Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2013 23:37 - болка
Автор: freeoldmen Категория: Музика   
Прочетен: 3715 Коментари: 12 Гласове:
32

Последна промяна: 28.09.2013 23:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Първо, ако обичаш, пусни клипчето отдолу и после заедно ще се наслаждаваме на текста...:-)))

Pain, without love
Pain, I can"t get enough
Pain, I like it rough
"Cause I"d rather feel pain than nothing at all

You"re sick of feeling numb
You"re not the only one
I"ll take you by the hand
And I"ll show you a world that you can understand
This life is filled with hurt
When happiness doesn"t work
Trust me and take my hand
When the lights go out you will understand

Pain, without love
Pain, I can"t get enough
Pain, I like it rough
"Cause I"d rather feel pain than nothing at all
Pain, without love
Pain, I can"t get enough
Pain, I like it rough
"Cause I"d rather feel pain than nothing at all

Anger and agony
Are better than misery
Trust me I"ve got a plan
When the lights go off you will understand

Pain, without love
Pain, I can"t get enough
Pain, I like it rough
"Cause I"d rather feel pain than nothing at all
Pain, without love
Pain, I can"t get enough
Pain, I like it rough
"Cause I"d rather feel pain than nothing
Rather feel pain

I know (I know I know I know I know)
That you"re wounded
You know (You know you know you know you know)
That I"m here to save you
You know (You know you know you know you know)
I"m always here for you
I know (I know I know I know I know)
That you"ll thank me later

Pain, without love
Pain, can"t get enough
Pain, I like it rough
"Cause I"d rather feel pain than nothing at all
Pain, without love
Pain, I can"t get enough
Pain, I like it rough
"Cause I"d rather feel pain than nothing at all
Pain, without love
Pain, I can"t get enough
Pain, I like it rough
"Cause I"d rather feel pain than nothing at all
Rather feel pain than nothing at all
Rather feel pain
Болка,без любов.
Болка,не ми стига.
Болка,харесва ми да е грубо,
защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.

Писнало ти е да се чувстваш вкочанена,
не си единствената,
ще те хвана за ръката
и ще ти покажа свят,който можеш да разбереш.
Този живот е пълен с болка,
когато щастието не върви,
довери ми се и ми подай ръка,
когато светлините угаснат,ще разбереш.

Болка,без любов.
Болка,не ми стига.
Болка,харесва ми да е грубо,
защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.
Болка,без любов.
Болка,не ми стига.
Болка,харесва ми да е грубо,
защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.

Злоба и агония
са по-добре от мъката.
Довери ми се,имам план,
когато светлините угаснат,ще разбереш.

Болка,без любов.
Болка,не ми стига.
Болка,харесва ми да е грубо,
защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.
Болка,без любов.
Болка,не ми стига.
Болка,харесва ми да е грубо,
защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.
по-добре болка

Знам (знам,знам),
че си ранена... 
Знаеш(знаеш,знаеш,знаеш),
че съм тук,за да те спася,
знаеш,знаеш,знаеш,
че винаги ще съм тук за теб,
знам,знам,знам,
че по-късно ще ми благодариш.

Болка,без любов.
Болка,не ми стига.
Болка,харесва ми да е грубо,
защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.
Болка,без любов.
Болка,не ми стига.
Болка,харесва ми да е грубо,
защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.
Болка,без любов.
Болка,не ми стига.
Болка,харесва ми да е грубо,
защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.
по-добре да чувствам болка,отколкото нищо.
по-добре болка




Тагове:   моя,   болка,   Наша,   Твоя,


Гласувай:
32



1. lovertosimplicity - Понякога Болката е единственото ...
29.09.2013 21:35
Понякога Болката е единственото нещо, което ни показва, че сме живи!
Не мислиш ли?
цитирай
2. freeoldmen - lovertosimplicity, отделих част от неделният ден да обмисля въпроса...:-))
29.09.2013 22:37
Наистина. И стигнах до извода, че това е вярно в голяма степен, докато си млад, и да речем, по някаква причина се чувстваш самотен, светът се върти без теб, всички се забавляват и обичат, само ти си изолиран. Тогава си готов на всичко "защото по-добре да чувствам болка,отколкото нищо."
До голяма степен е невярно, разбира се. Ако си подложен на истинска болка, много бързо ще си промениш приоритетите...:-)))
цитирай
3. eliona - У любовта като иконом работи раз...
29.09.2013 23:17
У любовта като иконом работи разочарованието, а болката е нейна прислужница.
И когато болката боледува, ние сме здрави.
цитирай
4. lovertosimplicity - Reply 2. freeoldmen
29.09.2013 23:27
Айде моля ти се да помислиш още малко!
Толкова ще се радвам, ако и Френд Хоп се включи...

Той би ме разбрал от раз! Нали, Болярино?!

Рей

http://lovertosimplicity.blog.bg/technology/2013/06/13/forget-what-i-said.1119605
цитирай
5. lovertosimplicity - Reply 3. eliona
29.09.2013 23:32
Вярна сентенция, да!
Но само когато говорим за онзи вид Любов!
Защото има и редица други видове Любов и някои дори са по-силни и по-значими от Любовта към Жената, с която споделяш Живота!

Поздрави!

Рей
цитирай
6. freeoldmen - lovertosimplicity, отдавна подозирах, че си прекалено емоционален. :-)))
30.09.2013 00:07
Споко, след 1-2 петилетки ще ти мине...
цитирай
7. lovertosimplicity - Reply 6. freeoldmen
30.09.2013 00:49
Даааа, прав си!
И честичко ми пречи!

Но пък пожеланието... от твоите уста в Божийте уши, знаеш!
Но в частта си за петилетките да доживея, а "минаването"... то на някои тази опция е изключена по дефорт!

Лека ти ноШТ!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Моят син тази седмица бе подложен на ...
30.09.2013 20:42
Моят син тази седмица бе подложен на силна болка и вярвам, че вече е сменил приоритетите. Един от най добрите му приятели го бутна върху горяща печка на дърва в една хижа, високо в Рила. Сборичкали се на шега, малко подпийнали и от играчка стана на плачка. Сега лежи в Пирогов обвит в бинтове и марли и дано да му дойде акъла и дано му се размине. Та не викай дявола, както казват старите хора, иначе песента е хубава.
цитирай
9. freeoldmen - kasnaprolet9999,съжалявам да го чуя.
30.09.2013 21:38
Дано се оправи бързо!
А песента е доста по- дълбока от темата за болката...
"Злоба и агония
са по-добре от мъката.
Довери ми се,имам план,
когато светлините угаснат,ще разбереш."
цитирай
10. metlichina - да...
01.10.2013 22:01
по-добре болка, отколкото нищо...
хубава песен... и текст...
цитирай
11. tanya7713 - Много болка и обида може да понесе. . ...
02.10.2013 22:07
Много болка и обида може да понесе...да ама всичко си има лимит! Сърцето става на дупки, започва да прескача в такт с аритмията, душата замирисва на гнило, свива се и цял късмет е, ако успее някой да я запази макар и като хербарий... Свиква се на всичко по някое време и изведнъж се променяме. Тогава, довчера мили и внимателни, добри човеци, се превръщаме в лоши, избухливи, крайни и нелицеприятни с репликите си, изплюти подсъзнателно в неподходящо време... Само защото никой не се е питал отсреща как сме се чувствали, когато са ни убивали бавно, а ние мазохистично сме си мислили, че можем да търпим безгранично... Няма смисъл. Нито да се преструваме, нито да се отричаме, нито да се чувстваме виновни...
цитирай
12. sestra - Обичам отдавна тази песен с огромна енергия.
06.10.2013 15:58
И благодаря за напомнянето!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2700291
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12291
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930