Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2023 19:58 - Историята на един чорап
Автор: writeunlimited Категория: Забавление   
Прочетен: 684 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 01.12.2023 20:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Четвърти ден лежа си тук, в ъгъла на наш‘ та скромна баня.
Не, не се оплаквам, изобщо. Успях да заема своето място по фугите, плочките, дори закарах миризмата си, чак до тавана.
Нека разкажа своята история накратко…

…Първо бях върху единия крак на своят стопанин. Имах си брат. С него кротко си стояхме да пазим от измръзване - той десния, а аз левият му крак.
После влезе да се къпе. Захвърли своята тениска на една страна, все едно по време на ръгби - изхвърля топка, със всичката сила, която съществува на света. Дойде ред на панталона, да заеме своето място, като цар на трона. Последваха гащите, след което и ние.
Изхлузи брат ми, после и мен. Намери ми място там, сред всичките. Изкъпа се и сложи хавлия. Взе моите другари, а мен ме остави. Сигурно ще дойде след малко, за да мога да си поиграя още малко.
Отначало беше приятно, сам да си играя. Когато ме хвърли паднах на онова място, където се събира най-много вода и имаше цяла малка вадичка, образувана само, ама само за мен. Плациках се на воля!
После обаче, стана студено и почнах да треперя. Водата от мен се изтече. Останах леко влажен, недоизкъпан и много вмирисан.
Чудех се, какво да правя? И къде ли е десният ми брат? Дали тъжи за мен?..

..Четвърти ден стоя и чакам. Ще дойде ли някой за мен?

** По действителен случай.


Тагове:   смяххумор,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: writeunlimited
Категория: Други
Прочетен: 9545
Постинги: 18
Коментари: 7
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930