Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2016 15:09 - Повелителката на петициите
Автор: freeoldmen Категория: Политика   
Прочетен: 11149 Коментари: 42 Гласове:
13

Последна промяна: 30.01.2016 16:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image

Имаме си тук, в блог бг, една сестричка,
дето свято вярва, че демократичният акт
"петиция" е панацея за лекуване на
крехката душевност на всеки измъчен
либераст в България.

Още помним грандиозният й напън чрез
петиция да спаси ягуара Алонсу от участ,
по-жестока от смъртта.

Сега се загрижила бъдещите поколения
да научат истината за тоталитарните режими
през 20-ти век.

Ето и петицийката:

 Петиция за  изучаване на тоталитарните режими през ХХ век  в учебниците по история       


 До

Министъра на образованието и науката на Република България    

Петиция за  изучаване на тоталитарните режими през ХХ век  в учебниците по история       

Госпожи и господа,   През изминалите 25 години на преход в българската образователна система изучаването на тоталитарните режими през ХХ век остана частично и непълно застъпено в учебните програми. Обществената необходимост от осветляването на тези периоди става все по-осезаема за младите българи. Недопустимо е мирогледът на  хората, които ще управляват държавата утре, да бъде моделиран с невежество и заблуди за миналото.  Още повече, че през 2009 г.  българският парламент подкрепи решенията на Пражката декларация от 2008 г. „Европейската съвест и комунизмът” за осъждане на престъпленията на комунизма и приравняването им с тези на нацизма.   В декларацията, която бе подкрепена преди 6 години от българските народни представители, ясно и категорично се препоръчва: „преразглеждане и коригиране на учебниците по европейска история, така че децата да могат да научат и да са предупредени за комунизма и неговите престъпления по същия начин, по който са научени да осъждат нацистките престъпления”.   Ние, долуподписаните настояваме:    Министърът на образованието и науката да се разпореди да бъдат предприети действия, щото в учебните програми на българските училища да бъде включено, с подобаваща тежест, обективното и комплексно изучаване на историята на тоталитарните режими през ХХ век. Основание за това наше искане е и фактът, че България остана единствената страна от бившия социалистически лагер, в която историята на близкото ни минало не е достатъчно добре обяснена и представена в учебния процес.   Госпожи господа,   Формирането на правилни ценности и изграждането на младите българи като достойни патриоти и родолюбци е в нашите ръце!  

Петицията е инициирана от депутати от ГЕРБ и подкрепена от народни представители от РБ, ДПС и земеделци от НС. Към нея се присъединиха и 12 български евродепутати.



Така, да направим малко разбор:

Творците на петицията настояват за "изучаване", но само с дефиницията
"
така че децата да могат да научат и да са предупредени за комунизма и неговите престъпления по същия начин, по който са научени да осъждат нацистките престъпления".

А какво ще стане, ако ги изучат, но останат
с друго впечатление?

Не е лошо да се помисли и за съответното
наказание за неправилни изводи.
Ето, в повечето братски демократични страни
как е инкриминирано другомислието по
темата за холокоста?

Да видим и статистиката.

Петицията е пусната в оборот на 12.06.2015г.
За два месеца я подписват 668 демократа,
следват пет месеца практически без
увеличение.
 
На 27.01.2016 очевидно е публикувана
нова интифа, вероятно във "Фактор" или
някой друг титаничен рупор на демокрацията,
следва истинска двудневна оргия от подписи, 
като числото в момента е 1 083 подписали.


Та драга ми сестричке, петициите имат
смисъл, когато отговарят на възгледите и 
тежненията на народа.
Всяко интелектуално насилие, дори
приложено от майстори на заблудата
като водещите ви НПО организации,
ще си остане смешно и жалко.

   


Тагове:   петиция,   НПО,


Гласувай:
14



1. kvg55 - Та "обективното и комплексно ...
30.01.2016 16:29
Та "обективното и комплексно изучаване на историята на тоталитарните режими през ХХ век" изисква да се каже, че освен престъпленията, Хитлер е измъкнал Германия от разрухата след загубената война. Сталин е направил от изостаналата руска империя развита социалистическа държава - СССР. Същото е направил и социализмът с България, когато почти нямаше кражби по домовете, наркомания и алкохолизъм сред подрастващите и младежите, имаше безплатно и качествено образование и медицинско обслужване. Имало е репресия над буржоазията, което беше отговор на буржоазните репресии над народа български. За тоталитарните режими в Латинска Америка трябва да се каже, че САЩ и ЦРУ ги поставяха на власт. И още много неща могат да се кажат при "обективното и комплексно изучаване на историята на тоталитарните режими през ХХ век".
цитирай
2. freeoldmen - 1. kvg55
30.01.2016 16:36
Без такива подробности!

Единствено психодесните грантополучатели знаят истината!
Който не е като тях, е фашист и комунист, плуралист и патриотар.
Жалко, че са само няколкостотин екземпляра от "офисния планктон".
цитирай
3. kvg55 - Да, де, ама същото, което написах ...
30.01.2016 16:46
Да, де, ама същото, което написах тук, го прекопирах и сложих в блога на сестрата, защото ме домързя да пиша друго. А то няма и много смисъл.
цитирай
4. freeoldmen - 3. kvg55
30.01.2016 17:06
Чудя ти се на ентусиазма.
Видял ли си някой свестен тип да коментира при сестра, само ти и Венци,
тя не позволява диалог, вероятно демократично...
При нея са само бетонните русофобски глави.
цитирай
5. kvg55 - Аз си имам интересни взаимоотно...
30.01.2016 17:25
Аз си имам интересни взаимоотношения със сестрата.
Имам фикс-идея да я превъзпитам. Макар че, срещу парите трудно се излиза с думи.
цитирай
6. dedenze - Новия "демократичен" обществен ред се провали напълно !
30.01.2016 17:28
Предстои болезнена промяна и съд над виновните, рано или късно ! Затова са се спекли и създават фронт на подсъдимите, а кукловодите все още плащат !
цитирай
7. freeoldmen - 6. dedenze
30.01.2016 17:38
Ще им плащат до време, после ще ги хвърлят на тълпата
като изкупителна жертва.
цитирай
8. blackpredator - хохохо,
30.01.2016 18:10
за контакти за петицията - Методи Андреев!
че Жорж Ганчев да бяха писали, по-щеше да има изобщо фейс

иначе сестрата кефи
от времето на Мери Шели до днес, не съм чул и чел някой да се радва на Франкенщайн
сестрата и десетина зомбита се прехласват по Факторщайн
за 70% от българите, Русия била брратушки
за колко ли сестри и братя, мириканците са братушки?!
тия същите за които прехваленият и цитиран в поста й Франсис Фукуяма казва:
"Но винаги има такова нещо, наречено "американска изключителност". Американците
проявяват тенденцията да мислят, че техните собствени институции имат универсална
значимост. Подобно убеждение води понякога до объркване между понятията "американски национални интереси" и по-широките интереси на човечеството. Това не е нещо, което да принадлежи на републиканците или демократите. То е американска черта."
цитат за късоумните...
цитирай
9. bgman13 - цитат:"Всяко интелектуално ...
30.01.2016 19:10
цитат:"Всяко интелектуално насилие, дори
приложено от майстори на заблудата
като водещите ви НПО организации,
ще си остане смешно и жалко."

Е майстори на заблудата?Не е ли малко пресилено?По-скоро може да ги наречеш "Импотентни майстори на заблудата". По тоя случай, днеска сутринта, май беше по някакво сутрешен блок, поканили в студиото някакъв политолог, един двама чужденци - инвеститори или там кви беха. Единият грък- покупкопродавец на българска земя. И кръв човешка, както би казал поетът.Та тоя грък ни обяснява, как преди години бил отишъл в някакво българско село.И там някакъв българин не бил знаел, какво е това десет процента - толкова прост, представете си.И после, казва гръкът, тоя същия бил станал кмет на това село.И после, гръкът си продължва железните изводи - ето такива били кадрите - продукт на недемократичния период.Е да ама не.Защото не са такива.Няма никакъв начин. Като първо, по времето на комунизма дори и най-простият циганин е знаел, какво са десет процента. И такъв персонаж просто не съществува.Няма един!Като второ, от тоя дори и да съществуваше персонаж, няма как да отидеш директно на извода, какви недообразовани са българите. Но кой ги развива тия безумни разсъждения?Кой?Наистина кой?Някой, дето очевидно е много прост и не може да развие смислена теза от по-простите.Демагог бих казал - ама от най-некадърните.Не- инвеститор.Инвеститор, мила моя майно льо!Търговец на българска земя.Т.е. шеф.Чужд инвеститор.Също така бих казал - прост. Толкова прост, че не е прочел и стихотворението на Джагаров, дето го учехме през комунизма: "Търговци на тютюн и кръв човешка, продаваха на дребно твойта пръст. Но падаха под теб, с пречупен кръст."
Тръгнал да ни учи нас простия му грък! Я си виж държавата бе, че ядохте и пихте на кредит.
Ква петиция?Къв комунизъм? През комунизма БВП спрямо съвкупен дълг (а не само държавен) беше песен, спрямо сегашния. Погледнете си гащите, че сте се насрали. И мирише. И комунизмът не ни интересува, щото ни мирише от вашите гащи.
цитирай
10. bgman13 - Аз си имам интересни взаимоотно...
30.01.2016 19:20
kvg55 написа:
Аз си имам интересни взаимоотношения със сестрата.
Имам фикс-идея да я превъзпитам. Макар че, срещу парите трудно се излиза с думи.

Ние спориме двама със дама на тема "Човекът във новото време" Тя дамата сопната, знаете - тропа, нервира се, даже проплаква, залива ме с кални потоци от ропот и град от словесна атака...

Ала във блога попадна на хора и стана човек!
цитирай
11. freeoldmen - 8. blackpredator
30.01.2016 19:36
Зачетох се из коментарите на Фактор и се обогатих с нови знания като факта, че
руснаците вече закупили 600 000 жилища в България.
Ще ми се да потърся до колко тона е стигнало златото, дадено от България на
Русия за Освобождението. Преди няколко месеца беше 32 тона, сега сигурно
вече е над 100...
цитирай
12. freeoldmen - 9. bgman13
30.01.2016 19:39
Абе импотентни, ама всички медии са техни, повтарят до безкрай едно и също,
създават фон, който резонира и скапва душите...
цитирай
13. sestra - Ами подпишете я.
30.01.2016 20:52
А и да не искате, ще се изучава вашето време, защото окончателно вече е станало минало, а миналото принадлежи на историята :)
квбг -то, възпитателя под прикритие е най-смехотворното блог явление в последно време по тези места. Благодаря за разгласяването, но в постинга ми има още интересни аспекти :)
цитирай
14. freeoldmen - 13. sestra
30.01.2016 21:22
Какво е квбг?

Грешиш, вашето време отмина, все повече хора разбират що за урод
сътворихте либерастите, и то в условия на победила и единствена идеология.
цитирай
15. sestra - Либерасти ти растат в главата. Заприличала е на коринтски капител, я се погледни.
30.01.2016 21:54
freeoldmen написа:
Какво е квбг?

Грешиш, вашето време отмина, все повече хора разбират що за урод
сътворихте либерастите, и то в условия на победила и единствена идеология.

Този, дето се е изтъпанил като превъзпитател, сиромашкия.
А за АлонсО, невинно убития ягуар, подписката ми е добра и още не и е минало времето. Предполагам, че невинната му кожа, отишла си на ползу бившому ловешкому кмету и компания вече година бере левове в музейчето на дивата природа в троянския балкан. Дето ягуарите се въдят като зайци.
цитирай
16. freeoldmen - 15. sestra
30.01.2016 22:24
След няколко години и вас, либерастите, ще ви турят като чучела
до АлонсУ, и входът ще е безплатен.
цитирай
17. sestra - Ддобре :)))
30.01.2016 22:38
freeoldmen написа:
След няколко години и вас, либерастите, ще ви турят като чучела
до АлонсУ, и входът ще е безплатен.

Важното е тези като теб да събират стотинките.
цитирай
18. freeoldmen - 17. sestra
30.01.2016 22:56
Не си много адекватна.
Заекваш, за стотинки говориш при безплатен вход...

Не трепери, шегувам се за чучелата!:-)

Ще ви отделим един суверенен остров за сите либерасти, там от равен старт да градите неолиберално общество на воля.


Очаквам на вторият ден референдум, подкрепен 100%, за връщане на острова
към състава на НРБ.
цитирай
19. sestra - http://bulgariatravel.org/bg/object/291/Prirodonauchen_muzej_Cherni_Osym
30.01.2016 23:34
Не е безплатен входът в музея, за който говоря. И ти си запецнал да се занимаваш с моите публикации от много време насам, години вече. За което като реклама естествено отново благодаря. Лека.
цитирай
20. blakcpredator - Този постинг е редостионен
30.01.2016 23:36
Този постинг е редостионен и фолтиписинилен, но по важното е това корониастелоностоене между редовете
цитирай
21. freeoldmen - Цитираш ме, без да си ме прочела?
30.01.2016 23:41
17. sestra - Ддобре :)))
22:38
freeoldmen написа:
След няколко години и вас, либерастите, ще ви турят като чучела
до АлонсУ, и ВХОДЪТ ЩЕ Е БЕЗПЛАТЕН.

Важното е тези като теб да събират стотинките.
......

Нормално за чугуненобетоноглав либераст.:-)

Лека.
цитирай
22. freeoldmen - 20. blakcpredator
30.01.2016 23:42
Стига бе, сега трябва да будя сестричката да превежда, фейкче.
цитирай
23. born - Aбе, Френд, Алонсо май го утрепа ...
30.01.2016 23:51
Aбе, Френд, Алонсо май го утрепа Путин ! Предполагам систър е по- наясно от мен по въпроса. Така че - долу Путин и гадната Русия, пък и "комунягите от НРБ", дали на разни педали и чучела безплатно и добро образование , но не и малко разум . Що се отнася до суверенен остров , имаме подходящ , пък и с традиции. На Дунава е.
цитирай
24. kvg55 - До freeoldmen
31.01.2016 00:07
Не си прав, че сестрата е адиалогична.
Я какъв интересен и смислен разговор се
е получил между вас.
цитирай
25. freeoldmen - 23. born
31.01.2016 00:17
Не мога да се сетя кой e този остров.:-)

цитирай
26. podvodni - Систъра така яко се е вдълбала в т...
31.01.2016 00:20
Систъра така яко се е вдълбала в темата анти-всичко заото в мен напира един логичен въпрос - Е ли е това реакция на дълбоко травмирана душа претърпяла огромно унижение на скоро ? И отговорът изплува от самосебе си - Да !
Все пак систъра ги е отнесла много яко за ЧНГ на Коьлнската гара във вид на рязана карабина.
Колко пъти - можем само да гадаем !
цитирай
27. freeoldmen - 24. kvg55
31.01.2016 00:22
Щото не е в нейния блог.
Там ми е забранила достъп.

А и тук си води монолог.
Не си прави труда да чете, въпреки че "то сляпото окато прави".
Тя сичко си знае, от сводките на НПО-тата.
цитирай
28. freeoldmen - 26. podvodni
31.01.2016 00:33
Отнасяй се по-уважително към тези хора,
един ден и ние може да изпаднем в мизантропия
и да обичаме повече Алонсу, отколкото себеподобните...
Щото не ни разбират колко сме напредничави и духовно освободени.
И на петициите ни се подписват само по няколко човека, и то след като нашата
пропаганда 26 години троши и моделира мозъци.
цитирай
29. born - Не мога да се сетя кой e този остров. ...
31.01.2016 00:48
freeoldmen написа:
Не мога да се сетя кой e този остров.:-)


Познай ! Давам ти жокер. Започва с БЕ- и завършва на -ЛЕНЕ. Има си необходимата инфраструктура и всички удобства.
цитирай
30. kuschel - Швестър Аас, добре си постила ки...
31.01.2016 05:41
Швестър Аас, добре си постила килията още от сега.
цитирай
31. sestra - Тъй. Първо - имам право да пиша в публикация, която има за тема написано от мен.
31.01.2016 09:33
Когато напиша нещо за теб, авторе, тогава, ще ти дам думата при мен. Надявам се, логиката на това не подлежи на спор. Второ - по темата за острова и килията. Била съм и там, другари. Писано е по тази тема в блога ми някъде 2011г. И трето - подарявам ви изречение, което ми завеща собственият ми татко, светла да му е паметта и то е: В болница и затвор винаги можеш да влезеш. Страшничка мъдрост, нали? И за това съм писала в блога си.
Така, че другарчета, от вашата идОлогема "добрият ком и соц" на нас и много като нас с моя татко ни е останала една страшна приказка, за което сме благодарни. Човек е благодарен за повечето опит, ако е умен. Само ако е глупак, ще се коси за това. Нямаме намерение да ви издирваме поименно за да ви натикваме по местата, които познаваме с баща ми за това, че някой си сульо и пульо се занимавал с клеветничества, изкривяване на факти и системни заплахи. Само глупаците и безбожниците отмъщават. Просто не искаме това да се случва на нашите деца и внуци. Затова и смятаме и сме уверени, че кошмарът руски комунизъм, пренесен с маската на свобода и братство в България ще се изучава в часовете по история в училищата и университетите.
цитирай
32. freeoldmen - 31. sestra
31.01.2016 10:18
За тази твоя публикация от 2011-та ли говориш:

Дойдох при Теб
и исках да говоря,
но звучах фалшиво
....

Пасва.


.......
цитирай
33. sestra - Очевидно, че разсъждаваш в имагинерна плоскост,
31.01.2016 10:31
а още по-очевидно, защото го правиш плоско. Благодаря за рекламата пак, колкото и да е мижава.
Мне е това. След август някъде. Търси още.
цитирай
34. freeoldmen - http://4udovi6teto.blog.bg/poezia/2016/01/31/v-utroto-na-svetla-era-slafcho-pishe-na-mindera.1426273
31.01.2016 11:08
Мухахаха!

В УТРОТО НА СВЕТЛА ЕРА СЛАФЧО ПИШЕ НА МИНДЕРА

.....
Някога, когато Слафчо беше Слави Генчев, пишеше и хубави стихове. Сега е цирей, който е напращял от злоба.
Чу
цитирай
35. pantaleev - Старче
31.01.2016 13:28
Няма да подписвам никакви антикомунистически петиции нито на сестрички, нито на МаЛтин ДимитЛов или Андреев. Наскоро коментирахме тази новина с един приятел и той логично попита - "Ако имам татус - Сърп и чук или петолъчка, ръката ли ще ми режат?".
цитирай
36. freeoldmen - 35. pantaleev
31.01.2016 13:45
Те са великодушни.
Те са демократи.
Те защитават свободното слово... стига да е тяхното.
цитирай
37. born - Няма да подписвам никакви антик...
31.01.2016 14:08
pantaleev написа:
Няма да подписвам никакви антикомунистически петиции нито на сестрички, нито на МаЛтин ДимитЛов или Андреев. Наскоро коментирахме тази новина с един приятел и той логично попита - "Ако имам татус - Сърп и чук или петолъчка, ръката ли ще ми режат?".

Според последните евроатлантически инструкции, възприети от нашите чаламбии, в подобни случаи се реже директно главата /с декларирана цел икономии на средства/. Трябва да признаеш, че е по-евродемократично и еврохуманно. Така каза състър, а квото каже тя /в отсъствието на лелята/ това е абсол. истина.
цитирай
38. bgman13 - И трето - подарявам ви изречение, ...
31.01.2016 15:32
sestra написа:
И трето - подарявам ви изречение, което ми завеща собственият ми татко, светла да му е паметта и то е: В болница и затвор винаги можеш да влезеш. Страшничка мъдрост, нали? И за това съм писала в блога си.
Така, че другарчета, от вашата идОлогема "добрият ком и соц" на нас и много като нас с моя татко ни е останала една страшна приказка,


Сестро, ти като не си комунистка отгде толкова демагогия у тебе? Само при комунизма ли можеше да влезнеш винаги в затвора? Айде да не питам и за болницата, че при комунизма, ако си болен, наистина се влизаше в болница, докато сега освен че бандитите не влизат в затвора, ама и болните не влизат в болница.
Сестро, знаеш ли че имам един познат, дето беше съдия и прокурор, вкл. в касационния съд и той повтаря често, че всеки е потенциален престъпник. Човекът ги говори тия неща днес, по времето на демокрацията. И има предвид, че наистина всеки може да сгази лука и никой не е светец. Така както и съдебната система също прави доста грешки - не само комунистическата, но и днешната.
А освен това, когато съдебната система не прави грешката да вкара някои невинни в затвора, но за сметка на това не вкарва и престъпниците, тогава пак невинните са ощетени, при това именно поради действията или бездействията на съдебната система.
цитирай
39. bgman13 - Просто не искаме това да се случва на ...
31.01.2016 15:48
sestra написа:
Просто не искаме това да се случва на нашите деца и внуци. Затова и смятаме и сме уверени, че кошмарът руски комунизъм, пренесен с маската на свобода и братство в България ще се изучава в часовете по история в училищата и университетите.


Сестро, в петицията говориш, че трябва да се изучава комунизмът. Сега казваш нещо, дето аз го разбирам, че не трябва да се изучава. Или по-точно, казваш май, че не трябва да се изучава руския комунизъм. А Германският може ли? И трябва ли? Щото базовата теория на комунизма си е германска а не руска.

Айде и аз да си кажа мнението, какво трябва да се изучава в училище. Че и без друго, днешните дечица са преизпълнени с безпросветност.
Един беше казал, че комунистът е човек, който е прочел Маркс и Ленин (т.е германският и руският комунизъм), но не е разбрал, за какво става въпрос. А пък антикомунистът е прочел Маркс и Ленин и е разбрал за какво става въпрос.

А какъв е тоя, който даже не е прочел Маркс и Ленин? И нещо повече - какъв е тоя, дето не прочел Маркс и Ленин, пък твърди, че бил голям антикомунист?

Сестро, внимаваш ли в картинката?

Айде сега:
Дечицата да изучават Маркс и Ленин - нали искаш да научат, що е то комунизъм. И като разберат за какво става въпрос, тогава да се изцепват като антикомунисти. Че тия днешните - те бетер някогашните антифашисти и антикапиталисти. Нищо не знаят, и себе си не познават, нито пък сФащат, какви отрепки са спрямо едновремешната комунистическа младеж. Не казвам че те са виновни. Ако тия дето управляват ги мъчеха повече с марксизмо-ленинизъм, щеше да им се развие повече мислилото.
цитирай
40. vencivaleri1951 - Не разбираш ли,
31.01.2016 15:56
sestra написа:
А и да не искате, ще се изучава вашето време, защото окончателно вече е станало минало, а миналото принадлежи на историята :)
квбг -то, възпитателя под прикритие е най-смехотворното блог явление в последно време по тези места. Благодаря за разгласяването, но в постинга ми има още интересни аспекти :)


че петицията която си предложила /останах с впечатление , че си инициаторът/ е малко като дървено желязо.
Да се изучава историята за " близкото минало" е много несериозна идея. Това значи ли , че ще се определят по някакъв начин и историците. И няма ли да бъдат така безпристрастни днешните историци както онези през втората половина на миналия век.
Ти много или малко предлагаш по скоро да се изучават спомени и биографични

събития под призмата на нечии "автобиографии":) Това е всичко друго но не и

история. Впрочем такива историци в братски нам страни има. Разходи се да "

избелиш платно" до Охридското езеро и ще разбереш за какво ти говоря.

Можеш да получиш поощрение в начинанието си и ако се зачетеш в учебниците на

днешните украински деца. Там ще прочетеш например че Черно море някога е било

сладководно езеро/което е истина/ Но то не било естествено езеро, а изкуствено и

създадено от древните украинци за да мореплават. Също така и изграждат

Рим...Това не са анекдоти. Това го има в помощната учебна литература.

Там се изхвърля от учебния материал Пушкин, Булгаков/той е киевчанин /. Персона

нон-грата е и друг киевчанин -настолният поет на Гети. Преименуват се у-ща,

улици ,площади, рушат се паметни знаци...И всичко това защото звучали много по

руски-шовинистично даже.

Така , че драга" сестро" ти си в "крак с времето" и дерзай. Не са малки шансовете и

да успееш. Само кой да ти каже, че това агресивно преисторяване, бутане на

паметници, чегъртане на сърпове и чукове/да не пропуснете австрийския герб/,

размахване на досиета е главно да не усещаме мизерноте си битие, а от там и дух
цитирай
41. mt46 - Мда...
31.01.2016 23:01
Сред днешните "антикомунисти" има доста тъпанари и идиоти...
цитирай
42. krumbelosvet - Комунизъм=фашизъм
26.07.2017 11:56
Комунизъм=фашизъм е АМЕРИКАНСКА ЛЪЖА, необходима за снемане от СССР ореола на победител над фашизма. Повториха лъжата милиарди пъти и почти я превърнаха в истина. И нашият Желев подкрепи тая ЛЪЖА с известната си книжка, на средно гимназиално равнище. Четох я преди 10-ти. Това е равнището на тая лъжа, но явно върши работа при ФАКТИЧЕСКИЯ МЕДИЕН МОНОПОЛ на Господарите на Печатницата на Парите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2680083
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031