Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2016 15:55 - Легитимен ли е вота?
Автор: freeoldmen Категория: Политика   
Прочетен: 2998 Коментари: 15 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image


 Stela Bankova
 Моята съвест е чиста. Аз бях единственият депутат, който гласува против членството на България в ЕС. Кунева, тогавашното правителство и ръководството на парламента отказаха да предоставят Договора за членство на депутатите. Така 239 народни представители всъщност извършиха престъпление, защото гласуваха ЗА членството ни в ЕС, без да знаят какви ангажименти поема страната ни.





Интересен факт.
Значи, не само простолюдието не е знаело
накъде го водят смелите йесмени,
но и законотворците са гласували
за котка в чувал.

.


Тагове:   ЕС,   гласуване,


Гласувай:
23



1. kvg55 - Говорим, че нямало референдум, а то ...
04.05.2016 17:42
Говорим, че нямало референдум, а то било още по-тъпо.
цитирай
2. freeoldmen - 1. kvg55
04.05.2016 18:10
Като партийно събрание на Съюза на българските писатели, единодушно
заклеймили творчеството на Солженицин, без никой да го е чел...
цитирай
3. bgman13 - Законна ли е държавната власт в Б...
04.05.2016 19:52
Законна ли е държавната власт в България, според сега действащата конституция на България?
цитирай
4. freeoldmen - 3. bgman13 http://bultimes.com/nezakonnite-upravleniya-na-balgariya/
04.05.2016 20:10
Отговорът е "не".
цитирай
5. brancaleon - Бахти откровението ....
04.05.2016 20:25
Бахти откровението. Очевидно за някой неща тия в НС са действали на стаден принцип т.е. без да мислят. Това си важи и за сега. Мен ако питаш друже, за кандидат депутатите трябва да въведат задължително някакъв имуществен ценз (с доказателства за произхода) за да няма прошляци дето са там да крадат, както и праг от поне 100 точки на резултат от IQ тест (ако може публично проведен) за да отсеят тъпите парчета..
Наздраве!
цитирай
6. freeoldmen - 5. brancaleon
04.05.2016 20:46
И не само това.
При депутатите трябва да има и имуществена и съдебна отговорност,
при приемане на увреждащи България закони.

Да ги видим тогава с такава лекота ли ще гласуват каквото им кажат.
цитирай
7. brancaleon - Боговете казват .....
04.05.2016 20:55
Боговете казват - Трябва да се направят човешки жертвоприношения за да тръгнат добре нещата. Колкото повече бъдат жертвани, толкова по-добре т.е. поне 20 броя трябва да ги опандизят за по 15 години.

freeoldmen написа:
И не само това.
При депутатите трябва да има и имуществена и съдебна отговорност,
при приемане на увреждащи България закони.

Да ги видим тогава с такава лекота ли ще гласуват каквото им кажат.

цитирай
8. mt46 - Странно,
04.05.2016 20:58
срамно, безотговорно, позорно!...
цитирай
9. freeoldmen - 7. brancaleon
04.05.2016 21:22
Цялата пасмина, която се отърка у властта последните 27 години
трябва да бъде разследвана и съдена за действията и бездействията си.

Без давност.
цитирай
10. freeoldmen - 8. mt46
04.05.2016 21:27
То и сега е същото.

Какво може да разбере редови депутатин, като отиде и за два часа се "запознае"
с няколкостотин страници на английски от ТТИП?

Абсолютно нищо!

Но утре ще гласува послушно, каквото каже шефа...
цитирай
11. mt46 - Трябва...
04.05.2016 22:50
freeoldmen написа:
Цялата пасмина, която се отърка у властта последните 27 години
трябва да бъде разследвана и съдена за действията и бездействията си.

Без давност.

То те, като усетят дървото, ще избягат в чужбина...
цитирай
12. survakar007 - Дъртак, не разбирам защо роптуваш?
05.05.2016 06:18
Та цялото ни "народно" събрание след 1990 г. е скалъпено от бивша ДС агентура и комунистическа номенклатура. Тези предатели обслужва руските интереси, не българските, а Кремъл по това време им беше спуснал задачата да вкарват България в ЕС и НАТО.

Доколкото си спомням БКП първенците Първанов, Серж Станишев и КГБ сътрудника Симо Кобурга беха баш майсторите за влизането ни в тези капиталистически и империалистически организации, с други думи "вражески за народните маси" творения според теб, или рожба на девола според православния комунист Венци сърбето. :)

Доказателството, че Кремъл накара руските си мекерета в България да членуват в ЕС беше изказване на руският посланик във Франция непосредствено след приемането ни в ЕС, (по спомен) този нагъл руски бляд заяви следното: "Благодарим на ЕС, че прие ушите и очите на Русия в тази организация" - за подобно изказване на дипломат, ако България беше самостоятелна държава би следвало ДС ченгето Първанов, заемащ длъжността президент по това време, да привика руския посланик у нас и да му връчи протестна нота... но агент Гоце е руско мекере и целомъдрено си замълча.

Не разбирам кого визираш като "лошите" в тази приказка затова че "не прочели условията за влизане в ЕС" - ами че заповедта им беше спусната от Кремъл, защо им е било да четат когато за кого да гласуват им е било спуснато от горе по партийна или по ДС агентурана линия, а тази червена скрофлунда просто е поркала водка с явочника в секретната квартирка на ДС, а водещият и офицер не е могъл да я предупреди за това, че Кремъл е заповядал да се гласува за ЕС и сега се прави на "чистата съвест".

Дъртак, в "народното" събрание след 1990 г. търкат седалките само биши ДС ченгета и наследници на комунистическа номенклатура, ако ти това не си го разбрал досега или не си в течение на политическата ситуация в страната, ти или се правиш на ударен с мокър парцал за пред "матряла" дето чете този русофилски сайт или амнезията те тресе и още блянуваш за Тато Превешки.

Сурвакар
цитирай
13. freeoldmen - 12. survakar007
05.05.2016 08:17
Това, че Западът предпочете да работи с бившите "комунисти" след
победата си в Студената война, явно е била част от сделката по предателството им.
Да се говори за могъщо руско влияние по времето на Горбачов и Елцин е смешно,
тогава Русия устремно се беше запътила към самоликвидация, та точно България
ще им е очи и уши.

Та значи, си съгласен да изметем цялата плява от парламент и правителство,
и да назначим на тяхно място благородните дами, господа и други от приятелските НПО организацийки, а правосъдието да се поеме от БХК?
цитирай
14. survakar007 - Не виждам с кого ще заменим днешните ни "политици"
05.05.2016 14:40
freeoldmen написа:
Та значи, си съгласен да изметем цялата плява от парламент и правителство


Спомни си Чехословакия през 1989 г., там редовите им комунити излезоха на мегдана и си стъпкаха партийните книжки в знак на протест, че ги ръководят корумпирани и престъпни руски мекерета. Следващата стъпка беше НЕЗАБАВНО отстраняване от държавната администрация на по-голямат част на комунистическата си номенклатура, а най-доброто което направиха беше отстраняването на цялата си агентурна прослойка като, не само че ги отстраниха но оставиха ДС ченгетата си без пенсия.

Случилото се в Чехословакия стресна кликата на Тато и той реши да създава "дисиденти" и "демокртични" партийки като започна със СДС та стигна до ГЕРБ и РБ - ченге до ченге, а митингите им се пълнеха с регистрираните 1,2 милиона доносници и семействата им. Всички политически партии попаднали в Парламента са ръководени от ДС ченгета, а руската агентура им дърпа конците, въпреки че се правят на "демократи", "патриоти", "националисти" и подобни червени клоуни

Интересното е че точно по това време редица български ДС ченгета бяха командировани в Чехословакия, Бойко Борисов също е бил там, а поради ниския му интелект той е бил изпратен там като бияч. Кремъл по това време не знаеше как да реагира, въпреки че беше вербувал Вацлав Хавел като агент на КГБ (Лех Валенса също е бил агент на КГБ), то реакцията на редовите комунисти в Чехия тушира руските стратези и вероятно Русия е подготвяла нови "чешки събития", затова и Бочко Тиквата е бил командирован там.

Чехите, които изритаха ДС агентурата и висшата си русофилска номенклатура днес живеят многократно по-добре от българите и нямат емиграция. А ние се "радваме" на корумпирани ченгета като Бочко Тиквата който продължава да организира нагли държавни тараши, преди чрез СиБанк, а наскоро чрез КТБ... а останалите ни по-известни политичета са замесени от същата ченгиджийска кайма както Тиквата.

А за излизането ни в ЕС и НАТО грешиш, ще пиша в отделен пост.

Сурвака
цитирай
15. born - "А за излизането ни в ЕС и НАТО грешиш, ще пиша в отделен пост."
11.05.2016 00:25
Че ние в ЕС и НАТО ли сме ? Не ни ли изритаха вече, след като сме комуняги всичките с изключение на сурвакарчетата , пишковисчетата и чаламбийчетата ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2680349
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031