Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2016 18:16 - Същото стадо с нови чобани.
Автор: freeoldmen Категория: Политика   
Прочетен: 6749 Коментари: 27 Гласове:
13

Последна промяна: 16.05.2016 18:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


 Ако това е целта, аз съм против.

Днес целият български Нет е залят от
две класически снимки, целящи победа
в една битка от "хибридната война".

Този път акцията е от страна на руснаците
и техните поддръжници.

Мишената е победителката на "Евровизия"
Джамала.

image

Първата ни разкрива, как "вторият отляво"
нацистки доброволец е дядото на певицата.
Изглежда е подбран по арменския нос.

Целта е постигната.
Валят могъщи попръжни по фашистите,
викове как татарите са си го заслужили,
мигновени връзки с днешното състояние на ЕС.

Само дето никой не си прави елементарно
проучване на снимката с десен бутон
на мишката, че да открие, че тази снимка
е публикувана стотици пъти в Нета поне
от 2008-ма, и никъде не е споменато
точно кои фигурират на нея.
До днес.

Самата Джамала каза, че прадядо й се е
бил в редовете на Червената армия срещу
фашистите, не е ли странно, че синът му
е воювал срещу него, и то, само 15 годишен?

Втората е пошъл монтаж.

image

Дори с кръгче е посочена "адамовата
ябълка" на Джамала, като се пояснява, че
тя всъщност е родена мъж.

Отново взрив от народно възмущение
в коментарите, хиляди споделяния,
люти закани към еврогейовете.

Защо бе, глупаци?

Защо не отворихте страницата в Гугъл,
където има стотици снимки на Джамала,
и не се опитахте да откриете адамовата
й ябълка там?

image

image

image


По всичко личи, че високо моралните
православни кандидати за нов ред
не се гнусят да ползват втръсналите ни
методи на сегашните господари.

Как да ги различим?

 
А стадото блее с готовност.



.


Тагове:   стадо,   хибридчици,   чобани,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - 1. анонимен
16.05.2016 18:45
Полковник, бутни некое евро за статичен IP адрес.
Стига стиска тая пенсия, две фуражки пълни ти е.

цитирай
2. freeoldmen - Ти май не си полковника,
16.05.2016 19:46
некой по-тъп ще да си.

Не вярвах, че е възможно.
цитирай
3. kvg55 - Анонимните ги изпуснах в комент...
16.05.2016 19:52
Анонимните ги изпуснах в коментарът си за блога. Тогава не знаех още за тях, а те заслужават коментар.
Каквото и да е, Евровизията беше превърната в активно мероприятие. Журитата гласуваха политически, част от публиката също. Още преди да се разбере победителят, бавенето при обявяването на поредния резултат от гласуването на публиката ме усъмни, че нагаждат резултатите в движение.
цитирай
4. freeoldmen - 4. kvg55
16.05.2016 19:56
Хората показаха кого харесват.
С нагласените резултати на журитата този конкурс си заби
нож в гърлото.
Скоро никой няма да иска да го гледа.
цитирай
5. blackpredator - причините за депортацията на татарите
16.05.2016 22:03
из секретното постановление ДКО № ГОКО-5859 от 11 май 1944 г
"...кримските татари участват в немските наказателни отряди и особено се отличават със своите зверски разправи по отношение на съветските партизани, а също така помагат на немските окупатори при организиране на насилственото изпращане на съветски граждани в германско робство и масово изтребване на съветски хора.”
цитирай
6. freeoldmen - 6. blackpredator
16.05.2016 22:18
Че татарите са си го заслужили, е безспорно.
Било е взето правилно решение да се махнат тези неблагонадеждни
типове от важния стратегически полуостров, като по стар руски обичай
покрай сухото са изгорели и много лоялни на съветската власт хора.
Е, сега се върнаха и никой не ги закача.
Защо беше нужен този вой от певицата...
цитирай
7. kvg55 - Всяка крушка си има опашка. Но защо ...
16.05.2016 22:38
Всяка крушка си има опашка.
Но защо журито е допуснало песента до финала? Момичето е искало да се изяви и са му дали възможност. Това е началото на политическото гласуване. И оттам вече тръгва и войната между българите русофили и българите украинофили с всякакви средства. freeoldmen има основание да е несъгласен, ако войната е с непочтени средства, което не мога да преценя.
цитирай
8. freeoldmen - Основно правило при идеологическа борба
16.05.2016 22:54
е да знаеш, че си по-етичен от противника, че предлагаш нещо ново и по-добро.

Ако прилагаш неговите порочни методи, с какво ще убедиш хората, че си различен?

Това е изпитанието пред Русия сега, трябва да избере, дали ще е различна от
властващият в момента неолиберален модел, или ще продължи да му приглася,
докато съвсем се изличи.
цитирай
9. kvg55 - Прав си.
16.05.2016 23:00
Прав си.
цитирай
10. kuschel - Абе, борецо за правда, не се прави на ...
17.05.2016 07:16
Абе, борецо за правда, не се прави на по-голям светец от папата. А ла гер, ком ала гер. Снимката е символична за всички хитлерови помагачи, били те азербайджанци, абхазци или татаро-черкези. Всичките са един дол дренки с украинските бандеровци и заслужават да бъдат избити до крак. Нещо против ли имаш? Престани вече, че ставаш досаден. Не може срущу явните провокации на фашизоидите да се бориш с кръст и молитва. Не става така.
цитирай
11. kuschel - Това е истината и тя е важната.
17.05.2016 07:46

Румен Денев

Татари, чеченци, ингушети, украинци.... Наедно с криминалният контингент от целият СССР по онова време съдейства на нацистите! Възприемат нацистката кауза като своя освободителна... Ловък и маниполативен тип е Гьобелс! Нашироко участват в наказателните бригади на Вермахта, повсеместно докъдето се допрат трева след това не никне! Доста са случаите при които нацистите влизат в дадено селище след колаборационистите и направо занемяват от ужас! Днес наследието на черната кръв се прави на приятно разсеяно и танцува, пищи и се жалва като бита кучка, обилно сълзейки само за онази част от истината, удобно обслужваща само и единственно нейние интереси. Конюктурата го позволява! Европа е собственност на крупният американски бизнес, а Великобритания е тяхната майка и двете наследници на Елизабетовата максима, че Англия няма вечни приятели и неприятели, Англия има вечни интереси! Люшкайки се между 2 борси - лондонската (суровината) и Уолстрийт (финансовата), подопечните и уж суверенни държави продължават да изпълняват гнусни поръчения превръщащи уж културни мероприятия в поле за изява на болнави реваншисти.... Тъпо и даже много тъпо щото въпросната 44 та е година на съветската , а не на руската власт, а татарите в Крим са пособници на нацистите, тоест заслужили са си съдбата.....
цитирай
12. freeoldmen - 11. kuschel
17.05.2016 08:29
Война е, когато говорят оръжията и истината е сурова.
А в хибридните схватки, които наблюдаваме, единствената жертва е масовото
население, ошашавено, озлобено и затъпяло от изпълненията на биткаджиите.
Явно това е част от общата цел на иначе "непримиримите" врагове.

Щом ти прави кеф да популяризираш всяка идиотщина, без елементарна проверка
за достоверност, твоя работа.

Е, на мен не ми харесва да ме превръщат в зомби, без значение дали добрите
или лошите са се заели с това.

цитирай
13. kuschel - Знаеш ли какво. Ти плуваш в море от ...
17.05.2016 09:20
Знаеш ли какво. Ти плуваш в море от самодоволство, защото според теб си стожер на "истината", но всъщност си един наивник, който предава крепостта без бой. Ти си от хората, които на всяка цена искат да докажат, че Левски е убиец на деца, Ботев и Бенковски са терористи и Баташко клане не имало. Замисли се малко. Във време на мръсна война каквато е сегашната, трябва да убиваш, да си жесток и безпощаден, защото така се печелят войните, а не с лигавщини и гей-изцепки. Или си мислиш, че живеем в мир, когато към България вече пътуват американските ядрени ракети. Бъди си честен и добричък, може някое продажно седесарско лайно са ти изръкопляска, но обстановката иска друг тип хора, готови за действие.
цитирай
14. didanov - подкрепям те напълно олдмен
17.05.2016 11:01
Ставаме наистина овци в тази хибридна война и аз се подлъгах в началото..ясно е че Джамала е използвана също за тази цел без тя да знае..освен това посланието й към публиката беше -Мир и Любов, а не свобода на Крим или търсене на справедливост от Сталин...в интерес на истината предисторията на конфликта с татарите е следната-готвейки се за ВСВ Сталин прозорливо си задава въпроса какво ще стане с евреите след нея-пак ли ще са разпръснати без всякаква възможност за контрол-тогава го осенява идеята да им "създаде" държава, като Кримския полуостров е идеалното те място за това - изолирано и лесно за контрол. За това полуостровът е трбщябвало да се освободи не само от нежелани елементи но и от всички такива! Процесът на насилствено преселение на кримското население започва поетапно още преди ВСВ ксщато до 1941г. в сибирските провинции са преселени стотици хиляди -Кушел забравя да спомене,че наравно с татарите са преселени поне 100 000 българи като само единици се връщат по родните места след години. Войната обаче на протича според плановете на Сталин, англичани и американци от своя страна активно заселват спасени евреи в палестинските земи с идеята за еврейска държава само че в сърцето на арабския свят,който се е очертава като ключов в битката за черното злато. Както виждаме и до днес това е било едно доста сполучливо решение.поздрави
цитирай
15. kuschel - Лелееее, големи историци. . . Аре ...
17.05.2016 11:52
Лелееее, големи историци... Аре стига глупости! Татарите са бандити и винаги са се занимавали с набези и продаване на роби. Те са измет.
цитирай
16. krumbelosvet - Преселването на кримските татари, ако са татари,
17.05.2016 12:20
не е лесна операция. Нужни са войски, влакове, камиони, храна ... В същия момент войната продължава и победата съвсем не е сигурна. Същите ресурси са отчаяно нужни на фронта. Лесно ли ще вземе командването решение за преселване от такъв мащаб? И трудно ли е било на разузнаването да знае как ТОЧНО стои въпросът с опасността от про-немска съпротива в тила на фронта?
В балтийските републики и в Украина дълго след прогонването на хитлеристите върлуват "националистически" банди. Съботажи, убийства - терор. Бандите лесно разбират, че властта няма достатъчно сили да ги унищожи. Съпротивата продължава години след 9-ти май, защото армията е воювала и с Япония и е обезкръвена.
Сега е лесно да обясниш депортацията с "параноята" на Сталин, тоя "най-голям злодей", но параноик не може да победи Хитлер. Сталин е известен с невероятно хладнокръвие и реализъм. Лесно е да описваш трагедията на семействата, защото наистина има трагедия.
Но я си спомнете как са прогонени само 26 години по-рано тракийските българи от Турция? С камиони и влакове ли? Или поне със собствените им каруци? Не, прогонени са с огън и кръв, дотолкова, че обезумели майки са оставяли бебета на милостта на преследвачите. Знаят ли това съчувствениците на татарите?
Всъщност, снощи анкетата на Димитър Цонев показа, че 90% от българите смятат "надпяването" на Евровизията за политически акт. Това е ясно за всеки, който няма ВНОСНИ КАПАЦИ НА ОЧИТЕ.
Но и организаторите на конкурса си ги бива. Песента била историческа. Айде, холан. Точно като по поръчка на Порошенко, Сакашвили и подобна измет. И сега татарите-русофоби ликуват и Великият ценител на песните ЕРДОГАН ги приветства, от чиста обич към татарите и песента им.
цитирай
17. kuschel - Браво, Круме! Шапка ти свалям. З...
17.05.2016 13:06
Браво, Круме! Шапка ти свалям. Заради такива честни хора си троша нервите из нета, но си заслужава. Браво!
цитирай
18. didanov - не е лесна операция. Нужни са вой...
17.05.2016 13:43
krumbelosvet написа:
не е лесна операция. Нужни са войски, влакове, камиони, храна ... В същия момент войната продължава и победата съвсем не е сигурна. Същите ресурси са отчаяно нужни на фронта. Лесно ли ще вземе командването решение за преселване от такъв мащаб? И трудно ли е било на разузнаването да знае как ТОЧНО стои въпросът с опасността от про-немска съпротива в тила на фронта?
В балтийските републики и в Украина дълго след прогонването на хитлеристите върлуват "националистически" банди. Съботажи, убийства - терор. Бандите лесно разбират, че властта няма достатъчно сили да ги унищожи. Съпротивата продължава години след 9-ти май, защото армията е воювала и с Япония и е обезкръвена.
Сега е лесно да обясниш депортацията с "параноята" на Сталин, тоя "най-голям злодей", но параноик не може да победи Хитлер. Сталин е известен с невероятно хладнокръвие и реализъм. Лесно е да описваш трагедията на семействата, защото наистина има трагедия.
Но я си спомнете как са прогонени само 26 години по-рано тракийските българи от Турция? С камиони и влакове ли? Или поне със собствените им каруци? Не, прогонени са с огън и кръв, дотолкова, че обезумели майки са оставяли бебета на милостта на преследвачите. Знаят ли това съчувствениците на татарите?
Всъщност, снощи анкетата на Димитър Цонев показа, че 90% от българите смятат "надпяването" на Евровизията за политически акт. Това е ясно за всеки, който няма ВНОСНИ КАПАЦИ НА ОЧИТЕ.
Но и организаторите на конкурса си ги бива. Песента била историческа. Айде, холан. Точно като по поръчка на Порошенко, Сакашвили и подобна измет. И сега татарите-русофоби ликуват и Великият ценител на песните ЕРДОГАН ги приветства, от чиста обич към татарите и песента им.

Основната маса е преселена преди нахлуването на германците...за останалите е ясно защо са били мотивирани да се бият на страната на германците..изобщо много украинци воюват на страната на германците за това си има обективни причини -гражданската война и голомдомора напр.
цитирай
19. didanov - за евровизията
17.05.2016 13:53
Е ясно че беше политически обоснован акт...сега спекулациите за Крим ще продължат с пълна сила...но това не означава да дяволизираш цял един народ колкото и отрицателни качества да има..това си е чист фашизъм -разделяне на висши и нисши..оттук тръгват всички несправедливости и войни..а татарката призова именно за мир и любов, а не за война или отмъщение. Относно българската история заселените в българските земи черкези са създавали много проблеми, насилвали са, грабили, убивали. ..но това не променя първопричината за тяхното изселване, а тя е създаването на кримка еврейска държава.
цитирай
20. freeoldmen - 13. kuschel
17.05.2016 14:40
Разбира се, че не знам истината.
Благодарение и на заблуди, като тази за Джамала, която ти препоръчваш като полезна.

Какъв е смисъла да спечелиш войната, а да загубиш себе си?
цитирай
21. freeoldmen - 16. krumbelosvet
17.05.2016 14:42
Представяш обективно и балансирано мнение.
От такива имаме нужда, не от запалянковски изцепки.
цитирай
22. freeoldmen - 14. didanov
17.05.2016 14:48
Когато човек се задълбочи в проблемите, вече има достатъчно достъпна информация,
за да си създаде обосновано собствено мнение.
В този смисъл сензацийките от Фейсбук вършат разрушителна дейност.

За съжаление те са основен източник на "знание" за милиони хора.
цитирай
23. krumbelosvet - Дългите исторически процеси, криволичещи, противоречиви, с грешки и случайности,
17.05.2016 14:50
Та тия процеси са благодатна почва за спекулации и леене на чувства. Много ми е трудно да си представя обаче, че една АМОРАЛНА империя би могла да мобилизира усилията на почти всички свои граждани до НЕПОЗНАТО В ИСТОРИЯТА, НЕЧОВЕШКО НАПРЕЖЕНИЕ и да победи след немислими поражения, милиони пленници и жертви и непознати в историята разрушения. Веднага след войната тая истина е толкова ясно видима с просто око, че сондажите между американските войници дали биха воювали срещу Съветите, се провалят на мига. Почитателите на русите и Сталин са толкова много и влиятелни в Америка, че се налага сенаторът Макарти да въведе фашизоидни мерки. По думите на Айнщайн, интелигенцията и целият народ на Щатите са уплашени от тия мерки. Авторитетът на Чаплин и Айнщайн спомагат макартизмът да бъде изоставен във ВЪТРЕШНАТА политика веднага след свеждането на просъветските настроения да безопасни размери. "Гласът на Америка" и европейските му блеквокали обаче, сеят макартизъм до днес и имат огромни успехи по света и у нас. Пази Боже, вече има много младежи и деца, които са макартисти без да знаят нещо за сенатора мракобесник и ... хомосексуалист.
цитирай
24. kuschel - Разбира се, че не знам истината. ...
17.05.2016 16:22
freeoldmen написа:
Разбира се, че не знам истината.
Благодарение и на заблуди, като тази за Джамала, която ти препоръчваш като полезна.

Какъв е смисъла да спечелиш войната, а да загубиш себе си?


Никога не мисля за собствения си задник. Ни ми е присъщо. Не личи ли? Не помня да съм бил някога конформист.
цитирай
25. kuschel - Фрий, ако се опитваш да ме разоча...
17.05.2016 16:39
Фрий, ако се опитваш да ме разочароваш, на път си и ще ти кажа защо. Няма такова нещо като среден път или еднаква отдалеченост от двете страни или гласуване "въздържал се" или гностицизъм или всякакви други форми на прикрита зад тарикатлъци страхливост. Враговете ги мразя, но тарикатите ги презирам. Човекът избира страна. Влечугите пълзят в ниското.
цитирай
26. mt46 - Въздържах се да коментирам Евровизията...
17.05.2016 21:44
Не ми допадат субективното оценяване и политизирането на песенни конкурси...
цитирай
27. survakar007 - Дъртак, не се прави на наивник
20.05.2016 17:50
kuschel написа:
Знаеш ли какво. Ти плуваш в море от самодоволство, защото според теб си стожер на "истината", но всъщност си един наивник, който предава крепостта без бой.


В откровението на офицерчето от плевенския инкубатор за мамени дечица, Кушель, има някаква правота в това, че ти емоционално се вживяваш в политическия фарс Евровизия и е крайно време да заемеш твърда пробългарска позиция, а не да се колебаеш. В днешно време тя би следвало да е ограничаване влиянието на русофилската глутница, която Мужикистан създаде, която се е разплодила у нас до степен, че пряко застрашава националната сигурност на България.

"Закон за Защита на Държавата" е нужен и днес, той бе необходим за ограничаване открития русофилски тероризъм в страната ни през 2СВ, организиран от Мужикистан, ще помогне и днес за справяне с върлуващите русофилски глутници в страната ни... в крайна сметка България е член на НАТО, а Русия е най-опасния противник за тази военна организация - русофилистиците би следвало да се третират като дезертьори по време на война.

А сега Дъртак, не го лигави наглия русофилец Кушель, а безцеремонно го скастрирай за назидание на останалата мужикистанска глутница. За сигурността на България русофилистията у нас трябва строго да се санкционира!

Сурвакар
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2679713
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031