Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2015 15:46 - Що пък да не гласуваме по Интернет?
Автор: freeoldmen Категория: Технологии   
Прочетен: 12099 Коментари: 59 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

След няколко дни ще ни карат да гласуваме
за ново узаконяване на статуквото.
Този сакрален акт на демокрацията 
ще бъде съпроводен от едно въпросче, 
от което ще зависи начина на следващите
актове, дали ще може човек да даде
свещеният си вот по машинен или 
компютърен начин.

-Че какво лошо има?
 -възкликва модерният потребител.

И чертае ползите, които ще има ошушканата
ни Родина от този прогресивен почин.

-Тъкмо 3 милионният качествен български
матриял, пребиваващ зад граница, 
ще има възможност с един клик да
срути тежненията на унтерменшите, 
и да възцари истинско неолиберално
управление на България.

С един показалец на мишката
ще бъде повален и монополът на ДПС
върху златните гласчета при дебатите
в Парламента.

Хубави неща, но да помислим...

Първо, да видим как електронното
гласуване, без значение дали през
Интернет или незнайна вотна машина,
ще рефлектира върху нашите мюсюлмански
събратя, живеещи в Турция.

Ами то досега техните избирателни
секции бяха световни шампиони в
гласуването, на около 10 секунди
се подаваше глас, сега, с новите
технологии, имам подозрение, че ще
минем в отрицателните числа...

А за другите...

Отделете 54 минути от скъпоценният
си живот и вижте това клипче, 
любезно преведено ни от dokumentalni.com



Гарантирам наслада на всички
търсещи мозъци.:-)

И сега, въоръжени със знанията,
споделени от този умен мъж,
да се запитаме:

Ако модерната технология, възприета
от Естония, нахлуе в България,
колко време й давате, за да се
превърне във Франкещайн?
Нещо, съшито от части на добри хора, но
превърнало се в тяхно отрицание?


.




Гласувай:
23



1. seasonofthewitch - Смятам, че е недопустимо електр...
07.10.2015 15:57
Смятам,че е недопустимо електронно или не,българи които не са на територията на страната в дните за гласуване,въобще да имат право на вот.Няма да се аргументирам защо мисля така и няма да приема критики за мнението си.:))
Електронен Франкенщайн?Да не би да няма опити за манипулиране на избори и без електронно гласуване?
цитирай
2. freeoldmen - 1. seasonofthewitch
07.10.2015 16:17
Какво говориш?!?
Българските избори са достойни за изучаване в университетите на млади демокрации
като Ирак, Либия, Украйна и мн. др., да видят как изтръгнала се от тирания държава
въздига Демократичният завет!!!

Иначе съм съгласен.
Откъде накъде някой, живеещ години в чужда държава, трябва да определя
бъдещето на далечната си Родина?

Повечето от българите, живеещи в чужбина, и без това не ебават гласуванията.
На последните избори около 130 000 са дали гласа си.
Колко прави от 3 000 000?
цитирай
3. dobronameren - Струва ми се странно
07.10.2015 16:36
хора, които имат по десетина профила и помпят своите и на приятелите си посинги. да обявяват електронното гласуване за "Франкенщайн". Защо се страхуват от него след като практикуват нещо подобно и то твърде успешно в своя полза?
цитирай
4. germanwoman - ??
07.10.2015 16:44
ТиЯ дето не са У Бугаристан, на са ли Бугари?
Що да не Гласуват?

Само Че ако Гласуването е като У Блог.бг да не се ОкажЕ Че Сме 20 милиона БуГари ;)))))
цитирай
5. blackpredator - че какъв по-франкенщайн от боко Олдмен?!
07.10.2015 17:04
ние добронамереният Франкенщайн сега си го имаме с или без електронното гласуване
виж и процента на негласувалите като мен
защото нито виждат смисъл, а и да имат някакви симпатии, шансът е нулев
сега принципът е добронамерени да помпят държавата, ама отзад
огромен е смисълът на гласуване онлайн
но страх урна пази
никога няма да го допуснат, знаят че по-добре е без такива като мен и още 45%
а има начин да се сведе до минимум цвъ цвъ да не ни цвъка
цитирай
6. freeoldmen - 3. dobronameren
07.10.2015 17:49
Бай Добронамерен, да не би да си впрегнал познанията си като
компютърен специалист, и да си ме разкрил като "хора, които имат по десетина профила и помпят своите и на приятелите си постинги"?
Ако е така, би ли публикувал и доказателства за чутовния си труд?

Давай, каубой/каубАй/, блога ми е отворен.

Гарантирам, че разкритията ти няма да бъдат изтрити.
цитирай
7. freeoldmen - 4. germanwoman
07.10.2015 17:53
Миладинке, когато хапчетата се пият по указаният ред, има ефект.
Всичко друго е от Рогатия.
И не става въпрос за вибратора със същата търговска марка...
цитирай
8. freeoldmen - 5. blackpredator
07.10.2015 18:05
Страхувам се, че не си догледал клипа.
Пича там доказва как смелите електрони в крайна сметка достигат
джобчето на заинтересованият с нужните познания и стимули.

Само възможности, но като изходим от българската действителност,
дали не ни предлагат отрепетирана ситуация с предизвестен печеливш?

Случаенос? Не мисла!!! :-)
цитирай
9. freeoldmen - 9. milady
07.10.2015 18:53
Марш отсюда, чьорная обезяна!
цитирай
10. starforlife - Не съм съгласен (ако правилно разбирам, че си против) с мнението ти, Френд!
07.10.2015 19:06
Няма да цитирам поне 3 малки държави, които именно на Електронното си Правителство (има разлика, да, но то електронното гласуване е част от такъв вид управление) дължат добрите си темпове на развитие в Новото време.
Именно при такъв вид гласуване (естествено като се направи добре, но нали затова има обществени поръчки и възможност за народностен мониторинг над тях) би елиминирало възможността да се правят манипулации.
Но...
Има едно "но", естествено - винаги го има.
Но това би било факт (невъзможността за манипулации), ако всеки гласувал изявява и държи на активната си гражданска позиция.
Имам предвид не просто да чекне и изпрати вота си, а в последствие да провери (тези системи имат обратна връзка с гласоподавателя) как е бил приет, обработен и отчетен гласа му.
Тоест дали гласът му е "отишъл" на правилното място или не.
А сега какво?! - Пускаш бюлетината, някои /си/ там ги броят и отчитат резултати.
Ти знаеш ли твоят глас къде е "отишъл"?!
Имаш ли каквато и да е възможност за обратна връзка?!
Да не говорим колко много хора не ходят, защото е разправия и загуба на време.
Да не говорим колко струва цялото това неелектронно гласуване, съпоставено /във времето/ спрямо електронното.

Въобще: ТВЪРДО "ЗА" СЪМ И ТО ЗА ЕЛЕКТРОННО ПРАВИТЕЛСТВО, НЕ ПРОСТО ГЛАСУВАНЕ!

Така всеки един /по-значителен/ процес би могъл да се решава чрез референдум.
В реално време.
От днес, понеделник - за утре, другия понеделник.
/хипотетично говорех и имах предвид, че всеки ще намери 10 мин. време по което и да е време на денонощието да вземе отношение, без да трябва да ходи някъде, да се подписва и други бля-бля/

И накрая, задайте си въпроса:
Колко от Вас имат хакнати банкови сметки?!
Защо питам ли?!
Защото българите сме черногледи.
Все се съмняваме, че някой ще манипулира /такава/ системата.
Защо не го прави с 1 ст. от всяка транзакция този Виртуален Франкенщайн, а мислите, че ще седне да го прави с някакво си гласуване?!

Поокеанословствах, но... смятам, че изказах обоснована позиция.

ж
цитирай
11. seasonofthewitch - ТиЯ дето не са У Бугаристан, на са ли ...
07.10.2015 19:08
germanwoman написа:
ТиЯ дето не са У Бугаристан, на са ли Бугари?
Що да не Гласуват?

Само Че ако Гласуването е като У Блог.бг да не се ОкажЕ Че Сме 20 милиона БуГари ;)))))

Само Българите в България са Българи!Бугарите у Бугаристан не са Българи,както и бугарите в Германия.Ако има читави Българи в чужбина,да се връщат за Голямото събитие.
цитирай
12. larryone - Ако единствено възможността за ...
07.10.2015 19:12
Ако единствено възможността за манипулация те притеснява, значи нямаш повод за тревога - и сега изборите са пълна свинщина. И защо да игнорираме българите в странство? Значи когато пращат пари, за да вегетират престарелите им родители - бива; когато същите тези пари влизат в страната ни и движат и без това умрялата икономика - екстра, а стане ли дума за гласуване - не може.

В крайна сметка и сега това не са никакви избори, дай да опитаме нещо ново. Гарантирам, че по-зле няма да как да стане. Просто няма накъде.
цитирай
13. vishnichka - Признавам,
07.10.2015 19:16
че някак си този въпрос не ме вълнува, но щом споделяш, че видеото заслужава, ще взема линка за през уикенда. Аз всеки път се чудя да гласувам ли, или да не...

Пак центриран текст, милост нямаш!:)))
цитирай
14. freeoldmen - 10. starforlife
07.10.2015 19:40
Този път се изказваш неподготвен, явно не си гледал клипа или не си го разбрал.

Когато извършваме превод на пари в Нета, възможно ли е да бъдем хакнати и ограбени?
Според теб не, въпреки познанията ти...

Да ти преведа какво казва пича от клипа.
Въоръжен с познанията си, заявява, че няма съществуваща вотна електронна система, недосегаема за добре подготвена и мотивирана група.

Тук идва моето допълнение, изстрадано от десетилетия личен опит, че, ако
такова чудо се пръкне в България, няма да има нужда от група враждебни хакери,
просто предварително ще е закодирано да даде нужния вот.
Нищо чудно да стигнем заветните 99.99%...

Жалко е, че иначе печени мъже като теб и Предатора с юношески плам
агитират за подобна мерзост...

Да цитирам пак пича:
Ще стане, ама след десетилетия...Евентуално.
цитирай
15. freeoldmen - 11. seasonofthewitch
07.10.2015 19:44
Абсолютно в десетката!
На кой му е толкова мил вота, да си вземе отпуск и да го осъществи в България!
цитирай
16. freeoldmen - 12. larryone
07.10.2015 19:47
Значи признаваме, че изборите в България са фарс, и вземаме решение
да облекчим тези, които го вършат, чрез електронно гласуване?

Странна логика.
цитирай
17. freeoldmen - 13. vishnichka
07.10.2015 19:53
Бе то и мен не ме вълнува, но ме отвращава скотското желание на
българина да се намества по-удобно за тоя, дето му пори задника.

Центрираното послание е моята визитна картичка;-)
цитирай
18. lidislidis - Който е българин, където и да е трябва да гласува! Масово! Без да се колебае!
07.10.2015 19:56
Пък после ще се видят резултатите манипулирани ли са, както обикновено! Някои казват, че при електронното гласуване, това ставало лесно... Българите от чужбина нищо не губят да опитат, тъй като до сега им беше умишлено отнета демократичната възможмост за гласуване. Или нямаха възможност да гласуват, поради това, че секциите в чужбина бяха на 400, 500 километра от тях, или гласуваха в посолствата, където консулите подменяха гласовете им според указанията от бг. власт. която ги е сложила по консулствата да пречат и препятстват българите там. Аз не съм гласувала досега 25 години, но ако има електронно гласуване що да не гласувам? Нима гласа на Асан и Мангасан е по значим от моя глас? Нищо, че не живея в България съдбата й не ми е безразлична и в името на промяната за добро ще гласувам, пък каквото глас покаже! Ако пак стане манипулация, поне да се знае! Във Финско си гласувам електронно и проблем нямам, дано и в България да няма проблеми с електронното гласуване! Тема на друг разговор е, че няма за кого да се гласува! Иначе що, не!
цитирай
19. freeoldmen - 18. lidislidis
07.10.2015 20:10
Не си гласувала 25 години, но зовеш към всенародно гласуване?

Както и да е, гледай клипа, помисли си какво всъщност се случва в България,
запитай се, защо от трите предложения на смелият ни президент остана само
това за електронното гласуване...

цитирай
20. mt46 - Проблемът е, че
07.10.2015 20:16
няма за кого да гласуваме. Всички партии обслужват олигархични, чужди, антинародни интереси... За недостатъците на електронното гласуване съм чел...
цитирай
21. starforlife - ~ 14. freeoldmen
07.10.2015 20:27
Донякъде си прав.
В частта си, че не съм гледал /и едва ли ще го/ клипчето.
Затова и говорех по принцип.
Но да уточня:
Първо - говоря с... /чакай да скибам и копна/ "юношески плам", защото аз по природа съм наивен идеалист. Все намирам сили да вярвам в Доброто /у хората/.
Второ - няма начин да няма начин, знаеш. Щом една система е създадена от хора, то други хора могат да я бастисат. И жалкото е, че това обикновено става по-лесно.
Но...
/Естествено, че винаги има едно "но"/
Но въпрос на Воля е да се направи така /и упражнява такъв мониторинг/, че да не са възможни манипулации.
Идеята обаче ми е друга:
Технологиите стоят в основата на най-бурното развитие на Човека /в Новите времена/.
Еволюционно /помисли/ човек е израснал за този няма и век от началото на Технологиите толкова, колкото през хилядолетията назад във времето.
Това е Бъдещето - Технологично Общество.
Искаме или не искаме, връщане назад няма.
И, ако ние отлагаме такива процеси - то ние изоставаме в сравнение с останалите, които отдавна вече ги упражняват /учат се от грешките си и ги развиват, усъвършенстват/.
Огледай се...
Българинът е... прост!
Без извинение!
В сравнение с онези отворени за Идеи и жадни за Предизвикателства нации, ние сме едни първобитнообщинци.
Не знаем езици...
Не владеем технологични познания...
Винаги някой за нещо ни е виновен и все намираме оправдание как видиш ли нещо все ни пречи да изразим потенциала си.
Е да де, но то като го няма - как да го изразиш?

Ще ти дам пример /и се извинявам, че ще намеся, ша са изфукам отново със сино ми/:
Днес той вместо да се прибере към 14 в къщи, остана до 18 в Университета, за да се запише за олимпиада по Информатика. /говорим в НБУ/.
Идеята: да се докаже и спечели стипендия, за да може да облекчи бюджета ни с 11 500 лева за обучението си.
Усещаш ли разликата?!
Един баща фърля 13 бона за сино си и още 5-6, за да си зема изпитите без проблем...
А моя ме поставя пред свършен факт, че ще се бори за стипендия.
Ето затова се гордея с и ВЯРВАМ в него!
цитирай
22. starforlife - Когато такива Синове и Дъщери /дай боже всекиму да са такива/
07.10.2015 20:30
трайно превземат всички ареали на Политика, Икономика, Образование и т.н. - тогава нещата ще започнат да се случват, Френд!
Стига с това черногледство!
Повтаряйте: "Аз МОГА!"
"Аз ИСКАМ /да зная и мога/!"
"АЗ ЩЕ СЕ ПРЕБОРЯ ЗА ВСИЧКО, КОЕТО ЖЕЛАЯ В ТОЯ ЖИВОТ!"

/щото оня, липсващия, отгоре, няма да ни го пусне даром/

цитирай
23. freeoldmen - 20. mt46
07.10.2015 20:33
Е нали за това е зорът за електронното гласуване, ако случайно се появи
достойна партия, да бъде торпилирана своевременно.
Иначе сегашните слуги народни си ги знаем, която и да победи, все тая...
цитирай
24. lidislidis - Да, видях видеото... пълна криминална работа за гласуване е американския модел!
07.10.2015 20:35
А, защо трябва да е американски модел? Фалшив и криминален ?
Сега видях и че американците са гласували електронно далеч след фините! Въобще, не трябва да гласувате с техна техника и по техен модел! При нас няма измами в гласуването. Гласуваме от вкъщи, или от магазините, седмица, като всеки ден се съобщават резултатите по телевизията и медиите и накрая само се сумират. Всичко е открито и очевадно, следи се всеки ден и час гласовете и пътя им. И се знае. Не съм гласувала за България 25 години, тъй като живея на 600 км от Хелзинки и едно гласуване ми излиза над 600 евро, както и цинизма да бъде сменено от консулите, например гласа ми да отиде за Герб, пък аз да съм гласувала за друг... До България не съм идвала да гласувам пак по същите причини отдалеченост и измама на изборните резултати. Да бия 4000км и да пръсна 4000 евро, за да ми подменят гласът ли? Призовавам масово гласуване, но не по американски модел! И американските елементи в управлението ни да си ходят. Достатъчно се поамериканчихме...и губим всеки миг от това.
Апелирам към масово гласуване, но не по американски модел и с такава техника.
цитирай
25. freeoldmen - 21. starforlife
07.10.2015 20:36
Съжалявам, клипът е основата на постинга ми.
След като нямаш желание да се образоваш, не виждам смисъл от дискусията ни.
цитирай
26. freeoldmen - 24. lidislidis
07.10.2015 20:46
Няма друга техника.

Фините явно си вярват, и затова допускат електронен вот.
А имат и утвърден политически модел, при който всяка власт е принудена
да служи за общото благо.

На другият полюс е България.
Който държи властта, държи и хляба, и ножа, и масълцето.
Ако падне, и то от неоторизиран съперник, туко виж отишъл в панделата.

Затова статуквото трябва да се държи на всяка цена.
Най-лесно е с нагласени избори, като за парлама играчите от време на време
сменят власт с опозиция.
И така, до колапса на територията България...
цитирай
27. mileidi46 - Изгледах най-внимателно и търп...
07.10.2015 20:51
Изгледах най-внимателно и търпеливо клипа докрай..
и коментарите под постинга направо ме хвърлиха в ужас!!
Овцете пак са готови да ,,избират"..коляча си"!!
Е нема по-прост народ от нас...
само че на никой не му стиска да каже за кого ще гласува????????
за Герб???За БСП???За ДПС???
И за какво ще тичаш бе,българино ПАК да ги избираш??ИМАШ СИ ГИ И ЩЕ СИ ГИ ИМАШ,ДОКАТО СИ ЖИВ !!!
НЕ ВИ ЛИ СТИГАТ 25 ГОДИНИ??
НАЙ-СИГУРНИЯТ ВОТ Е...ДА НЕ ГЛАСУВАШ,ЗА ДА СЕ МАХНЕ ТАЗИ МАФИЯ ОТ ВЛАСТТА..ДОКАТО ТЕ СА НА ВЛАСТ-НИКОЙ ДРУГ НЯМА ШАНС ДА ПРОБИЕ ТАЗИ ПОКВАРЕНА СИСТЕМА!
цитирай
28. starforlife - Е добре де - утре ще намеря време да го гледам!
07.10.2015 20:53
freeoldmen написа:
Съжалявам, клипът е основата на постинга ми.
След като нямаш желание да се образоваш, не виждам смисъл от дискусията ни.

Но сега, извини ме, че обсебвам коментарите ти, но се присетих следното:
Някога плащахме сметки за телефон.
Колкото - толкова.
Искам да кажа, че колкото ни поискат - толкова сме давали. Нямаше как да провериш дали не ти е надписана.
Сега плащаме сметки за ГСМ.
Но...
/ето го това "но"/
Ако си достатъчно отракан /а то си е елементарно и задължително, ако искаш да не си бунак/ - можеш да си направиш регистрация и да си следиш дневните /месечни/ движения на входящи и изходящи обаждания, продължителност, себестойност и т.н.
Искам да кажа, че именно Технологиите /и това да живееш съзвучно с тях/ ти дават тази възможност.
Как сега ще те излъжат, ако ти имаш Културата на Живот да го правиш?!
/да си следиш всичко, което можеш - това с ГСМ-а е просто пример/
Така е и при гласуването /за каквото и да е, защото аз пак казвам, че повече дискутирам за Електронно Правителство, а не ограниченото до Електронен Вот/.

Въз основа на персонификацията си - всеки може да провери неговия глас къде и за какво е отишъл и, ако има манипулация - да намери Валя да търси възмездие за Правдата.
А не както е сега: 96-та година ще ходим да гласуваме /в казармата/, защото даваха по 3 дни домашен отпуск.
Колко не ходят изобщо /аз признавам съм един от тях/?!
Ако е електронно - спечелихте един глас /въобще като гласоподавател говоря/ - моят.
В този вариант /където нямам никакъв мониторинг над процеса дори само спрямо себе си/ - ще ме прощавате, ама пари да ми дават - няма да ходя.
/е... зависи колко и кои дават - ха ха ха/
цитирай
29. lidislidis - С фалшиви избори нищо не става! Прав е колегата с коментара си.
07.10.2015 20:57
starforlife - Когато такива Синове и Дъщери /дай боже всекиму да са такива/
20:30
трайно превземат всички ареали на Политика, Икономика, Образование и т.н. - тогава нещата ще започнат да се случват, Френд!
Стига с това черногледство!
Повтаряйте: "Аз МОГА!"
"Аз ИСКАМ /да зная и мога/!"
"АЗ ЩЕ СЕ ПРЕБОРЯ ЗА ВСИЧКО, КОЕТО ЖЕЛАЯ В ТОЯ ЖИВОТ!"

/щото оня, липсващия, отгоре, няма да ни го пусне даром/

Българи, вие не знаете колко сте богати по света, където живеят, учат и се трудят ваши сънародници с будни умове и чисти идеи. Ще дойде деня и той е скоро, когато всички тези будни българи от странство ще се вдигнат и като вълна ще пометат простите ви и алчни политици! Без гласуване и без молби да се махат и тогава ще тръгне България напред, без да е подлога на Америка, ЕС, Турция и др.
Всеки българин в чужбина има друг мироглед от този на управниците ви, има знания и знае, че е човек. Чакам го този момент, кога ще им писне на българите в чужбина да се срамуват, че са българи и да пометат, като луда крава всички български управници и подлогите им. А след това и правителство да съставят . Сигурна съм, че могат по добре от вас в Родината и от фалшивите гласувания.Аз може пак да не дойда от далечна Лапландия, но поне ще съм щастлива и ще се гордея с децата ни!
цитирай
30. mileidi46 - ПОМНЕТЕ И НЕ ЗАСПИВАЙТЕ, УПРАВЛЯВАТ ВИ МАФИЯ И НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ
07.10.2015 21:18
nikolai markov
ПОМНЕТЕ И НЕ ЗАСПИВАЙТЕ, УПРАВЛЯВАТ ВИ МАФИЯ И НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ
14.09.2015 • НОВИНИ, ПОЛИТИКА


Политическата програма на ГЕБР, РБ, ПФ, АБВ & co! Преразказана оригинално и точно!
Помнете и не заспивайте, управляват ви Мафия и национални предатели:

„Имало някога едно семейство – татко, мама, дете и куче. Задружно си живеели те, докато един ден детето не открило, че по кучето пълзят бълхи.
– Татко, мамо – изтичало то при тях – кучето има бълхи! Трябва да направим нещо!
– Нищо няма да правим! – отсякъл бащата, който бил модерно мислещ човек – Бълхите имат право на съществуване, кучето трябва да се научи да живее с тях!
И оставили кучето да си живее с бълхите – по-скоро оставили бълхите да си вилнеят на воля по животинката…
След време обаче детето забелязало и кърлежи.
– Татко, мамо! Кучето е цялото в кърлежи! Трябва да му помогнем!
– Не трябва да му помагаме! – заявил отново таткото, който бил умен и демократичен мъж. Кърлежите имат права, кучето е длъжно да се научи да живее с тях!
Детето се натъжило, защото обичало кучето си, но нямало какво да направи – така повелявали ценностите на баща му. Оставили и кърлежите да дебелеят спокойно по кучето, а то вече било цялото проскубано и се дръгнело до кръв. След седмица детето забелязало, че кучето слабее, и отново отишло при родителите си
– Татко, мамо! Кучето е цялото в бълхи и кърлежи и не мяза на нищо; освен това отслабва и подозирам, че има глисти! Не може ли да направим нещо? Намерих една фирма, предлагат средства за вътрешно и външно обезпаразитяване….
– Нищо не трябва да правим! – прекъснал го ядосано таткото – Щом са се заселили в него, кучето е длъжно да осигури на глистите достойни условия за съществуване. А фирмата, за която говориш, е екстремистка организация, проповядваща омраза!
– Добре де, но не може ли поне да го храним в къщи, а не на двора? Отслабнало е и уличните кучета влизат и му крадат храната – примолило се детето.
– Не – отсякъл бащата – Това е дискриминация! Уличните кучета имат същите права, които и нашето.
И така я карали още известно време, след което кучето умряло, майката напуснала таткото, той пък заживял с друг мъж, а детето разбрало две неща: организъм, който не убива паразитите, е обречен, а мъж, проповядващ толерантност, неизменно се оказва педераст.“





Николай Марков
цитирай
31. gosho568 - Поздрави!
07.10.2015 21:18
Ако трябва ще домъкнат хакери и от Силиконовата долина, но пак ще хакнат вота ни! ВЕРВАЙТЕ МИ... ;)))
цитирай
32. freeoldmen - 27. mileidi46
07.10.2015 21:30
И аз не съм гласувал дълги години.
Както много пъти сме казвали тук, престъпление е да се гласува
при създадената ситуация в България.
Който още не го е разбрал, е съучастник в загробването на България.
цитирай
33. freeoldmen - 28. starforlife
07.10.2015 21:38
Точно този момент, да можеш да провериш къде е отишъл гласът ти,
е основният препъни-камък на ел. гласуването, защото по закон вота трябва да е таен.
Съгласи се, че ако гласуващият има възможност да разбере къде е отишъл вотът му,
то до същата база данни могат да се доберат и други люде.

Например, какво пречи на компютърен талант като бай Добронамерен да
завърти некое копче на "Правец"-а си и да разбере за кой съм гласувал?
И после да ме изтипоса в духовитите си постинги...

Не, мерси!
цитирай
34. freeoldmen - 29. lidislidis
07.10.2015 21:44
А дано, ама надали.
Емигрантите българи, които познавам, а те не са малко, в огромната си част
са впримчени в капана на капиталистическият рай с 30 годишни ипотеки.
Та след 20-30 години може и да се сетят, че имат Родина...
цитирай
35. freeoldmen - 30. planinitenabulgaria
07.10.2015 21:45
Марш отсюда, чьорная обезяна!
цитирай
36. freeoldmen - 30. brancaleon
07.10.2015 21:49
Нищо няма да се спести.
По закон всяка изборна секция трябва да има по-голям брой бюлетини, отколкото
има по списък гласуващи.
Никой не знае колко ще предпочетат Нета.

Икономията ще бъде само от кебапчета и петдесетолевки за вота,
но точно тази икономия не ни грее...
цитирай
37. freeoldmen - 31. mileidi46
07.10.2015 21:52
"мъж, проповядващ толерантност, неизменно се оказва педераст."

Ха ха ха ха, много точно!
цитирай
38. freeoldmen - 32. gosho568
07.10.2015 21:55
Няма да е нужно, след като всички партии в парламента дружно
прегърнаха идеята за референдума, а дежурните грантови анализатори
пропагандират "за", значи всичко е уредено предварително.
цитирай
39. freeoldmen - http://www.blitz.bg/news/article/366300
07.10.2015 22:43
Я го вижте тоя урод как си ритна
здравната книжка...
цитирай
40. kbalenciaga - Няма никакво значение как ще се гласува
07.10.2015 23:56

С бюлетини ли, машинно ли, електронно ли...или с камъчета.

Въпроса е, че така наречените "Избори", не са никакви избори.
Както казват, може ли нещо да се промени от тези "Избори", то те ще ги забранят.
Така че, отново фокусират вниманието на обществото, по плана на Олигархията в безсмислени теми.

Разбира се общество силно казано.
По скоро стадо говеда, които са водени където искат господарите им.
Като най-изявени в това стадо се очертават представителите на Столичната средна класа.
Които са и много лесни за манипулиране и водене, заради големите им Его и Ненаситната им Лакомия.
Това е, нищо повече.
цитирай
41. dobronameren - Накрая да обобщя аз какво разбрах покрай споровете за електронното гласуване
08.10.2015 04:30
от коментар No38 - freeoldmen НЕ ГЛАСУВАЛ вече 25 години;
от No27 - mileidi46 също не е гласувала от 45-годишна;
от No18 - Lidislidis също така, но от 37-годишна;
от No5 - и blackpredator-a не участвал в изборите чрез гласа си...
Обърнахте ли внимание, че написах "чрез гласа си"?! Защото чрез постингите си в BLOG въпросните изредени гласуват по три пъти дневно САМО през единия си профил
И още разбрах, по-скоро препотвърдих убежденията си, че Фрийчо (от No7, No17, No38) e сексуален маниак; vishnichka (No13) продължава да се колебае; mt46 (No20) завива малко линията си и започва да твърди, че ВСИЧКИ са станали маскари; за разлика от kbalenciaga (No41 ), който е обсебен от "червената олигархия" и че (от No 17) центрирането на текста било визитна картичка на Някои - на Кои ми предстои да обобщя.
цитирай
42. dobronameren - Отговарям специално на коментар 6-ти
08.10.2015 05:44
Споко, Френд Фрий. ДОКАТО сте вътре в блога, ти и твоите френдове, НИЩО не може да бъде разкрито. Нали трябва да мине през цедката, която държите. Ама цедките стареят, особено когато са подложени на жега и опън.
В доказателство, дребно и ситно като камилче, се питам дали аз също мога безпроблемно да завърша обръщението си към теб със "сбогом, дърта краво"?!
цитирай
43. alexs - Добра идея е електронното гласу...
08.10.2015 08:25
Добра идея е електронното гласуване но както с всичко в БГ с него ще бъде злоупотребено!
Щом и ДПС е за ......то ще бъде компрометирано и няма как да има честни избори в мутромафиотска държава управлявана от бивши комунисти под мъдрото ръководство на САЩ !
цитирай
44. alexs - Нищо няма да се спести. По закон в...
08.10.2015 08:35
freeoldmen написа:
Нищо няма да се спести.
По закон всяка изборна секция трябва да има по-голям брой бюлетини, отколкото
има по списък гласуващи.
Никой не знае колко ще предпочетат Нета.

Икономията ще бъде само от кебапчета и петдесетолевки за вота,
но точно тази икономия не ни грее...

Аз ако съм едно мангалче ще взема кебачетата и 50 лева и някой друг ще гласува на компютъра вместо мене .
Решението е на неграмотни без основно да не бъде позволявано да гласуват! Защото почти всички неграмотници си продават гласовете! Ама на политическата върхушка не и изнася това!
цитирай
45. freeoldmen - 41. kbalenciaga
08.10.2015 11:20
И така да е, хората все пак сме по-сложно устроени от говедата,
мнозина са опитвали да ги подчинят, но всичко е било до време...
цитирай
46. freeoldmen - 45. alexs
08.10.2015 11:23
Добра идея е да има образователен ценз, но мафията, стиснала българския народ за гушата никога няма да го позволи.
цитирай
47. freeoldmen - 43. dobronameren
08.10.2015 11:32
Бай Добронамерен, горе главата!
Какви са тея пораженчески приказки за "сбогом, дърта краво"?!
На кого ни оставяш!?!
Та животът в България, под мъдрото ръководство на Любимият Вожд,
става все по-хубав и продължителен, имаш още дълги щастливи години пред теб
за вярна служба...
цитирай
48. freeoldmen - 42. dobronameren
08.10.2015 11:40
Бе да те питам, защо никога не вземаш отношение по темите
в постингите, а все обсъждаш другите?
Или си твърдо убеден, че щом правителството е спуснало директива,
няма какво да се обсъжда?
Ех, бай Добронамерен, бай Добронамерен, ноемвриец млад!!!
цитирай
49. didanov - здравей,мотивите ти за електронното гласуване са ясни
08.10.2015 12:47
за българите в чужбина не съм съгласен, защото наистина има обективни, времеви, финансови причини нормалното гласуване в чужбина да не се осъществи.
с електронно гласуване или не проблемът си остава - и той е подмяна на вота, мъртвите души, турските пътувания, купуването на гласове. Електронно гласуване при такива условия създава още една възможност за вероятна изборна измама.
Значи главният проблем е какво да се направи да се ограничат тези практики в и извън страната.Решение е смяна на изборната система и начин на броене на гласовете. Как и с какво за сега не знам , но вярвам всеки би имал някаква и идея в главата.
А какво би допринесло едно задължително гласуване никой не говори. Според мен това би би донесло повече полза от ел, вот. Задължително например в страната и електронно в чужбина как ти звучи? Като за корекция се използват статистически данни за броя на българите в дадена страна (да не се окаже че в Турция има 1млн българи), като например хората с двойни паспорти да могат да гласуват само лично по места. правя нарочно разлика между хората с двойи и само български паспорти (законово обаче не знам дали е позволено)
последно и най-важно - как и кой ще прокара такива идеи в парламента за узаконяване? Нямаме ли отговор на последното май няма смисъл и да коментираме въпроса. ПОздрави.
цитирай
50. theeconomist - Ха, ха, ха, те мъкнаха чували с бюлетини в зала "Универсиада",
08.10.2015 12:50
та няма да мъкнат чували с флашки.......

Ще ви цитирам изтърканият лаф: "ако изборите можеха нещо да променят, щяха да ги забранят".

Ще почна да гласувам, само ако почнат да ми плащат!!!!!!
цитирай
51. pantaleev - Старче
08.10.2015 12:56
Като цяло референдума на мекотелото от което се срамувам, че е президент не ме интересува. Мислех да пусна първоначално празна бюлетина, но реших да отбележа НЕ. В този момент много мои приятели в блога ще ми се обидят като лидис която дълбоко уважавам, но не искам хора живеещи в чужбина да определят нещата в България. И като гледам как соросоидите агитират за Да работата става още по ясна. Плюс това може да се направи референдум с истинска важност за страната като това да излезем ли от НАТО и ЕС, да изгоним ли Америка за България и редица важни теми, по важни от тази глупост. Дерзай :)
цитирай
52. freeoldmen - 50. didanov
08.10.2015 13:19
Последното е най-важно.
Параграф 22.
Ясно е, че престъпниците, обсебили управлението, няма да допуснат
честно гласуване.
И с това въпросът се изчерпва.
цитирай
53. freeoldmen - 51. theeconomist
08.10.2015 13:25
Нужен им е само добре подработен софтуер, и няма нужда от чували.
Единственият възможен начин на борба е вота да спадне под 10%,
но хората все още търчат по урните...
Нали затова е този мерак за задължителното гласуване.
цитирай
54. freeoldmen - 52. pantaleev
08.10.2015 13:31
Прецедента е брутално срамен факт от действителноста ни.

Сега на изборите ще видим статистиката и пак ще коментираме,
емигрантите и без това не гласуват в огромната си част,
а пък за местни избори какво ги интересува кой ще е кмет
на хиляди километри от мястото, където живеят?

Истински въпрос за референдум няма да има.
Поне докато не изметем негодниците...
цитирай
55. starforlife - ~ 34. freeoldmen
08.10.2015 17:04
Е ще ме прощаваш, но... няма да стане.
/да гледам клипчето/
Съгледах, че е дълго 54 мин. /май беше/ и няма как да отделя този времеви ресурс ама точно пък на такова нещо.
Но вземам отношение по коментара ти:

Не е вярно това, което казваш!
Кой и къде е писано, че при електронното гласуване вота не е /не би могъл/ да е анонимен?!
Аз бих го направил с възможност за избор от страна на гласоподавателя:
Който желае - да получи персонална и обвързана с личните му данни персонификация.
А който не - да получи такава без необходимост от това.
Имам предвид, че ВСИЧКИ системи за електронно гласуване /от този род/ генерират ПИК /Персонален Индентификационен Код/, чрез който може да провериш своя вот в последствие.
При гласуване: "Благодарим Ви, че дадохте своя вот. Вашият ПИК е: 47SgF326"
При проверка: "Въведете ПИК" => "Вие сте гласували за... ПСфЛ"
/Партията на Стар фор Лайф - ха ха ха/

Схващаш ли?!
Никой не го е еня кой си и какъв си.
Дори и да ти приобщи едно IP към вота /като статистическа обработка на системата/:
Първо - Ти се страхуваш от мнението си ли?! Ми спри да им живееш тогава!
Второ - Нима не можеш да застанеш зад прокси /ето това, което говоря, че българина е прост и не владее технологиите, а те него/ и да гласуваш от там?!
Смешни са ми проповядващите идеята за Скайнет, който следи всичко.
Не казвам, че няма такива заигравки, но какво от това?!
Който го влече простотията - да ме дебне... из зад камерите по кръстовищата примерно.
Нали затова често си създавам самонастроение като му покажа среден пръст.

Една Личност няма от какво да се бои и опасява, Френд!
Нали именно затова се държа често супер арогантно?!
Който не ме харесва /познавайки истинската ми същност/ - той не ме заслужава.
цитирай
56. mileidi46 - :)))))))
08.10.2015 19:51
ФРИ,ти схвана ли най-после....че почти никой не схвана и не иска да схване...
Не знам дали да се смея,или да плача...:))(((
Е нема да има държава,докато има такъв народ.!!
Толкоз.
цитирай
57. freeoldmen - 56. starforlife
08.10.2015 21:48
Странно е, че точно ти не желаеш да гледаш клипа.
Поне го дай на сина ти да го изгледа.
Ще му е от полза.
цитирай
58. freeoldmen - 57. mileidi46
08.10.2015 21:50
Май ще изчакам до изборите, ще анализирам резултатите и
ще преценя има ли смисъл още да хвърлям камъни в блатото...
цитирай
59. starforlife - ~ 59. freeoldmen - Къде съм казал, че не жалая?!
15.10.2015 15:58
Просто е дълъг, а нямам свободен такъв времеви ресурс.
Сина ми?!
Той е с още по-малък времеви кредит и от моя.
Ако щеш вярвай, но преди, когато беше в Пловдив - по-малко общувахме по ГСМ-а от сега.
Така, че...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2679575
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031