Прочетен: 11172 Коментари: 42 Гласове:
Последна промяна: 30.01.2016 16:38
Имаме си тук, в блог бг, една сестричка,
дето свято вярва, че демократичният акт
"петиция" е панацея за лекуване на
крехката душевност на всеки измъчен
либераст в България.
Още помним грандиозният й напън чрез
петиция да спаси ягуара Алонсу от участ,
по-жестока от смъртта.
Сега се загрижила бъдещите поколения
да научат истината за тоталитарните режими
през 20-ти век.
Ето и петицийката:
Петиция за изучаване на тоталитарните режими през ХХ век в учебниците по история
До
Министъра на образованието и науката на Република България
Петиция за изучаване на тоталитарните режими през ХХ век в учебниците по история
Госпожи и господа, През изминалите 25 години на преход в българската образователна система изучаването на тоталитарните режими през ХХ век остана частично и непълно застъпено в учебните програми. Обществената необходимост от осветляването на тези периоди става все по-осезаема за младите българи. Недопустимо е мирогледът на хората, които ще управляват държавата утре, да бъде моделиран с невежество и заблуди за миналото. Още повече, че през 2009 г. българският парламент подкрепи решенията на Пражката декларация от 2008 г. „Европейската съвест и комунизмът” за осъждане на престъпленията на комунизма и приравняването им с тези на нацизма. В декларацията, която бе подкрепена преди 6 години от българските народни представители, ясно и категорично се препоръчва: „преразглеждане и коригиране на учебниците по европейска история, така че децата да могат да научат и да са предупредени за комунизма и неговите престъпления по същия начин, по който са научени да осъждат нацистките престъпления”. Ние, долуподписаните настояваме: Министърът на образованието и науката да се разпореди да бъдат предприети действия, щото в учебните програми на българските училища да бъде включено, с подобаваща тежест, обективното и комплексно изучаване на историята на тоталитарните режими през ХХ век. Основание за това наше искане е и фактът, че България остана единствената страна от бившия социалистически лагер, в която историята на близкото ни минало не е достатъчно добре обяснена и представена в учебния процес. Госпожи господа, Формирането на правилни ценности и изграждането на младите българи като достойни патриоти и родолюбци е в нашите ръце!
Петицията е инициирана от депутати от ГЕРБ и подкрепена от народни представители от РБ, ДПС и земеделци от НС. Към нея се присъединиха и 12 български евродепутати.
Така, да направим малко разбор:
Творците на петицията настояват за "изучаване", но само с дефиницията
"така че децата да могат да научат и да са предупредени за комунизма и неговите престъпления по същия начин, по който са научени да осъждат нацистките престъпления".
А какво ще стане, ако ги изучат, но останат
с друго впечатление?
Не е лошо да се помисли и за съответното
наказание за неправилни изводи.
Ето, в повечето братски демократични страни
как е инкриминирано другомислието по
темата за холокоста?
Да видим и статистиката.
Петицията е пусната в оборот на 12.06.2015г.
За два месеца я подписват 668 демократа,
следват пет месеца практически без
увеличение.
На 27.01.2016 очевидно е публикувана
нова интифа, вероятно във "Фактор" или
някой друг титаничен рупор на демокрацията,
следва истинска двудневна оргия от подписи,
като числото в момента е 1 083 подписали.
Та драга ми сестричке, петициите имат
смисъл, когато отговарят на възгледите и
тежненията на народа.
Всяко интелектуално насилие, дори
приложено от майстори на заблудата
като водещите ви НПО организации,
ще си остане смешно и жалко.
За червените свине и хибридната им ди'ар...
Все давате пари и мило и драго Америка з...
ГОЛЕМИЯТ ВЗРИВ е ВЕЛИКА ИЛЮЗИЯ
© Андрей Мелник атакува Бразилия за укра...
Единствено психодесните грантополучатели знаят истината!
Който не е като тях, е фашист и комунист, плуралист и патриотар.
Жалко, че са само няколкостотин екземпляра от "офисния планктон".
Видял ли си някой свестен тип да коментира при сестра, само ти и Венци,
тя не позволява диалог, вероятно демократично...
При нея са само бетонните русофобски глави.
Имам фикс-идея да я превъзпитам. Макар че, срещу парите трудно се излиза с думи.
като изкупителна жертва.
че Жорж Ганчев да бяха писали, по-щеше да има изобщо фейс
иначе сестрата кефи
от времето на Мери Шели до днес, не съм чул и чел някой да се радва на Франкенщайн
сестрата и десетина зомбита се прехласват по Факторщайн
за 70% от българите, Русия била брратушки
за колко ли сестри и братя, мириканците са братушки?!
тия същите за които прехваленият и цитиран в поста й Франсис Фукуяма казва:
"Но винаги има такова нещо, наречено "американска изключителност". Американците
проявяват тенденцията да мислят, че техните собствени институции имат универсална
значимост. Подобно убеждение води понякога до объркване между понятията "американски национални интереси" и по-широките интереси на човечеството. Това не е нещо, което да принадлежи на републиканците или демократите. То е американска черта."
цитат за късоумните...
приложено от майстори на заблудата
като водещите ви НПО организации,
ще си остане смешно и жалко."
Е майстори на заблудата?Не е ли малко пресилено?По-скоро може да ги наречеш "Импотентни майстори на заблудата". По тоя случай, днеска сутринта, май беше по някакво сутрешен блок, поканили в студиото някакъв политолог, един двама чужденци - инвеститори или там кви беха. Единият грък- покупкопродавец на българска земя. И кръв човешка, както би казал поетът.Та тоя грък ни обяснява, как преди години бил отишъл в някакво българско село.И там някакъв българин не бил знаел, какво е това десет процента - толкова прост, представете си.И после, казва гръкът, тоя същия бил станал кмет на това село.И после, гръкът си продължва железните изводи - ето такива били кадрите - продукт на недемократичния период.Е да ама не.Защото не са такива.Няма никакъв начин. Като първо, по времето на комунизма дори и най-простият циганин е знаел, какво са десет процента. И такъв персонаж просто не съществува.Няма един!Като второ, от тоя дори и да съществуваше персонаж, няма как да отидеш директно на извода, какви недообразовани са българите. Но кой ги развива тия безумни разсъждения?Кой?Наистина кой?Някой, дето очевидно е много прост и не може да развие смислена теза от по-простите.Демагог бих казал - ама от най-некадърните.Не- инвеститор.Инвеститор, мила моя майно льо!Търговец на българска земя.Т.е. шеф.Чужд инвеститор.Също така бих казал - прост. Толкова прост, че не е прочел и стихотворението на Джагаров, дето го учехме през комунизма: "Търговци на тютюн и кръв човешка, продаваха на дребно твойта пръст. Но падаха под теб, с пречупен кръст."
Тръгнал да ни учи нас простия му грък! Я си виж държавата бе, че ядохте и пихте на кредит.
Ква петиция?Къв комунизъм? През комунизма БВП спрямо съвкупен дълг (а не само държавен) беше песен, спрямо сегашния. Погледнете си гащите, че сте се насрали. И мирише. И комунизмът не ни интересува, щото ни мирише от вашите гащи.
Имам фикс-идея да я превъзпитам. Макар че, срещу парите трудно се излиза с думи.
Ние спориме двама със дама на тема "Човекът във новото време" Тя дамата сопната, знаете - тропа, нервира се, даже проплаква, залива ме с кални потоци от ропот и град от словесна атака...
Ала във блога попадна на хора и стана човек!
руснаците вече закупили 600 000 жилища в България.
Ще ми се да потърся до колко тона е стигнало златото, дадено от България на
Русия за Освобождението. Преди няколко месеца беше 32 тона, сега сигурно
вече е над 100...
създават фон, който резонира и скапва душите...
квбг -то, възпитателя под прикритие е най-смехотворното блог явление в последно време по тези места. Благодаря за разгласяването, но в постинга ми има още интересни аспекти :)
Грешиш, вашето време отмина, все повече хора разбират що за урод
сътворихте либерастите, и то в условия на победила и единствена идеология.
30.01.2016 21:54
Грешиш, вашето време отмина, все повече хора разбират що за урод
сътворихте либерастите, и то в условия на победила и единствена идеология.
Този, дето се е изтъпанил като превъзпитател, сиромашкия.
А за АлонсО, невинно убития ягуар, подписката ми е добра и още не и е минало времето. Предполагам, че невинната му кожа, отишла си на ползу бившому ловешкому кмету и компания вече година бере левове в музейчето на дивата природа в троянския балкан. Дето ягуарите се въдят като зайци.
до АлонсУ, и входът ще е безплатен.
до АлонсУ, и входът ще е безплатен.
Важното е тези като теб да събират стотинките.
Заекваш, за стотинки говориш при безплатен вход...
Не трепери, шегувам се за чучелата!:-)
Ще ви отделим един суверенен остров за сите либерасти, там от равен старт да градите неолиберално общество на воля.
Очаквам на вторият ден референдум, подкрепен 100%, за връщане на острова
към състава на НРБ.
30.01.2016 23:34
22:38
freeoldmen написа:
След няколко години и вас, либерастите, ще ви турят като чучела
до АлонсУ, и ВХОДЪТ ЩЕ Е БЕЗПЛАТЕН.
Важното е тези като теб да събират стотинките.
......
Нормално за чугуненобетоноглав либераст.:-)
Лека.
Я какъв интересен и смислен разговор се
е получил между вас.
Все пак систъра ги е отнесла много яко за ЧНГ на Коьлнската гара във вид на рязана карабина.
Колко пъти - можем само да гадаем !
Там ми е забранила достъп.
А и тук си води монолог.
Не си прави труда да чете, въпреки че "то сляпото окато прави".
Тя сичко си знае, от сводките на НПО-тата.
един ден и ние може да изпаднем в мизантропия
и да обичаме повече Алонсу, отколкото себеподобните...
Щото не ни разбират колко сме напредничави и духовно освободени.
И на петициите ни се подписват само по няколко човека, и то след като нашата
пропаганда 26 години троши и моделира мозъци.
Познай ! Давам ти жокер. Започва с БЕ- и завършва на -ЛЕНЕ. Има си необходимата инфраструктура и всички удобства.
31.01.2016 09:33
Така, че другарчета, от вашата идОлогема "добрият ком и соц" на нас и много като нас с моя татко ни е останала една страшна приказка, за което сме благодарни. Човек е благодарен за повечето опит, ако е умен. Само ако е глупак, ще се коси за това. Нямаме намерение да ви издирваме поименно за да ви натикваме по местата, които познаваме с баща ми за това, че някой си сульо и пульо се занимавал с клеветничества, изкривяване на факти и системни заплахи. Само глупаците и безбожниците отмъщават. Просто не искаме това да се случва на нашите деца и внуци. Затова и смятаме и сме уверени, че кошмарът руски комунизъм, пренесен с маската на свобода и братство в България ще се изучава в часовете по история в училищата и университетите.
Дойдох при Теб
и исках да говоря,
но звучах фалшиво
....
Пасва.
.......
Мне е това. След август някъде. Търси още.
31.01.2016 11:08
В УТРОТО НА СВЕТЛА ЕРА СЛАФЧО ПИШЕ НА МИНДЕРА
.....
Някога, когато Слафчо беше Слави Генчев, пишеше и хубави стихове. Сега е цирей, който е напращял от злоба.
Чу
Те са демократи.
Те защитават свободното слово... стига да е тяхното.
Според последните евроатлантически инструкции, възприети от нашите чаламбии, в подобни случаи се реже директно главата /с декларирана цел икономии на средства/. Трябва да признаеш, че е по-евродемократично и еврохуманно. Така каза състър, а квото каже тя /в отсъствието на лелята/ това е абсол. истина.
Така, че другарчета, от вашата идОлогема "добрият ком и соц" на нас и много като нас с моя татко ни е останала една страшна приказка,
Сестро, ти като не си комунистка отгде толкова демагогия у тебе? Само при комунизма ли можеше да влезнеш винаги в затвора? Айде да не питам и за болницата, че при комунизма, ако си болен, наистина се влизаше в болница, докато сега освен че бандитите не влизат в затвора, ама и болните не влизат в болница.
Сестро, знаеш ли че имам един познат, дето беше съдия и прокурор, вкл. в касационния съд и той повтаря често, че всеки е потенциален престъпник. Човекът ги говори тия неща днес, по времето на демокрацията. И има предвид, че наистина всеки може да сгази лука и никой не е светец. Така както и съдебната система също прави доста грешки - не само комунистическата, но и днешната.
А освен това, когато съдебната система не прави грешката да вкара някои невинни в затвора, но за сметка на това не вкарва и престъпниците, тогава пак невинните са ощетени, при това именно поради действията или бездействията на съдебната система.
Сестро, в петицията говориш, че трябва да се изучава комунизмът. Сега казваш нещо, дето аз го разбирам, че не трябва да се изучава. Или по-точно, казваш май, че не трябва да се изучава руския комунизъм. А Германският може ли? И трябва ли? Щото базовата теория на комунизма си е германска а не руска.
Айде и аз да си кажа мнението, какво трябва да се изучава в училище. Че и без друго, днешните дечица са преизпълнени с безпросветност.
Един беше казал, че комунистът е човек, който е прочел Маркс и Ленин (т.е германският и руският комунизъм), но не е разбрал, за какво става въпрос. А пък антикомунистът е прочел Маркс и Ленин и е разбрал за какво става въпрос.
А какъв е тоя, който даже не е прочел Маркс и Ленин? И нещо повече - какъв е тоя, дето не прочел Маркс и Ленин, пък твърди, че бил голям антикомунист?
Сестро, внимаваш ли в картинката?
Айде сега:
Дечицата да изучават Маркс и Ленин - нали искаш да научат, що е то комунизъм. И като разберат за какво става въпрос, тогава да се изцепват като антикомунисти. Че тия днешните - те бетер някогашните антифашисти и антикапиталисти. Нищо не знаят, и себе си не познават, нито пък сФащат, какви отрепки са спрямо едновремешната комунистическа младеж. Не казвам че те са виновни. Ако тия дето управляват ги мъчеха повече с марксизмо-ленинизъм, щеше да им се развие повече мислилото.
квбг -то, възпитателя под прикритие е най-смехотворното блог явление в последно време по тези места. Благодаря за разгласяването, но в постинга ми има още интересни аспекти :)
че петицията която си предложила /останах с впечатление , че си инициаторът/ е малко като дървено желязо.
Да се изучава историята за " близкото минало" е много несериозна идея. Това значи ли , че ще се определят по някакъв начин и историците. И няма ли да бъдат така безпристрастни днешните историци както онези през втората половина на миналия век.
Ти много или малко предлагаш по скоро да се изучават спомени и биографични
събития под призмата на нечии "автобиографии":) Това е всичко друго но не и
история. Впрочем такива историци в братски нам страни има. Разходи се да "
избелиш платно" до Охридското езеро и ще разбереш за какво ти говоря.
Можеш да получиш поощрение в начинанието си и ако се зачетеш в учебниците на
днешните украински деца. Там ще прочетеш например че Черно море някога е било
сладководно езеро/което е истина/ Но то не било естествено езеро, а изкуствено и
създадено от древните украинци за да мореплават. Също така и изграждат
Рим...Това не са анекдоти. Това го има в помощната учебна литература.
Там се изхвърля от учебния материал Пушкин, Булгаков/той е киевчанин /. Персона
нон-грата е и друг киевчанин -настолният поет на Гети. Преименуват се у-ща,
улици ,площади, рушат се паметни знаци...И всичко това защото звучали много по
руски-шовинистично даже.
Така , че драга" сестро" ти си в "крак с времето" и дерзай. Не са малки шансовете и
да успееш. Само кой да ти каже, че това агресивно преисторяване, бутане на
паметници, чегъртане на сърпове и чукове/да не пропуснете австрийския герб/,
размахване на досиета е главно да не усещаме мизерноте си битие, а от там и дух
2. Жестоката истина
3. хомоданни
4. още хомоданни
5. хуманното общество
6. Идеята
7. UNDER BLACK FLAGS WE MARCH
8. Простовато и скучно.
9. не ме познаваш
10. Защо ни трябват мъже
11. Това не го знаете
12. Технология на унищожението
13. демокрацията не се нуждае от капитализъм
14. капитализма и социализма
15. задължително гласуване
16. Защо някои се определят като различни?
17. Исус срещу Ева