалява а расте.
По отношение на трите основни днес религии с общ корен - юдаизъм, християнство и ислям може да се каже според мен следното - християнството се появява в следствие на неудовлетвореността на израелтяните от юдазма... тоест от жреците. Жреците живеещи добре в синхрон с чуждата римска власт будят недоволство сред юдеите и нови месии като Христос чертаят нови пътища за борба и за упование на бедните. Когато на свой ред християнството се налага като водеща религия, а лидерите му се ояждат блажено вършейки всичко противоположно на учителя им Христос, то идва време за нови пророци и ето ти Мохамед.
Човешкият дух се стреми към съвършенство, свобода, равенство и създава нови религии, прави революции... но духът на търгашите също не спи, той е буден и изключително деен обръщайки всяка идея с главата надолу... така се върти колелото на историята, едни създават други крадат и продават.
цитирай
36. saankii - ако позволиш, фрии..
14.04.2017 16:31
постинга е страхотен,в Духа на по– добрите
блогови времена. Евалла, още по –добри коменти..
такааа...дотук с дипломацията..
а ,сега да изрека последната 99 Заповед, моите чеда!
Лицемери и страхливци от цял Свят, обединявайте се !
/подобно „Комунизма да, какво се чудите?
пп.
колега мерлин, според мен „религиите и революциите ,“
нЕ са плод на човешкия творчески Дух, а напротив..
тъкмо напротив..
да бъдем изрядни в Словото си..
и ,да се държим за Себе си..
Бог високо, Цар далеко..
юлия /

„Човешкият дух се стреми към съвършенство, свобода, равенство и създава нови религии, прави революции... но духът на търгашите също не спи, той е буден и изключително деен обръщайки всяка идея с главата надолу... така се върти колелото на историята, едни създават други крадат и продават “
цитирай
37. podvodni - Ние, от тук подкрепяме Олд. :)...
14.04.2017 17:15
анонимен написа:
Ние,от тук подкрепяме Олд. :)
Смятаме,че Човекът е Бог и е поклоните на който и да е друг Бог са тъпи. :)))))) Смятаме,че човек трабва да обърне поглед към своите възможности,които са му вродени,към своята воля и устойчивост,които са неизчерпаеми и да не се гъзи на свети книги и идиоти от прастари времена.Пък като умрем ще видим. :))))


Малко цинично, но за сметка на това супер истинно. Горе-долу тва е баш Християнството на което е учил Исус - човек е БОГ. И малка аналогия с кокошката и яйцето - яйцето носи пълният потенциал на кокошката. Че даже и на петеля, от време на време. Същото е ис човека - носи в себе си пълният потенциал на Източника, поради простата причина, че ако не съществува час от Источника в този набор от вси елементи на менделеевата таблица наречено человеческо тяло, то то би се разпаднало на съставните си молекулки. Те тва го пише в гностичинте евенгели и поради таз причина са анатемосани в Никея.
Толкоз за това каква е ролята на датата. За останалото - домашно мислене.
И внимателно прочетете какво е написал Мерлин, особенно последният абзац. Ако требе го четете дорде схванете идеята. А като я схванете то вече може да се наречете истинни Ристиени. Не се будалкам !
Сал една забележчица имам - Ристиенството нема нищо общо с юдаизма и еврюгите. Онова което е турнато в Библията като Ристиенство с четерите си псевдоевангелия и творение на същите тез чифути дето уж били вдигнали ръце от жреците.
Фрий, за Нибиру не бери грижа ! Тя си джитка по своята си орбите, и в близките няколко стотин години нема никъф шанс да се кръстоса със Земята. Същото бих казал и за близките няколко стотин нейни обиколки около Слънцето.

П.П.
За малце да забравя - рупането на козиняци, агнешко и чукането с яйца по никъф начин не ви прави Ристиени. Даже бих казал - глупаци, но ще се въздържа.
Много ще ми е интересно каво мислите по въпроса - Божият раб на земята, като се пресели във вселенията Божии, къф пост ще получи в палатите МУ ?
Инетесантно нали ? Щото, квото горе - тва и долу ! Обратното също е верно !
цитирай
38. redabyss - Подводен, знаеш ли кое е тъпото на ...
14.04.2017 17:53
Подводен,знаеш ли кое е тъпото на идеята за Човека-Бог на християнството?Че е обожествен неправилният човек.Трябваше да бъде успял,уравновесен,който да учи хората как да просперират и да не живеят като раби на земята.Обожествили са човек безпомощен и нереализиран социално,който обещава на невежите рай след смъртта.Много тъп пример за милиони хора и те още вярват в тези небивалици.Заради това същото раболепие и психическа пасивност,мизерията е в такива размери.През комунизма е било добре,когато са били забранени всички тези лайняни книги(знае се кои).
цитирай
39. aip55 - Абсурда!
14.04.2017 19:54
Впечатляващо мълчание на Бог
е сътворило религията.
цитирай
40. brancaleon - Честито възкресение Христово!
16.04.2017 13:45
Цитирам: "И ще се възцари безкраен Златен век
под милостивия взор на Аллах."
Няма голямо значение дали го наричаш Аллах или Бог, както и какво точно пришествие чакат религиите .

Въпроса е какво следва, след пришествието.....?
Види, ще трябва да се попълнят текстове в тази насока.
цитирай
41. brancaleon - Хм,
16.04.2017 13:46
aip55 написа:
Впечатляващо мълчание на Бог
е сътворило религията.


Мен ако питаш, не са Го и питали.
цитирай
42. morskipesni - Привет, къде точно (в коя сура ги пише тия нещица?)
04.05.2017 20:44
Понеже съм чел Корана на български, малко недоумявам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2679817
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031